@ suzuq: vond dit op internet: Dit levert stoppen met roken je op: Binnen 20 minuten na de laatste sigaret: - bloeddruk gaat terug naar normaal; - je hartslag gaat terug naar normaal; - temperatuur van handen en voeten stijgt naar normaal. handen en voeten worden dus warmer, maar weet niet of dat voor de rest van je lichaam ook geld. Wel goed van je dat je bent gestopt \/
Hey hey, Hierbij mijn kaartje, hopelijk is mijn temp zolaag omdat mijn ei eraan komt. Wel heel raar heb het nog nooit gehad.
Ja ik denk eigenlijk van wel. Stoppen veroorzaakt de eerste tijd best veel lichamelijke stress (en dan hebben we het niet een over de psychische stress ) en als ik logisch nadenk zou ik zeggen dat je temp daarvan zou stijgen. Zou je kaartje wel enigszins verklaren of niet? trouwens helemaal super dat je gestopt bent met roken, mijn complimenten! =D>
Heb ook even gegoogled, op medicinfo.nl vond ik dat stress idd de lichaamstemperatuur flink kan laten stijgen. Er rest je niets anders dan afwachten ben ik bang Strijkkraal, zekerheid zal je er denk ik niet over krijgen. Mupkuh, een vroeg ei misschien? Vanavond toch maar even uhm aan het werk Wies, duimen draaien dan maar he! Ik doe mee hoor! [-o<
hhmmm :-k , ik zie er niet zoveel in (maar goed heb er ook nog niet zoveel verstand van), hopelijk dat iemand anders er wel wat in ziet, en anders toch nog afwachten, vervelend
@ Peppie, ik kan er helaas ook niet veel van maken. Je ei moet zo te zien nog komen. Ben je al lang bezig.
mss dag 27 peppie? maar de slijmwarneming klopt dan niet. L83, wij zijn nu 21/2 jaar bezig, ik hoopte voor mijn 30 in ieder geval moeder te zijn toen, maar ik hoop nu dat ik zwanger mag zijn op mijn 30e. En hopelijk nog ervoor! (nog 2 maandjes) vervelend dat je zo'n lange cyclus hebt trouwens, je geduld wordt dan wel op de proef gesteld.
jeetje 2 1/2 jaar is al lang ( dan word je geduld pas echt op de proef gesteld), ik hoop echt dat je voor je 30ste/ op je 30 ste zwanger mag zijn. Hebben ze een oorzaak gevonden waarom het zo lang duurt?
nee, alles was goed, heel veel pech denk ik.vonden ze maar wat,dan konden ze er ook iets aan doen. het is nu nog maar de vraag of we uberhaubt nog een kind zullen krijgen.
Hier trouwens mijn tempkaartje van vorige maand en van deze maand http://www.fertilityfriend.com/home/20b8d4
Dat is minder zeg meid. Al eens jezelf door laten sturen? Gezien je vorige kaartje denk ik ook wel dat je misschien nog gaat komen. Maar ik ben geen expert
hallo dames mijn temp was vandaag 37,1 Wies zie mijn kaartje paar bladzijdes terug. Wies je ei is geweest nu maar wachten Mupkuh volgens mij komt jou ei eraan Peppie ik hoop dat jou ei ook snel komt, misschien dat je ei op dag 27 geweest kan zijn. Wij zijn bijna 1,5 jaar bezig. L83 laten wij hopen dat onze temp verder stijgt en dat er wat goeds uitkomt. Degene die gestopt is met roken super. Ik ben daar voorstander van en ik denk dat het zeker wel invloed op je temp kan hebben. Omdat je lichamelijk en psychisch veranderd. Heel veel succes en hou vol. xxx Joyce Succes allemaal met ei krijgen en wachten op posi testen.
@ Jent dat denk ik ook. Zit alleen te kkl*** met ovutesten van sensi. Doe net een test, blijven de lijnen super licht maar wel gelijk. Laat ik mijn vriend er 1 doen, test streep sprong eruit (ik lag met de benen omhoog ) Nu doe ik nog een test, maar lijkt wel alsof de testlijn lichter blijft. Wel eiwit met roze ontdekt dus denk ergens vandaag mijn ei.
dat gaat goed jent! mooie stijging hoor! spannend. ik heb net een pbtje gehad van iemand die gependeld heeft voor me; zwanger mei'08 en positest juni'08. dat zou erg mooi zijn, datis deze ronde! en mijn nod is 4 juni! ik geloof er niet echt in, maar wel leuk om te lezen! het geeft me wel weer hoop!
Hier nog eentje met onbegrepen onvruchtbaarheid. Wij zijn inmiddels bijna 2 jaar in het ziekenhuis bezig. Waarom het steeds niet lukt in ons en de artsen ook een raadsel. Vorig jaar 6 keer zwanger geweest, wat elke keer uitmondde in een vroege miskraam, vanaf december ( laatste miskraam 23 december 2007) gebeurt er helemaal niets meer in mijn lijf. Er gebeurt wel van alles ,maar niet het goeie, dûh.Toen we begonnen hoopte ik op mijn 30ste moeder te zijn, toen dat niet meer haalbaar was, in ieder geval op mijn 30e zwanger te zijn. Ook fantaseerden we er op los over minstens twee kids,( liever nog meer) maar die wens is inmiddels ook al bijgesteld naar: laat ons alsjeblieft dan één gezond kindje krijgen. Stiekem hoop ik elke keer weer op een tweelingzwangerschap, want stel dat we ooit nog een kindje zullen krijgen dan ben ik al minimaal 33 en om deze hele tour nog een keertje uit te gaan halen voor een tweede? Nee, daar ga ik echt niet meer aan beginnen.Zo ben je steeds bezig je wensen bij te stellen tot je dadelijk niets meer te wensen over hebt en je je neer moet gaan leggen bij het feit dat je geen kind van jezelf zou hebben. Misschien is dat nog wel het allermoeilijkste te begrijpen. BTW hier overduidelijk geen eisprong geweest, wat ik wel dacht vorige week, maar inmiddels al bijna een week aan het vloeien, een ongesteldheid die denk ik niet door wil zetten. Morgen krijg ik weer telefonisch uitslag over de LH,FSH, progesteron en estodiol ( volgens mij) omdat ze toch zeker willen weten dat ik geen ei gehad heb. Ik ben ook nog steeds aan het twijfelen hoe ik het in moet vullen op FF. Heb geen hevige menstruatie, inlegkruisje is genoeg, en de ene keer heb ik geen bloed, de andere keer alleen bij het afvegen, dus moet ik nu met een nieuw kaartje beginnen of het bij de vorige cyclus in blijven vullen onder spotting?
Als ik alleen maar spotting invul bij FF, dan krijg ik een hele duidelijke eisprong van FF en ziet het kaartje er geloofwaardig maar zeker niet hoopvol uit. Ik laat het denk ik zo maar eventjes staan, tot ik morgen de definitieve uitslag heb gekregen van het ziekenhuis.
(Suus) Klinkt op zich wel logisch, maar dan nog krijg ik weer geen duidelijke ovu-test ... nou ja, mijn vruchtbare tijd moet rond deze tijd liggen, dus het klusprogramma is hierop ingesteld danwel aangepast