Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Bedankt voor de waarschuwing, Aquilegia. Niet dat ik Melatonine zou nemen hoor, het was alleen een tip hoe stress je hormoonlevels kan verstoren.

Clarissa, heb je een foto van het testje?

2. havefun

havefun Bekend lid

19 dec 2007
    576
    1
    0
    dromenland
    Even een berichtje van mij.
    ben net gebeld door ZH en heb definitief geen eisprong gehad en er zit ook nog lang niets aan te komen. Bloedwaardes waren nog precies hetzelfde als vorige week, dus kortom, het ligt helemaal stil!
    Buikpijn kon komen van de cyste, kon geen kwaad, want hij was niet dermate groot dat het gevaar opleverde, maar ik kon er wel last van hebben. Nu is het wachten tot woensdag wat er dan gaat komen.
    Spannend, nog spannender haast als die verrekte wachtweken.

3. Jessica83

Jessica83 Fanatiek lid

6 mrt 2007
    1.512
    2
    0
    Nieuwegein
    Hoi meiden,

Het zit ook allemaal niet mee hier. Veel sterkte en een knuffel voor iedereen.

Hier is mijn kaartje weer voor vandaag. Dit daling van 0,1 graden, kan geloof ik nu nog geen kwaad.

We wachten nog even af.

4. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    havefun: dikke knuffel meid...

5. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    Havefun echt balen. Halen ze die cyste niet weg? ik heb begrepen van al het lezen hier op deze site enzo dat dat ook in de weg kan staan als je zwanger wilt worden of is dat maar een fabeltje?
    Ik vind het iig ontzettend klote voor je. ik hoop dat je je een beetje kunt afreageren en wat afleding hebt.

xxx Joyce

6. Jessica83

Jessica83 Fanatiek lid

6 mrt 2007
    1.512
    2
    0
    Nieuwegein
    Klopt, het kan in de weg zitten met zwanger worden. Maar dat hangt wel af van de groote van de cyste.

7. Clarissa81

Clarissa81 Actief lid

3 apr 2008
    252
    0
    0
    Limburg
    @Aquilegia ga ook af en toe na een alternatief therapeute ontspand me altijd goed en helpt om zaakjes weer een plek te geven

@ iedereen.
    helaas geen foto. Heb de test maar uit frustratie weggegooid na m uitelkaar te hebben gepeuterd en blind op heb liggen staren, ga in ieder geval nergens van uit.
    Heb wel nog 1 nieuwe gekregen van n vriendin en probeer deze keer echt nog n paar daagjes te wachten.

Heb trouwens en temp aangepast die ik iets later had genomen naar een juistere tijd. ( kan met FF) en mn ei is een dag versprongen en mn DPO ook. Lijkt me trouwens ook waarschijnlijker, omdat ik die avond juist het meeste pijn had. Voeg t kaartje ff bij van vandaag.
    Oh ja heb me vandaag lekker laten gaan met eten, eerst een croissantje met gesmolten kaas en ham, daarna aarbeien en ananas, crackers, broodje hotdog met zuurkool, een gestoomde aardappel met zout en creme fraiche ( en eigenlijk ook nog zin in gerookte kip salade ) :oops:
    Maar helaas dit zegt niks heb wel eens zon bui gehad zonder zwanger te zijn.

Clarissa

8. Clarissa81

Clarissa81 Actief lid

3 apr 2008
    252
    0
    0
    Limburg
    Oh ja en dames, tegen mijn moeder hebben ze met 16 jaar gezegd dat ze nooit kinderen kon krijgen vanwege cystes en verklevingen, gelukkig heeft deze geen gelijk gehad, heeft toch echt 4 kinderen gekregen! Waarvan 1 door de pil heen.

( jaren later is ze deze gyn nog eens tegengekomen en deze dacht dat we allemaal geadopteerd waren, en is t gaan nakijken in de dossiers haha) :)

9. Clarissa81

Clarissa81 Actief lid

3 apr 2008
    252
    0
    0
    Limburg
    En dan hier mijn aangepaste kaartje

10. nou heb wel interesse hoor :) ik wil ook eens die thermometer proberen namelijk..

11. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    @clarissa: hoopvol kaartje meid! :)
    heb je nega getest? bwuh heb je vast nog! niet genoeg hcg....
    ik duim voor je! :)

@desiree: ik heb die thermometer van mat care. ik moet zeggen dat hij een beetje tegen valt! hoewel hij wel tot twee nullen achter de komma meet, onthoudt hij de vorige meting niet. maar dat kan een foutje van de mijne zijn want het wordt wel beloofd!

ik heb hier 4 (!) mat care ultragevoelige zwangerschapstesten liggen (6 dagen voor NOD gevoelig) maar ik durf/wil niet testen.. :confused:

volgens mij komen de duivels gewoon. ik ben sinds een paar uur misselijk en heb kramp in mijn buik (maar niet in rug gek genoeg)

:rolleyes:

liefs
    klingel

12. Clarissa81

Clarissa81 Actief lid

3 apr 2008
    252
    0
    0
    Limburg
    @klingel hoop t ook ( en voor jou ook tuurlijk ), het bruinverlies wordt in ieder geval minder heb vandaag zelfs voor het eerst in mn leven i nlegkruisjes gekocht omdat zelfs n minitampon vervelend aanvoelt,( ben normaal altijd zeer heftig ong geweest, al helemaal toen ik nog de pil niet slikte ) heb wel gemerkt dat te vroeg testen erg veel geld kost en zeeeeeer frusteerd, dus misschien beter wachten? ( = een tip ) ;)

Heb alleen van die vervelende rugpijn met mate en een trekkend gevoel in mn schaamstreek en gigantisch hyper.

@ desiree heb die termometer ook bevalt goed maar onthoudt bij mij ook niet de laatste temp dus denk dat ie dat gewoon niet kan. ( daarom schrijf ik t meteen op , als ik dan toch bezig ben)

Clarissa

13. havefun

havefun Bekend lid

19 dec 2007
    576
    1
    0
    dromenland
    @klingel, meid, probeer nog een paar daagjes te wachten. Stel dat je volgens die ultra gevoelige testen een positieve test hebt, en je wordt na één dag overtijd toch ongesteld ( omdat het vaker misgaat als je erg in hebt, alleen na één dag overtijd test je meestal niet).
    probeer het nog een paar daagjes uit te stellen tot je NOD. Als je dan een positieve test hebt wil het niet zeggen dat het dan goed blijft gaan, maar heb je toch iets meer zekerheid.
    veel succes met wachten.

14. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Desiree, help me even onthouden dat ik je morgen een pb stuur met die code.
    Die ligt beneden en ik zit boven!

Clarissa, niet om je kaartje af te vallen hoor, want die ziet er veel belovend uit.
    Maar wat mij opvalt is dat je kruis op de 1e dag van je + OPK staat.
    Terwijl je daar na ook nog + test. Stel je zou je slijmwaarneming W weghalen, naar mijn idee verspringt je kruis dan een paar dagen verder naar dag 18?
    Ik kan het mis hebben, maar als je zo redeneerd zou het niet kloppen toch?
    Maar uiteindelijk gaat het meer om een + zwangerschapstest ;)
    Ik duim voor je! Enne, klopt het dat je met 2 verschillende thermometers hebt getempt, voor je ei staan de stipjes op de hele getallen en daarna op 2 achter de komma?

Havefun, wow wat een spanning zeg. Nogmaals petje af hoor meid.
    Ook ik ben reuze benieuwd waar ze woensdag mee komen, want dit is zo frustrerend.
    Zal alleen even geduld moeten hebben, want zal pas lezen na mijn vakantie.
    Knuffel voor jou!

Ik ben dan nu met die nieuwe thermometer verder aan het tempen, maar heb er nog wel een dubbel, beetje wantrouwig gevoel bij omdat ie echt zoveel scheelt.
    Dit is mijn 3e thermometer en de 2 daarvoor kwamen toch wel meer overeen.

15. Thanks Mieke! :)
    Ik heb hetzelfde idee bij Clarissa's kaartje. Maar je had toch die ovulatietesten van de Kruidvat en vertrouwde ze toch niet?
    Wel stom dat die thermometer de laatste temp niet onthoudt, nu is dat voor mij niet belangrijk want daar kijk ik nooit naar. Maar dat doen de meeste thermometers. :(
    Klingel zou nog even een paar dagen wachten, anders is het misschien ook maar geldweggooierij.. ;)

16. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Desiree, hoe kan jouw kruis nou zo ver onder je basale temp staan?
    Heb je dat zelf zo geplaatst (omdat ie blauw is?)
    Zou hem eerder verwachten tussen 36.8 en 36.9 of zo?
    (de horizontalelijn dan)

17. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    Dag ik vind mijn kaartje nog steeds vreemd maar ben er n wel van overtuigd dat ik mijn ei gehad heb.

xxx Joyce

18. havefun

havefun Bekend lid

19 dec 2007
    576
    1
    0
    dromenland
    goeiemorgen.

