Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    Poeh havefun ik weet niet wat ik moet zeggen. Het enigste wat mij te binnen schiet je bent al zwanger geweest dus dat moet je echt nog een keer lukken, daar twijfel ik niet aan.
    Ik bedoel daar twijfel ik bij ons ook niet over.
    Maar hoe het ook gaat of wat je wel of niet laat doen. Ik wil je sterkte wensen, geluk, succes en een goede gezondheid met toch hopelijk nog eens een kleine gezonde beeb die geboren wordt.

xxx Joyce

2. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Havefun, nu snap ik je naam hier op ZP ;)
    Meid wat een verhaal, zit gewoon met waterige oogjes.
    Ik ben het ook met Jent eens, wie weet als je het hoofdstuk afsluit en de rust hebt gevonden om saampjes verder te gaan gebeurt er nog een wonder.
    Ook ik wens je heel veel liefs, sterkte en geluk toe!

Clarissa, ik ben van mening (heb ik zelf ook gedaan) dat wanneer je met 2 thermometers tempt, dat je er maar 1 moet gebruiken bij FF met invullen.
    En pas de ander echt gaan gebruiken bij een nieuwe cyclus, maar dat moet je natuurlijk zelf weten hoor! ;)
    Verder is het niet zo heel erg dat je 's nachts wakker wordt en even uit bed gaat, als je daarna maar weer goed verder hebt geslapen.
    Dit heeft iedereen wel eens, bij scheelt het iig niet in temp of zo.
    Vreemd dat je nog steeds last hebt van spotting dan.
    Je kruis is dus toch wel een beetje twijfelachtig, gelukkig zijn er voldoende zaadjes al binnen gekomen :D

Joyce, is toch fijn (lijkt mij) eens een totaal ander kaartje, wie weet geeft dat ook eens een ander resultaat.

3. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    Tja Mieke dat zou kunnen, maar mijn andere kaartjes waren mooier duidelijker en veel meer belovender eigenlijk. hihi. maargoed wie weet ik ben altijd al een uitzonderlijk geval geweest dus als mijn kaartje dat ook is en hij brengt ook nog eens uitzonderlijk goed resultaat dan vind ik dat idd prima. Je weet wel zo'n ding met 2 armen en 2 benen, wat om eten vraagt en de boel onder poept,plas en spuugt

xxx joyce

xx joyce

4. L83

L83 Bekend lid

17 dec 2007
    627
    0
    0
    willen jullie nog een keer naar mijn tempkaartje kijken, ik heb een nieuwe (tot 16 mei) in mijn album gezet.

Ben nu een beetje depri :( , ik was van de week zo blij dat FF eindelijk een eisprong had gezien, en we hadden ook nog op redelijk goede dagen geklust!
    Heeft FF hem vandaag ineens weer verplaatst, klussen hebben we deze week niet gedaan, want manlief is een paar weken weg :( :( , ik baal zo erg, wat denken jullie, is het wat FF nu zegt of toch nog kans dat het op dag 36 was. Dank je wel alvast

5. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    Moeilijk L83,

Ik heb eigenlijk geen idee wanneer je ei is geweest, maar ik denk dat je laatste kaartje toch logischer is helaas. Maar ik durf niets met zekerheid te zeggen. ik zit zelf ook al met mijn eigen kaartje te stoeien.
    misschien dat iemand anders er meer kijk op heeft.
    Succes.

xxx Joyce

6. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    L83, het is idd een beetje twijfelachtig, het zou beiden kunnen.
    Jammer dat je geen slijmwaarneming etc. hebt ingevuld, daarom geeft FF ook een stippelkruis.
    Als je dit wel doet heeft FF meer info om je daadwerkelijke ovulatiedag vast te kunnen stellen.
    Ook helpt een ovulatietest daar natuurlijk bij.

Jocye, ik hoop ook op een totaal ander kaartje, maar dat zal bij mij wel lukken omdat ik nu met die nieuwe thermometer temp, en dat verschilt sowieso al met de oude, hahaha.

