Goedemorgen! Nog weinig te zien op mijn kaartje, hoop dat hij komende twee dagen gaat stijgen zodat ik kan zien of ik een eisprong gehad heb. Zal mij benieuwen. Havefun, jeetje meid, wat een emotionele en drukke dag heb jij gehad. Heb je er nog een beetje van kunnen slapen? Lijkt me ook echt vreselijk dat je nog zolang moet wachten op enige duidelijkheid. Heel veel succes met alles! Joyce, houden zo! Zeehondje, ook voor jou een spannende maand. Veel succes met alle onderzoeken! L83, zou goed kunnen hoor dat zaadjes het gewoon gered hebben! Heb alleen gelezen dat je dan zeer grote kans hebt op een meisje mocht je zwanger zijn, want XX zaadjes schijnen langer te leven als XY.
Goedemorgen, mijn temp is ook weer aan het stijgen, heb geen nieuw kaartje maar vanmorgen was temp weer 37.1 ( maar even in jullie gedachte erachter plakken ) Ik hoop echt dat die zaadje zo lang hun best hebben gedaan, en een meisje is natuurlijk heel lerg leuk (jongen ook erg leuk hoor) @ Jent hij gaat wel weer mooi omhoog (hoe lang is je cyclus normaal?)
dank je dank je Maar durf er zelf niet zo op te hopen, volgens mij is die kans wel heel klein, maar nogmaals dank je wel Knuffel
Hey L83, Gaat goedzo meid Voor mij wordt het waarschijnlijk weer een anovulaire maand. Ben al over de helft en nog geen eisprong. Kaartje zal ik er vanavond weer opzetten.
goedemorgen! @ poepiekont: zo snel al? Die dip op dag 8 zou toch geen eisprong-dip zijn? Misschien wel hoor, maar ik vind het best snel. @ joyce: mooie stijging hoor! duimen! Hierbij mijn kaartje: ik zit met smart op m'n ei te wachten hier, maar het blijft soort van stil. Eergisteren had ik weer zo'n halfbakken ovu-test, d.w.z. dat die van gisteren minder was dat die van de avond ervoor. Maar mijn temp verraadt momenteel helemaal niets. Ik heb wel al dagen krampjes en rugpijn ...
L83 bij jou is het in iig een innestellingsdipje geweest denk ik. Mijn cyclus varieert zoals je in mijn onderschrift kan lezen. Meestal tussen de 27 en 30 dagen. Maar ik houdt mijn langste cyclus van 31 dagen aan. En mijn banner staat op 32 dagen. En mijn LF varieert nogal maar meestal rond de 14 dagen. maar ik ga van 15 dagen uit dat is de langste LF die ik ooit gehad heb. Dus dag 32 ga ik testen als ik nog niet ongi ben en dat is dus over 6 dagen al. Maar ik twijfel nog steeds de dag waarop ik mijn ei heb gehad. Hier staat dag 16 maar als ik mijn slijmwaarneming invul dan gaat ie naar dag 14. Dus ik zit nu op 10 of 12 dpo. Erg spannend weer. Maar ja er kan nog veel gebeuren in die paar dagen. Balen Peppie, dat je ei niet komt, als dit vaker voorkomt zou ik de HA inschakelen, misschien kan die je verder helpen. xxx joyce en de rest bedankt voor het duimen en de bemoedigende woorden.
Strijkkraal, ik dacht zelf aan dag 11, maar aan de andere kant werd ik vorige keer pas na 34 dagen ongesteld dus dan zou m'n ei nog moeten komen... Jammer dat jij nog geen ei hebt kunnen signaleren. Peppie, zou het geen late eisprong kunnen worden dan? Ik duim mee
ik hoop zo dat jullie gelijk hebben, we zullen zien wat de temp de komende dagen gaat doen, mocht ik nog niet eerder ongesteld worden ga ik 6 juni een testje wagen dan zit ik op 18 DPO. Voor jou wordt het nu echt spannend, 6 dagen is niet meer zo lang, ik hoop het echt voor je [-o< wanneer zou je voor het eerst symptomen moeten hebben als je zwanger bent?
Ik was al naar de gyn geweest. Mag niet eerder weer komen dan oktober , dan moet mijn cyclus weer regelmatig zijn. Dus het is nog even wachten
Het kan idd een late eisrong zijn, maar hoop er niet al teveel op. Heb al eerder een cyclus gehad zonder eisprong. Volgende maand ga ik waarschijnlijk met de persona aan de slag
Dat is bij iedereen verschillend. Sommige hebben helemaal geen symptomen pas als ze wat verder zijn. En sommige hebben ze al ruim voor hun nod. Dat is bij iedereen verschillend en moet je je ook niet op vastpinnen. Ik hoop zelf ook als ik zwanger zou zijn dat ik duidelijke symptomen krijg maar dat hoeft dus helemaal niet. Bij de tweede zwangerschap van mij had ik echt nergens last van de eerste keer wel, maar toen wist ik helemaal niet hoe ver ik was,dus daar kan ik niet aan meten. Maar L83 heb je ergens last van dan? xxx joyce xxx Joyce
als ik zo naar het lijstje kijk van eerste symptomen heb ik echt nergens last van volgens mij, niet misselijk, borsten zijn niet anders, geen steken (soms beetje ongi-gevoel), hoef niet vaker te plassen, geen bloedverlies, eeeh niet meer vermoeid dan anders (juist vroeg wakker), dus nee volgens mij heb ik echt geen symptomen, en jij?
jent,wat was je temp vandaag? ben wel benieuwd! nou, hier is de mijne weer eens, ik heb niet veel getempt, maar het belangrijkste moet nog komen!
Joyce en L83, toen ik zwanger was van m'n dochter was het enige waar ik last van had voor m'n NOD de overtuiging dat ik ongesteld ging worden! Ik had al zo'n 5 dagen voor m'n NOD menstruatiepijn in buik en rug, was er van overtuigd dat het er niet in zou zitten die maand. De maanden ervoor had ik allerlei "hallucinaties" waardoor ik steeds dacht zwanger te zijn. Heeft overigens bijna een jaar geduurd voordat ik zwanger was van m'n dochter.
tja ze zeggen dat dat nog onder normaal valt een jaar, maar zodra je de beslissing maakt om ervoor te gaan is elke maand te lang Hoplelijk gaat het deze keer sneller bij jou. Vorige maand ook wel wat last van hallucinaties gehad hihi, nu eigenlijk niks, verwacht (ondanks een beetje hoop) dat ik volgende week of over 2 weken gewoon ongesteld wordt, maar we zullen zien, ik hoop het niet natuurlijk, maar voorlopig kunnen we niet meer dan afwachten
@Wies, wat spannend 4 de IUI, hopelijk deze maand raak en een mooie positieve test, hoelang zijn jullie al bezig? (als ik vragen mag)
Ik baal ervan dat ik dat ei niet kan vinden. Je wordt er onwijs onzeker van, zeker als er ook nog ovutesten komen die een donkerder lijntje geven dan de dagen ervoor, maar niet zo donder als het controle lijntje zijn. En al helemaal niet als de test van de dag erop weer lichter is. Vorige cyclus ging ik op CD 15 als een baksteen naar beneden, nu op CD 15 ga ik omhoog? ra ra politiepet ... Je zou toch denken dat tussen het tempen 's ochtends en de ovutesten 's avonds er ergens een ei gevonden zou moeten worden. Wat ik me dan weer afvraag, gezien ik begin deze week gestopt ben met roken, zou dat een weerslag op mijn temp kunnen hebben?