Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. havefun

havefun Bekend lid

19 dec 2007
    576
    1
    0
    dromenland
    @Aquilegia, jammer dat je ongi bent geworden. Maar, aan de andere kant, het leven is nu weer een stuk positiever dan een tijdje geleden en het is misschien ook wel goed voor je dat je nu weer nieuwe energie en moed op hebt gedaan.

2. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Hey meiden,

Hier ben ik ook weet even, nog steeds geen internet thuis.

Vraagje: Ik heb nog steeds hele rare pijn in mijn onderbuik. Eigenlijk al sinds de onig. Lijken wel een soort van steken. Begin me nu stiekem toch wel zorgen te maken. Herkent iemand dit? Mijn temp gaat ook steeds hoger, zit nu al op 36.9 beetje hoog voor het begin.

3. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Mup, misschien was je ongi toch geen ongi?
    Daarmee zijn er al velen je voor gegaan hoor.

4. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Mijn temp is wel een aantal dagen laag geweest. En heb wel een soort ongi gehad ook met stolsels. Dus lijkt me wel. Maar mijn tepels beginnen ook steeds pijner te doen.

5. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    hmmm vreemd toch wel denk ik.
    kun je je freesia nog herinneren en Molly heeft dat vorig jaar ook gehad.
    Die dachten beiden dat ze ongi waren geworden, maar ruim een week later bleek gewoon dat ze zwanger waren ondanks die bloeding die echt een ongi leek.

Wie weet... testje misschien of een ovutestje?

6. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Dat is misschien wel een idee, helemaal voordat ik vanavond aan een wijntje ga.

7. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    hihi Mup, tja wie weet.
    Nee heb je en misschien krijg je een ja! ;)
    Hier ook straks lekker een wijntje hoor.
    Ik ben benieuwd.

8. Dizzy

Dizzy Fanatiek lid

23 apr 2008
    2.758
    1
    36
    Hallo allemaal,

Ik ben deze maand begonnen met tempen, ik snap er nog niet zo veel van. Ik heb het ook nog niet eerder meegemaakt dat ik 2 keer 'vruchtbaar' cervix slijm had. Volgens ff heb ik geen eisprong gehad. Wat zeggen jullie als je mijn kaartje beoordeeld? Ik vind het ook zo vreemd dat mijn temperatuur zo schommelt. Overigens als ik op een ander tijdstip temp is dat altijd binnen een half uur van mijn standaard tijd.

9. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Hier heavy menses, geen innsteling dus... :(

10. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    he jammer... dan nu maar weer voor een 'made in holland'-baby

11. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Aqui, blegh meid! :x

12. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Dizzy, hoeveel rondes benje al bezig?
    Dat vraag ik namelijk of je dus weet hoe lang je cyclussen zijn.
    Gezien je kaartje niet regelmatig of kort?
    Ik kan er nog niet echt iets uithalen.

13. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    Aquilegia balen meid
    nou hoop echt dat het deze ronde wel gaat lukken.

dizzy ja ik kan er ok nix uithalen maar je heb wel veel open rondjes zeg

14. Dizzy misschien op dag 20 maar kan dat nu eigenlijk nog niet zeggen ligt aan de komende dagen met je temp.
    Aquilegia balen dat je weer ongi bent geworden :(

15. Dizzy

Dizzy Fanatiek lid

23 apr 2008
    2.758
    1
    36
    Bedankt, dit is de mijn 2e serieuze ronde, hiervoor ben ik al wel 4 periodes regelmatig ongesteld geweest, langste cyclus 28, kortste 27. Bij de meeste temp kaartjes zie ik zo'n mooie stijgende lijn na de eisprong, maar die van mij gaat omhoog en omlaag, dus ik kan er zelf niks uithalen.

16. Jessica83

Jessica83 Fanatiek lid

6 mrt 2007
    1.512
    2
    0
    Nieuwegein
    Hoi meiden,

Ik heb vanochtend getest. Ik werd om 5 uur wakker omdat ik moest plassen, dus gelijk maar een testje gedaan.
    Ik had erop gerekend dat hij negatief zou zijn, maar toen dat 2e streepje door kwam schrok ik me rot. De 2e streep werd alleen maar donkerder, dus gelijk rennen naar de slaapkamer en mijn mannetje te vertellen dat hij papa gaat worden. Hij heeft een foto gemaakt van de test.
    Hier is mijn kaartje voor vandaag.

17. havefun

havefun Bekend lid

19 dec 2007
    576
    1
    0
    dromenland
    Goeiemorgen Jessica.
    Nou, aan mij de eer om je als eerste te feliciteren.
    Van harte proficitat met je overduidelijke test! Geniet ervan.:({|=

18. Jessica83

Jessica83 Fanatiek lid

6 mrt 2007
    1.512
    2
    0
    Nieuwegein
    Bedankt havefun. Ik ga het allemaal pas geloven als ik de echo heb gezien en het hartje heb zien kloppen. Het is nog zo onwerkelijk.
    Ik hoop dat jullie ook niet lang meer hoeven te wachten.

19. havefun

havefun Bekend lid

19 dec 2007
    576
    1
    0
    dromenland
    Vanmorgen weer getemp, raar hoor, al twee dagen hetzelfde, dat is volgens mij deze cyclus nog niet voorgekomen. Maar, vanmorgen op de wc zaten er wat druppels bloed bij, bij het afvegen ook wat lichtroze zeg maar, dus ik denk dat ik ongi ga worden. Vraag me af hoe dat kan zonder ei en eisprong, maar ja, ik ga het me verder niet meer afvragen want ik heb wel een heel vreemd lijf ben ik wel achter gekomen.
    Ik weet niet of het kan, maar gisteren hebben we nog sex gehad en had in het begin wel pijn ter hoogte van waar die cyste zat. Ik weet niet of het kan dat die is geknapt en dat dat de druppels veroorzaken? Mss vannacht eisprong of zo gehad, maar ik weet niet of je daar ook bloedverlies van kunt hebben?Innesteling ofzo kan het niet zijn, want er heeft geen eisprong plaatsgevonden. ik heb het nog maar als spotting ingevuld, maar ben benieuwd wat er vandaag verder gaat komen. Heb al wel twee dagen last van gevoelige borsten/tepels, buikkramp,hoofdpijn,moe, en hééél veel dorst. Dus, ik denk haast dat ik eisprong gehad heb! Shit, hebben we denk ik te laat geklust, maar ja, ook niets meer aan te doen.

kaartje van vandaag.[​IMG]

20. havefun

havefun Bekend lid

19 dec 2007
    576
    1
    0
    dromenland
    @Jessica. ik kan me goed voorstellen dat je het pas echt gelooft als je de echo gezien hebt en het hartje gehoord hebt, maar geniet er nu ook van, die eerste weken. Ik weet niet of het de eerste keer is dat je zwanger bent, maar het gevoel te hebben dat er echt iets gaande is in je lijf, om echt zwanger te zijn, dat ik zo iets aparts, dat is met niets anders te beschrijven. En het is waar dat je zovaak leest dat er iets niet goed gaat, maar daar moet je niet mee bezig zijn. Als dat zo is, dan gebeurt dat toch wel, en kun je er niets aan doen. Daarom moet je er nu gewoon lekker van gaan genieten, je heel bijzonder gaan voelen want je bent ZWANGER ! en dat is een heerlijk gevoel. Geniet ervan meid en ik hoop dat jullie de komende dagen met zo`n belachelijke grote grijns rond gaan lopen.

Deel Deze Pagina