wat er gaat gebeuren met de cyste weet ik niet. Dat hoor ik a.s. woensdag wel. Ik weet wel dat hij niet van die afmeting is dat opereren direct noodzakelijk is. Hij zit wel in de weg om zwanger te worden, maar ja, dat kan sowieso niet als je geen eisprong hebt.Ik heb al vaker cystes op mijn eierstokken gehad en uiteindelijk zijn ze allemaal uit zichzelf verdwenen. Maar ja, toen maakte dat niet zoveel uit dat het bijv een maandje of 2 zou duren, maar aangezien we nu actief bezig zijn en ik toch ook een jaartje ouder ben, heb ik geen maanden de tijd om rustig af te wachten tot dat "ding"uit zichzelf verdwijnt.
    Gyneacoloog heeft al vaker aangedrongen op een kijkoperatie, en ik denk dat dit woensdag ook wel ter sprake zal komen. we hebben er al veel over nagedacht wat we gaan doen na woensdag. Voor mezelf heb ik beslist dat als ik weer moet gaan beginnen met een berg pillen,spuiten etc dat ik dat niet meer doe, ik kan niet meer tegen die onzekerheid en dan afwachten en teleurstelling, keer op keer. Naar mijn gevoel heb ik alles gedaan en gelaten om een gezond kindje te kunnen krijgen, maar het houdt voor mij bijna op. Een kijkoperatie zal ik nog wel laten doen, als dat ter sprake zal komen, andere onderzoeken om te checken wat de oorzaak van alles is wil ik ook nog laten doen, maar verder..... nee, ik merk dat ik bijna aan mijn grenzen zit en ik wil die grenzen niet overschrijden. Qua gezondheid moet ik gewoon aan mezelf denken, zowel geestelijk als lichamelijk. Ik merk dat ik al stiekem afscheid aan het nemen ben van het idee ooit moeder te zullen zijn. Nooit geen dikke babybuik hebben, nooit het gevoel hebben dat er iets in je zal groeien, nooit een bevalling meemaken, nooit een kindje van ons in onze armen kunnen houden, na ons houdt onze familienaam op te bestaan. Nooit niet kunnen delen met andere vrouwen wat zoveel wel hebben meegemaakt. Nooit.......... nou ja, ik kan zo nog wel even doorgaan, maar jullie weten wat ik bedoel.
    Ons leven heeft de laatste twee jaar stilgestaan. We hebben geleefd van maand tot maand, van ei tot ei, van miskraam tot miskraam, van huis naar ziekenhuis. Nu is het tijd om verder te gaan met leven, met of zonder kind.
    Er zit ook een positieve kant aan het verhaal. Ik heb een paar hele goeie lieve en fantastische vrienden! Die voor ons klaarstaan, elk moment van de dag. Ook hebben we enkele zogenaamde vrienden de deur uitgeschopt, dat zijn mensen waar ik never nooit niets meer iets mee te maken wil hebben. Niet omdat ze er niet waren voor ons, maar omdat sommigen het lef hebben gehad om na de zoveelste miskraam te zeggen dat ik me niet aan moest stellen ,want ik wist toch niet wat ik miste, want wij hadden toch nog geen kind. Dat zijn mensen die van de lucht zwanger zijn geworden, zonder enige moeite, en dat die dan zoiets durven te zeggen, en nog veel meer, nee, dat zijn geen vrienden.

Kaartje van vandaag, niets spectaculairs:

19. Clarissa81

Clarissa81 Actief lid

3 apr 2008
    252
    0
    0
    Limburg
    @ Mieke
    Heb watery weggehaald en 1 temp aangepast, omdat deze iets later was en kom nu bij ei op dag 16 ( ook als ik W weghaal) Heb inderdaad met 2 getempt tot dag 18, omdat de temp van beide temp overeenkwamen. Pas op dag 18 verschil en deze ook ingevuld.( en nu ook nog steeds.) Heb nog steeds een beetje troebel licht bruin ( zoals het begin og eind van je menstr) zonder bloedverlies. Maar mn Temp is vandaag gezakt ( moest wel vanacht opstaan, weet niet of dit invloed heeft ) Ben wel vanaf geisteravond misselijk ( haha was ik ook 2 maanden lang van het ontpillen dus was eigenlijk blij dat het weg was.)

Maar eerlijk gezegd denk ik dat het voorbij is.... :rolleyes:

Clarissa

20. Clarissa81

Clarissa81 Actief lid

3 apr 2008
    252
    0
    0
    Limburg
    @havefun
    Ik wens je heel veel sterkte. Luister goed naar jezelf, jij bent de enige die weet wat goed voor je is...

Liefs Clarissa

Deel Deze Pagina