Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    @ havefun: succes vandaag in het zh.

Bijgaand mijn kaartje. Niets bijzonders eigenlijk.

2. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Goedemorgen meiden,

Hier weer een lage temp vanochtend (had hem gister niet goed ingevuld :oops: )

Ik ben wel een uur eerder wakker de cyclus, maar dan had hij in het begin ook lager moeten zijn toch.

3. Hoi allemaal, is mieke al weg? Balen heb dr nog geen fijne vakantie kunnen wensen, ik pb wel ff denk ik. (kon gister niet online komen..)
    Ik had jullie verhalen gelezen over moeilijk zwanger worden, moet even zeggen dat ik een hoop respect heb voor jullie dat jullie het ook zo goed kunnen relativeren.

Dan had ik nog even een vraagje, ik krijg een beetje een gek kaartje gister was mijn temp een stuk lager! Maar dat kan toch geen eventuele innestelingsdip zijn? Dan moet de daling en stijging toch wat meer zijn?
    Hier is mijn kaartje, nu 8DPO.

4. poepiekont

poepiekont Actief lid

24 jan 2008
    104
    0
    0
    Goedemorgen!

Hier ook nog niets bijzonders te zien

Havefun, bedankt voor de info die je opgezocht hebt, erg lief! Is alleen niet (meer) van toepassing bij ons de LAM methode. Ik werk en kolf dan en voed dan dus niet volledig op verzoek, normaal gesproken slaapt ze door, ze krijgt bijvoeding (is dol op eten ;) ) en is ouder dan een half jaar. Maar toch bedankt hoor! Wel vreemd idd dat je in minder dan een maand al 2 keer ongesteld ben geweest, al ook is het lichter dan je gewend bent. Ben benieuwd wat ze er van zeggen straks. Suc6 in het ziekenhuis!

Jent, kan nog alle kanten op denk ik. Ben benieuwd wat je temp morgen laat zien!

Strijkkraal, afwachten dan maar he.

Mupkuh, denk ook dat hij in het begin ook al lager had moeten zijn dan. Afwachten wat 'tie morgen doet, misschien een vroege eisprong?

Wies, spannend weer. ik ben nog helemaal nieuw hier en weet verder niets van je, maar hoop ook absoluut dat het raak zal zijn!

Remmar, ook even afwachten nog denk ik. Ik zie ook nog geen eisprong, misschien komt dat nog. temp je wel op dezelfde tijden enzo?

Fijne dag allemaal!

5. poepiekont

poepiekont Actief lid

24 jan 2008
    104
    0
    0
    Hoi Desiree, ik denk dat het best een innestelingdip kan zijn hoor. Ik heb even op mijn zwangere temp kaartje van twee jaar terug gekeken, en had ook geen grote daling/stjiging. Wel had ik een daling op 6 DPO en nog 1 op 11 DPO, waarom dat dan was weet ik ook niet hoor maar dacht vermeld het even ;) Als je wilt kan ik hem nog wel even plaatsen. Laat maar ff weten.

6. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    @ Desiree: kan idd een innestelingsdip zijn ... spannend!

7. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    Jeps, temp wel elke dag op dezelfde tijd... Nouja, we wachten rustig af! Had vorige week al eggwhite gehad en gister ook weer.. dus toch misschien gister of vandaag pas eisprong gehad... Ben benieuwd wat m'n temp. dus gaat doen! Vanmorgen wel weer iets hoger (0,2) ook niet echt veel..

8. Remmar misschien wel op cd 12, ook al stijgt je temp niet zo, ik had dat ook een keer en dat was zeker weten mijn ei toen.
    Maar omdat je temp nu telkens hetzelfde is kan FF nog geen kruis neerzetten, moet je temp eerst nog meer stijgen.
    Dus nog ff afwachten wat je temp gaat doen, nog wel klussen hoor, volgens je kaartje is dat te lang terug ;)
    Nou vind ik het wel spannend ineens.. normaal wacht ik op mijn ongi omdat ik m dan toch verwacht maar nu.. ik weet het niet hoor :(

9. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    Ff mijn kaartje voor vandaag! Heb de tijd van gister ff aangepast, zoals ie zou moeten zijn (volgens ff).. Ben benieuwd! Tis iig gewoon ff afwachten wat mn temp. gaat doen! Ja, heb gister hubbie al mee het bed in getrokken ;) haha... Dat zit wel goed :D

Spannend he, dat wachten elke keer!

