Noena, het kan zijn dat als je temp zo blijft en daarna gaat stijgen je ei komt hoor. Maar het is er nog niet echt uit te halen, hij hoeft niet specifiek een dip te maken.
thnx voor je reactie dit is mijn 1e keer tempen dus ben nog echt zo van.. wat is dit en wat is dat en blablalabnlanla
Goedemorgen! Net om 5.45 uur 37.0 net als gisteren om 9 uur, ben ik tevreden mee, dus die hou ik maar aan. Staat in mijn album. Fijne dag!
ik ook weer getempt en derde dag op rij ongeveer hetzelfde, net iets boven de 37 maar goed het zegt allemaal niks
Hey meiden Goeiemoggel Mijn temp is iets gestegen kreeg gisteravond krampen net alsof ik ongi moet worden maar heb nou geen last meer van Alleen ik en me hubbie hebben gesext en toen ik klaar kwam kreeg ik ineen keer steek in me onderbuik wat net aanspant deed best wel zeer Hier is me kaartje Liefs Tijgertje23
Mamafleur, je moet je kaartje bewaren als bijv. jpeg bestand. Dan kun je je kaartje dan uploaden via www.imageshack.us. Dan pak je de onderste link uit de lange rij die verschijnt. Die kopieer je en plak je hier in het berichtenvenster. Maar dan moet je eerst voor je plakt de Img knop aanklikken en dan plakken en dan weer de Img knop aanklikken. Die knop zie je in het berichtenvenster bovenin. Let wel op, je kaartje mag niet groter zijn dan 490 pixels. En je kunt je kaartje ook op imageshack verkleinen.
Zou je even kunnen proberen MupKuh, en kijken wat FF dan doet. En je zou eens kunnen kijken wanneer je morgen en overmorgen 0,1 hoger invult wat FF aangeeft. Gewoon even voor jezelf.
Mieke, mooi kaartje! Tijgertje, spannend... hoe lang is je LF normaal? Ik ben nu gelijk maar doorgegaan met tempen, vorige maand pas in de 2e week begonnen, maar zit nu helemaal in het ritme . Vanmorgen was ie na mijn 36.3 van gisteren ineens heel hoog (36.7) maar dat zal wel aan de wijntjes van gisteren liggen . Hier mensen die enig idee hebben wat ik van een eerste afspraak met de HA kan verwachten?
Miepie, ik denk gewoon je verhaal doen en om een doorverwijzing vragen. Denk dat hij je verder niet veel meer info kan geven dan je al weet. Die van mij heeft me telefonisch op het spreekuur te woord gestaan en kreeg een doorverwijzing.
Dat zou ook heel goed kunnen hoor, gezien je stabiele temp en dat ie daarna gewoon de lucht in schiet. Normaal gesproken voel ik al ruim een week voor NOD lichte krampjes. Nu had ik dat dus niet, tot vandaag, nu begin ik het zo zoetjes aan te voelen. Dus zie het al weer somber in.
bedankt voor de uitleg zal het eens gaan proberen maar nu zie je toch niet veel aan mijn lijstje met 3 temp dagen
Hoihoi, Ik plaats mijn kaartje ook al is er niet veel op te zien. Ik hoop dat ik mijn eitje gehad heb want dan hebben we echt super goed geklust volgens mij. xxxx Joyce
Mieke,mooi kaartje,wanneer is precies je NOD? Tijgertje,hopelijk blijft ie nu weer stijgen. Vanochtend weer naar het zh geweest om de eitjes te meten.Mijn eitje was nu 18mm groot.Vanmiddag belt ze dan heeft ze de bloeduitslag.Het hormoon in je bloed moet als waarde ongeveer 200 hebben dan heb je je eisprong,afgelopen woensdag was het nog maar 59.Da's niet veel. Nu kan het zo zijn dat ze niet belt dan moeten we morgenochtend weer terug. Of ze belt wel en dan moet ik mezelf injecteren met Pregnyl (weet niet of het zo juist is geschreven) om 10 uur vananvond,en dat wekt dan de eisprong op.Dus weer spannend. Ik hoop dus dat ze belt! groeten Simone
dit is mijn kaartje voor vandaag.. waarom gaat mijn kaartje maar tot 16, terwijl mijn cyclus 31 is, alleen deze maand is het nu 34?
Hey Miepie, toch ongesteld geworden jammer zeg! Mieke, kom op he! Hopelijk stijgt hij straks iets meer en blijft hij stabiel. Tijgertje, het kan hoger he! Duim duim! Mupkuh, ben benieuwd wanneer je temp omhoog gaat. Symoen, ik hoop het ook voor je! Ik hou nog steeds gevoelige tepels, en wat pijn in me buik maar weet niet of het van mijn darmen komt of blaasontsteking. Hier mijn kaartje, twijfel nog steeds of het dag 16 of 19 mijn ei was.
Mooie stijgende lijn IkDus. Ik denk toch waar die nu staat hoor! Simone, spannend zeg. Zo kun je mooi gericht klussen, hoop dat het door de hormonen ook helemaal raak zal zijn voor jullie. Mijn NOD is woensdag. Noena, is dit je eerste tempkaartje? Als dat zo is kan het zijn dat FF nog niet weet hoelang je cyclus is en daardoor maar een paar dagen vooruit telt zeg maar.