7. L83

L83 Bekend lid

17 dec 2007
    627
    0
    0
    dank je wel voor het kijken,
    heb al die andere dingen niet bijgehouden, heb wel ovu-testen thuis liggen maar is niet echt handig omdat ik zo onregelmatig werk.
    Daarnaast wilde ik er ook allemaal niet zo mee bezig zijn, we zijn tenslotte nog niet zo heel lang bezig, en wilde het vooral leuk/ romantisch houden.
    Maar het maakt allemaal toch een wat andere wending :(
    er is in oktober mogelijk verkleving en endometriose vastgesteld, maar goed dit is allemaal niet 100% zeker, dus ik wilde er niet zo mee bezig zijn en positief denken.
    Toen duurde de vorige cyclus wel heel lang en moest ik op aanraden van de arts maar beginnen met tempen, mijn moeder had ook zo'n cyclus, was het soms een half jaar niet, zij is ook met behulp van medicatie zwanger geworden.
    Maar goed ik moet positief blijven denken, ze heeft 2 kinderen, dus waarom bij mij niet.
    Baal nu vooral omdat ik een paar dagen terug nog zo blij was, had echt even hoop :(
    Tja en dan lees ik weer het verhaal van bijvoorbeeld havefun en dan kan ik mezelf wat wat, dan heb ik toch nog niks te klagen :oops:
    Maar goed sorry het is een lang verhaal geworden, we zullen wel zien wat temp de rest van de week gaat doen, bedankt voor het kijken in ieder geval.

8. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    L83, we hebben allemaal een grote wens en daarvoor hoef je je niet te schamen wanneer je andermans verhaal leest dat je je zo voelt hoor!
    Dat mag best! Het komt allemaal vast wel voor elkaar.
    Knuf!

9. L83

L83 Bekend lid

17 dec 2007
    627
    0
    0
    dank je wel

10. Clarissa81

Clarissa81 Actief lid

3 apr 2008
    252
    0
    0
    Limburg
    @ mieke, je hebt gelijk maar temp nog maar met 1 en het verschil tussen de twee was alleen het tweede cijfer achter de komma, dus denk dat de tem redelijk goed klopt, maar nog steeds geen ongi te bekennen ook geen rugpjn meer. Wel met vlagen misselijk sinds gisterenavond.

Dusse hoop dat ik snel iets weet ongi of positief maakt niets uit als ik maar verder kan :) ( tenslotte vin ik klussen niet zo erg haha, maar zoveel rugpijn gehad dat de zin niet wilde meewerken :( )

11. Clarissa81

Clarissa81 Actief lid

3 apr 2008
    252
    0
    0
    Limburg
    Denk dat mn :evil: doorzetten nu, begint nu licht rose te worden. Vanaf wanneer kan ik menstruatie aangeven bij FF als het echt donkerrood wordt? of is rose ook al menstruatie? ( heb normaal alleen maar bruinverlies gevolgd door donkerrood)

12. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Helder rood bloed, is pas de eerste dag van je ongi en dit geef je dan ook dan pas aan bij FF.
    Jammer meid, maar weet je wel waar je aan toe bent nu.

13. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Ik heb hem ook. Bij mij onthoudt hij de vorige meting ook niet! Dacht dat het aan de mijne lag. Verder wel tevreden, nauwkeurige meting. Ik schrijf het altijd meteen op.

14. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Ik heb hem ook. Bij mij onthoudt hij de vorige meting ook niet! Dacht dat het aan de mijne lag. Verder wel tevreden, nauwkeurige meting. Ik schrijf het altijd meteen op.[/quote]

Dames, ik heb de Mat Care tempmeter en bij mij doet ie het wel hoor. Heb het gelijk gechecked toen ik jullie berichtjes las.
    Je moet de knop ingedrukt houden en dan verschijnt de laatst gemeten temperatuur. En hij slaat 'm pas op zodra dat piepertje is gegaan (die ik nooit hoor, maar ik laat 'm lang genoeg zitten zeg maar) of als ie niet meer knippert.

Grtz,
    Suus

@ Clarissa: jammer hoor, op voor de volgende ronde

15. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ havefun, normaal bloed ik maar een paar dagen. Vandaar ;)

16. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Ik zal het eens proberen, Suzy! Toch wel handig, soms.

@Havefun: wat kan ik zeggen, wat een vreselijk verhaal. :( Eerst al die miskramen en nu je hele lichaam in de war. Hopelijk komt het toch nog ooit goed. Dikke knuffel.

17. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    @L83: ik denk eigenlijk zelfs dag 42 (1 dag later dan hij nu staat), maar nog even afwachten wat je temp de komende dagen doet.

Mijn temp was vanochtend 0,2 graad lager. Ben benieuwd of dat nog wat betekent. 10 dpo is de vroeg voor einde verhaal... Zou het een innestelingsdipje kunnen zijn.

18. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    GOED NIEUWS :)
    We hebben de zaaduitslag van mijn vriend en die is GOED! :D Wat een opluchting! Hoewel ik natuurlijk 2x zwanger ben geweest, is het toch fijn om te weten. :D \:D/

19. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Gefeliciteerd Aquilegia, dat is zeker goed nieuws.

20. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Aquilegia, dat is goed nieuws zeg.
    Dat is idd een opluchting zeg.

Hier doet ie het ook hoor, gewoon even wat langer het knopje indrukken.
    Ik hoor trouwens nooit een piepje, daardoor het idee dat ik het misschien verkeerd doe, hihi.

Deel Deze Pagina