10. Nou dat ziet er al beter uit.. hehe.. en hoe zit je bmm dan nu?

11. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ desiree, het zou toch wel kunnen denk ik een innestelingsdipje. Maar goed ik ben ook geen expert. Hoop het wel voor je.

@ poepiekont, daar zit ik zelf ook aan te denken een vroege eisprong. Mede door de ovaluatiepijn. En een paar dagen geleden had ik een bijna positieve ovutest. Dus wie weet.

12. L83

L83 Bekend lid

17 dec 2007
    627
    0
    0
    hallo allemaal,

Volgens mij ga ik binnenkort ongesteld worden, heb steeds een beetje ongi- gevoel in m'n buik en temp is al een paar dagen aan het zakken.
    Ik heb mijn nieuwe kaartje in mijn album gezet, vraag me alleen af of mijn LF niet erg kort is, mocht ik morgen bijvoorbeeld ongesteld worden.
    Of zou FF mijn eisprong weer verplaatsen, heeft ie al een paar keer gedaan, hoewel ik het kaartje nu vrij duidelijk vind, wat denken jullie?

13. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Heey L83, het zou kunnen zijn dat het een innestelingsdip is. Als ik het goed zie dan zit je nu op 8 DPO? Anders heb je idd een heel korte LF......

14. L83

L83 Bekend lid

17 dec 2007
    627
    0
    0
    @Liena, zou dat echt kunnen? :) , dan hebben de zaadjes wel goed hun werk gedaan (hebben ze het een dag of 5/ 6 overleefd ) :D
    Man is een paar weken weg, en tussendoor steeds maar heel even thuis dus niet echt op de goede dagen kunnen klussen.
    Durf daar dus niet echt vanuit te gaan :(
    Daarnaast heeft FF eisprong al een keer keer verplaatst, dus ben bang dat ie dat nu ook weer doet, ik ben begonnen met een eisprong op dag 27, toen naar 37 en hierna naar 41

15. L83

L83 Bekend lid

17 dec 2007
    627
    0
    0
    @liena, proficiat met je zwangerschap trouwens, wat leuk met z'n drietjes trouwen :D
    Wij gaan ook trouwen, op 20 juni :D

