@ havefun: genieten doe ik zeker, ben nog nooit zo vrolijk geweest in de ochtend. Heb altijd een ochtendhumeur. Dit is idd de eerste zwangerschap, maar ik voel me nog helemaal niet zwanger. Heb af en toe kleine steekjes onderin mijn buik, pijn in mijn borsten en krijg s'ochtends mijn eten niet weg. Ik wil het iedereen vertellen, maar toch ook niet want het zijn risico maanden.
@jessica, idd. je hebt gelijk in je redenatie dat het nog steeds risicomaanden zijn. Dat maakt het ook zo moeilijk. Je wilt het zo graag van de daken af schreeuwen, maar aan de andere kant ben je ook bang dat het mis zou gaan. Als er iets is wat ik geleerd heb de afgelopen jaren dan is het dat als het misgaat, dat je daar niets aan kunt doen. En dan is het fijn als er een paar mensen in je omgeving zijn waar je dit ook aan kunt vertellen. Maar, bij onze eerste 2 zwangerschappen hadden wij ook tegen niemand niets verteld, we waren zo blij met ons geheimpje, en we voelden ons de koning te rijk en wilden dat gevoel nog even met niemand delen.
Ik denk dat ik mijn kaartje aan moet gaan passen. ik ben volgens mij nu echt ongesteld? En dat op dag 23, heb ik nog nooit meegemaakt. Even afwachten wat er vandaag verder gaat gebeuren, maar dit is wel heel vroeg. krijg ook steeds meer buikpijn en het zou verklaren waarom ik de afgelopen dagen last heb gehad van migraine.
Aquilegia balen dat je ongi bent geworden. ik vind dat jij nu ook wel weer eens aan de beurt mag zijn. Eigenlijk hoop ik dat voor iedereeen. Jessica van harte gefeliciteerd geniet ervan en ik hoop dat je een gezonde baby krijgt overeen maand of 8. Havefun ja jou lichaam is een raadsel, maar je kunt bloed verliezen bij een eisprong heb ik gehoord. Maar ja ik durf bij jou niets te zeggen omdat je lichaam zo vreemd doet. Wanneer moet je weer naar het ZH? Anders zou ik gewoon morgen even bellen. Succes meid. Hier mijn kaartje. Eindelijk gaat mijn temp een beetje omhoog. xxx Joyce
@jent,mooie stijging, mss innesteling? tryphasec pattern heet dat geloof ik. Zou gaaf zijn. Ik denk dat het toch spotting is, als ik mijn kaartje erbij pak, gezien de "lichte"temperatuurstijging denk ik dat ik toch heel misschien mijn eisprong alsnog gehad heb. woensdag moet ik terug naar het ZH. Dan hebben mijn hubbie en ik een lang gesprek met gyneacoloog en fert.arts samen. Ze hebben een half uur ingepland, dus dat zal wel pittig worden. Dan zullen ze ook wel meteen weer een echo maken en bloed prikken, dus donderdag weet ik of ik nu wel of niet een eisprong gehad heb.
Ik vind het echt vervelend voor je havefun die onduidelijkheid. Hoe lang zijn jullie nu inmiddels al bezig? En een ei zou best kunnen dan is die cyste misschien toch een ei geweest. Of kan dat niet? Of had je nog eitjes in je baarmoeder zitten verder, want een ei kan normaal gesproken niet van niets tot een groot ei uitgroeien in de tijd van je laatste afspraak bij zh en nu. Toch? Ik hoop in ieder geval dat ze jullie verder kunnen helpen. Wanneer krijg je trouwens een triphastic pattern? xxx joyce
Jessica: GEFELICITEERD! die test is echt overduidelijk he Jent: morgen weer verder omhoog he.... Zo'n triphastic pattern krijg je als er 3 duidelijke temp levels zijn. het 1e is voor je eisprong, het 2e is na je eisprong en het 3e temp level is na de innesteling. hier mijn kaartje weer...
Jessica, gefeliciteerd het was ook wel overduidelijk te zien aan je kaartje hoor! Genieten meid! Hier schijnt het zonnetje dus het belooft een extra mooie dag te worden Havefun, dit is idd wel raar op dit punt van je cyclus. Hmmm, je zou idd denken ook gezien je kaartje misschien een ovulatie, maar aan de andere kant... er was niets anders te zien dan de cyste. En misschien is deze idd geknapt. Pfff, het blijft gissen en afwachten op deze manier. Hoop dat ze woensdag meer duidelijkheid kunnen brengen. Joyce, ik hoop dat jouw 'vreemde' kaartje je iets bijzonders gaat brengen hoor. Ik hoop voor deze cyclus dat ik duidelijkheid krijg met mijn nieuwe thempmeter, ik bedoel dat ik ook hiermee kan zien wanneer hoe en wat. Gezien ik zolang met die andere heb getempt.
@Jessica: van harte gefeliciteerd! Het kon ook bijna niet anders met zo'n kaartje @Havefun: wat een raadsel is jouw lichaam, alvast succes bij je gesprek komende week. Meiden, fijn dat jullie zo meeleven. Bij Sterre was het ook raak in de ronde na de vakantie. Dus misschien nu wel weer?
Verdorie....... Jessica, geweldig! Vreemd, 2 zo verschillende reacties in 1 bericht..... Knuffel voor jullie beiden!
Jessica van harte met je zwangerschap; Geniet ervan. Een vraagje aan de meer ervaren dames hier. heb ik nu mijn eisprong gehad? Zo snel al? Of kan het zijn dat mijn astma van de laatste dagen mijn temperatuur heeft beinvloed?
Pookie, het kan wel, FF berekent een eisprong als je een dip hebt gehad en daarna omhoog bent gegaan voor minimaal 3 dagen. Weet je wanneer normaal je eisprong plaatsvindt? Misschien verplaatst FF je kruis nog? als je nog eggwhite noteert of nog een dip met een hogere temp daarna. Dan kan het je astma zijn geweest misschien ...
Dit is pas de 2e cyclus waarvan ik een curve maak. de vorige was inmens lang en kreeg ik pas een sprong bij ongeveer 30 dagen. Dus dit is raar.................. En nu ga ik ook nog een week met vakantie, en dus geen internet etc........ Natuurlijk gaat wel de thermometer mee! Volgende week dus alle data actualiseren en ik ben benieuwd wat er dan allemaal gebeurt!
Ja dat is wel een heel groot verschil ... ik denk dat samen met de temp verhoging en de notatie van watery FF toch die berekening heeft gemaakt en dat ie later nog wel kan wijzigen. Prettige vakantie!
Hoi lieve meiden Ben er een tijd niet geweest Omdat we er niet teveel mee bezig wouden zijn We hebben inmiddels alle 6 iui's gehad maar helaas geen resultaat 12 Juni gaan we naar nijmegen umc radboud voor een intake gesprek over ivf Ben wel nerveus hoor lijkt me ook niet niks zoals je die verhalen hoor Maar we steunen elkaar wel erg veel dat vind ik ook erg fijn Maar het goede nieuws: Mijn hubbie heeft mij ten huwelijk gevraagt en ik heb ja gezegt bij zonsondergang in belgie (vakantie) Dus op 09-09-09 gaan we Trouwen Liefs Tijgertje23