Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Hoi Mieke,
    Het gaat veel beter met ons, sinds de vakantie. De eerste 1, 2 dagen was ik nog zo gespannen dat ik echt even moest "unwinden" zoals wij dat altijd noemen. Maar daarna heerlijk kunnen ontspannen. Door de dood van Sterre vorig jaar hebben wij onze vakantie moeten/willen annuleren (die viel 4 weken na mijn bevalling, ik zou het te rustig aan hebben moeten doen, niet mogen zwemmen etc). Daarom waren we al een ruime 1 1/2 jaar niet op vakantie geweest, ook omdat we daarna een ander huis kochten waaraan verbouwd moest worden, toen konden/wilden we ook niet weg. Met andere woorden: we waren erg aan de vakantie toe en ik voel me nu veel beter. De zwangerschapswens is er nog wel, maar ik probeer me voor te houden dat het zo dinsdag (=testdag) is en er niet te veel aan te denken..... We zouden het wel heel leuk vinden als het nu raak is, "made in Cyprus" zeggen we dan :D Dat zou geweldig zijn.

@Molly: thanx! Welk hormoon is dat waar je over schrijft, en waar heb je dat gelezen?

2. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    jent, heb je 2 dagen gelden je eisprong mss gehad?
    aquilegia, leuk je weer te zien hier, goede vakantie gehad?
    mieke, we gaan nu aan de 4e iui beginnen. de 1e 3 keer met clomidtabletten gedaan, nu ben ik menopur aan het spuiten. Ook 3 keer, en dan is het klaar met iui en moeten we over op ivf. ik hoop niet dat het zover hoeft te komen? hoe gaat het met jou?

3. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Aquilegia, ik hoop het heel erg dat er een kleintje geproduceerd is op Cyprus.
    Lijkt me erg leuk! Bij een vriendin van mij is dat ook zo gegaan, maar dan Turkije, zou voor ons ook niet zo gek zijn, houden we het allemaal in die hoek, hihihi (Griekenland).
    Fijn dat het lekkerder gaat en dat je weer ontspannen bent.
    Wij zijn ook erg aan vakantie toe, ook alweer ruim een jaar geleden.
    Mannetje zei het net nog.

Wies, hoop heel erg dat het bij de iui zal blijven hoor en dat je snel met Simone mee kunt zwangeren.
    Met mij gaat het prima. Lekker wat afgevallen en voel me daardoor lekker in mijn vel, vooral zo omdat je nu zomerkleding gaat dragen en alles wat bloter gaat, hihi.
    Verder heb ik heel veel zin in mijn vruchtbare dagen en zie ik het heel positief in, net als Aquilegia hoop ik ook op een buitenlandsproductje, hahaha.

4. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Melatonine!

Loslaten
    Door het gespannen dingen nastreven ontstaat er spanning en verkramping en een verandering in de hormoonhuishouding. Om in verwachting te kunnen raken speelt het hormoon melatonine een grote rol. Melatonine zorgt er voor dat de vrucht zich kan nestelen en niet wordt afgestoten.
    Bron:http://www.jankraak-taichitao.nl/content/website.php?hoofdpagina_id=1088

5. Melatonine, dat heeft mij ook geholpen om eerder in slaap te komen.. Nog nooit gelezen, thanks voor de info molly :)
    En Aquilegia, fijn dat het wat beter met jullie gaat en dat jullie een fijne vakantie hebben gehad!

6. havefun

havefun Bekend lid

19 dec 2007
    576
    1
    0
    dromenland
    @Aquilegia, welkom terug meid. Hopelijk dat het deze keer wel goed gaat en dat er een buitenlands kindje gemaakt is.

Hier overduidelijk geen eisprong, maar zal mijn kaartje toch even plaatsen.

@Molly, bedankt voor de tip over je accupunctuur. Ik zal het zeker in mijn achterhoofd houden. Ik wacht nu eerst maar eens het gesprek af en ga mijn lichaam wat rust gunnen. Ik ben niet gefocussed op het zwanger worden, maar meer op het beter worden van mijn lichaam, want dat is nu eigenlijk het allerbelangrijkste, want zolang dat dat het niet doet, gebeurt er niets.

7. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    He Wies en aquilegia fijn dat jullie er weer zijn. En jezus havefun het houdt niet op ik hoop dat ze er snel voor kunnen zorgen dat je lichaam weer op orde is.

Ik blijf een vreemd kaartje houden, maar ik krijg wel een kruis. Ik heb zo'n idee dat het deze ronde niets wordt.

xxx Joyce

8. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Joyce, ik heb het idee dat FF je kruis daar plaatst ivm je slijmwaarneming, maar ikzelf denk toch dag 16?

9. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    Dat denk ik eerlijk gezegd zelf ook adt het dag 14 of 16 kan zijn. Maar ik heb nog nooit zo'n lage stijging gehad 3 dagen lang na mijn ei. ik krig mijn ei idd op dag 16 als ik eggwhite weghaal.

xxx joyce

10. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    als deze zo anders is Jent, dan wordt dit misschien wel dé ronde....

aquilegia , made in cyprus.... hoop dat het jullie gelukt is!!

havefun; ben benieuwd naar de uitslag, wel of geen eisprong. Hoop dat ze snel een goed plan voor jullie kunnen maken

mijn kaartje weer

11. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    @ marloes: het ziet er wel goed uit hoor. Ik moet zeggen dat ik vind dat je engelengeduld hebt. Ik zou knettergek worden hoor ;) wanneer ga je weer testen?

Grtz,
    Suus

12. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    ik denk morgen... vandaag komt er een test met de post

13. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    havefun op deze manier zou je toch hartstikke gek moeten worden.
    athans ik wel vind het echt super vervelend voor je dat je dit
    moet mee maken. ik hoop ook echt dat ze erg snel je lichaam
    weer op orde krijgen en je echt snel zwanger zult worden.

Aquilegia welkom terug

14. Clarissa81

Clarissa81 Actief lid

3 apr 2008
    252
    0
    0
    Limburg
    Hallo iedereen, wil alvast iedereen heel veel ontspannende dagen toewensen.

Rustig aan en probeer te genieten.
    Mijn eigen tempkaartje is steeds vreemder aan het worden, heb nog steeds bruinverlies en een steeds hogere temp. De test vanmorgen was weer een negatieve. ( hoewel ik heel stiekum een verkleuring dacht te zien, maar mn vriend niet) Maar ja, denk dat het ook komt door wat je wilt zien.

Ik heb afgelopen pagina's doorgelezen en wens ook iedereen sterkte. Mijn ouders hebben mn kleine broertje met 1 jaar verloren.( had een zeldzame chromosonenafwjking) en herrinneren me nu weer het verdriet. Mijn andere broertje is precies 1 jaar na de sterfdatum van mn eerste broertje geboren. Toch hebben we allemaal een hele sterke band met ons overleden broertje en heeft mn andere broertje afgelopen jaar de naam bij zijn hart laten tatoeren, iedereen verwerkt zijn verdriet op een andere manier. Ons kleine broertje is ons beschermengeltje...

Clarissa

15. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ havefun, wat een pech heb je toch meid. Maar blijf voor je duimen.

Ik ben nog steeds ongi, heel raar! En mijn internet ligt er ook nog steeds uit.

16. havefun

havefun Bekend lid

19 dec 2007
    576
    1
    0
    dromenland
    @mupkuh, is toch niet zo vreemd, op CD 5 nog vloeien, of ben je nog heel veel ongesteld? of heb je anders maar een paar daagjes bloedverlies?

enne, hoe kan je internetten als je internet eruit ligt, in de baas zijn tijd? foei hoor :oops:

Ik ben net naar huis gekomen, kei migraine-aanval, medicijnen helpen wel wat, maar moet gewoon een paar uurtjes in alle rust op de bank kunnen zitten, anders blijft het maar knagen. Ook veel last van buikpijn, straks toch ook nog eens even vragen wat dan nu weer kan zijn?
    om simpel van te worden.

17. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    @Mieke: ja, hopelijk gaat het jullie (ook) lukken in Griekenland.

@Molly: Interessant van die melatonine...

@Bengeltje: nog gefeliciteerd met je zwangerschap, dat wist ik nog niet! :)

@Clarissa: wat naar van je broertje, dat blijft je toch altijd bij....

@Havefun: beterschap met je migraine en ook met al het andere....

Vanochtend bij acupuncturiste geweest, zij vond me ook erg ontspannen na de vakantie. Dat voelt ze aan je pols, vraag me niet hoe....

18. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    thnx Aquilegia :oops: hoop dat er snel mogen volgen

19. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Toch nog even een waarschuwing over het innemen van melatoninetabletten:

20. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Meiden die nog wat willen gaan bestellen bij Matcare, ik heb een coupon met een code die je kunt invullen bij je bestelling voor 10% korting.
    Deze is geldig t/m 1 juni en aangezien ik deze bij mijn bestelling kreeg en voor die tijd niets meer besteld.
    Wie het eerst komt wie het eerst maalt ;)

Dit wel voor dinsdag doen want daarna kan ik je de code niet doorgeven ivm vakantie!

Deel Deze Pagina