16. havefun

havefun Bekend lid

19 dec 2007
    576
    1
    0
    dromenland
    Hoi, even snel een berichtje van mij uit het ZH, want ik voel me op het moment geradbraakt door alle informatie, maar wilde jullie even laten weten wat er allemaal gaat gebeuren.
    Vanaf afgelopen zaterdag ben ik weer aan het vloeien, menstruatie of niet? Daar hebben ze nou weer bloed voor geprikt, en krijg ik vrijdag de uitslag van. Als het wel een menstruatie is geweest, dan moet ik nog een maand wachten tot mijn volgende menstruatie en dan vanaf dag 1 van de menstruatie tot aan het eind van die cyclus elke dag! bloed laten prikken ( hormonenspiegels).Als het geen menstruatie is dan weet ik het eigenlijk niet, dat hoor ik vrijdag dan wel. Verder moet ik vanwege die gewichtstoename en vocht vasthouden naar de internist, want als het iets is met de schildklier, dan moet de internist dat weer vaststellen. Hier kan ik op 23 juni terecht.
    Dan moet ik bedenken of ik een kijkoperatie of HSG onderzoek wil laten doen. HSG onderzoek is een röntgenfoto laten maken van je baarmoeder. Verder ik krijg ik een eileideronderzoek, wat dat inhoudt mag joost weten, maar ik krijg het toch, eventueel doorspoelen als ze verstopt zitten. Ik moet hier nog eens goed over nadenken, want zo`n HSG onderzoek is dus wel serieus pijnlijk, maar dan ben je eerder weer op de been, en zo`n kijkoperatie heb je toch weer algehele narcose, weer een operatie, maar bij zo`n kijkoperatie zien ze wel meer, dus ik weet het nog niet, maar ja, ik hoef dat nu ook nog niet binnen een week of zo te beslissen.
    dus, al met al een hele hoop dingen wat er weer gaat gebeuren.
    Als na alle onderzoeken blijkt dat ik inwendig niets mankeer dan willen ze gaan beginnen met Clomid, om een eitje te laten rijpen. Ze willen allereerst beginnen met de tabletjes, omdat daar van bewezen is dat die geen schade veroorzaken op lange termijn, er zit wel een verhoogde kans op na het gebruik van clomid op borstkanker. Nou dat weer. Maar ja, als je dan zwanger bent geweest en je geeft borstvoeding, vermindert dat weer de kans op borstkanker.
    Als deze tabletten niet aanslaan dan zou de volgende stap spuiten zijn, maar zover zijn we nog lang niet, want voordat al die onderzoeken gedaan zijn, zitten we denk ik al in vakantietijd en net voor de vakantie laat ik echt geen operatie of HSG onderzoek doen. Is straks mijn vakantie ook nog naar de klote.
    Als blijkt dat er wel iets mankeert, dan weet ik ook nog niet wat ze gaan doen, want ze kunnen nog vanalles vinden, dus daar zijn we nog maar niet verder op in gegaan.
    Kortom, een heel verhaal en een hele hoop stof tot nadenken, wat ik nu ga doen, want ik heb het gevoel dat mijn hoofd overloopt.

17. L83

L83 Bekend lid

17 dec 2007
    627
    0
    0
    @havefun: sterkte met het verwerken van al deze informatie en met het maken van deze belangrijke beslissingen

18. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Ik had zelf bij dag dag 8 en 9 een dipje en zie banner.... ;) , maar goed het geeft natuurlijk geen garantie. Op dag 10 ging ie bij mij weer omhoog. Dus ben benieuwd wat je temp morgen dan gaat doen........

Ja wij trouwen idd met zijn drieen als alles goed gaat hihi, heb 2 juni de eerste echo, wel heel spannend hoor......

19. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    Havefun neem je tijd en het is inderdaad heel veel stof tot nadenken, maar uiteindelijk neem je de beslissing die bij jou het beste past. Ik wil je daarom heel veel sterkte wensen en succes met de keuzes die je maakt en het geluk dat het allemaal snel achter de rug is deze klote tijd en dat je dan weer gezond rondloopt en verder kunt gaan met je leven zoals het voor jou het prettigst is.

xxx joyce

O ja en L83 ik denk ook dat het een innestelingsdip zou kunnen zijn. Gewoon afwachten, helaas moet ik dat ook en ik hoop zo dat het raak is we niet naar de gyn hoeven, maar als ik mijn kaartje bekijk dan heb ik weinig hoop, maar ja aan de andere kant de gyn kan ons wel op weg helpen misschien waardoor het misschien eerder weer raak is. Laten we hopen dat de natuur nu nog iets goeds brengt en anders dat de gyn ons een beetje helpt zodat er wat goeds komt.

20. L83

L83 Bekend lid

17 dec 2007
    627
    0
    0
    Lijkt me erg leuk met z'n drieen trouwen, spannend je eerste echo 2 juni.
    Ik ben ook erg benieuwd wat mijn temp morgen doet, hopelijk weer omhoog, maar dat is misschien wel heel positief denken.
    Is het trouwens erg als je LF maar zo kort zou zijn, heeft het vruchtje dan wel genoeg tijd om in te nestelen?

Deel Deze Pagina