Hoi dames Ik doe weer mee met de tempkaartjes De laatste want de volgende maand met de ivf-behandeling Is niet veel op te zeggen Maar ik denk dat een dezer dagen me temp wel omhoog gaat omdat ik last heb van me onderrug en buik Ik hoop dat we goed geklust hebben hi hi zoals je dat op de kaart kan zien Liefs Tijgertje23
[/img][img=http://img501.imageshack.us/img501/4431/tijgertje23sd2.png] [img=http://img501.imageshack.us/img501/4431/tijgertje23sd2.a0e94a628a.jpg]
Hoi zeehondje, normaal zijn mijn menstruaties héél hevig. Ik heb de eerste drie dagen s`nachts kraamverband in, anders zit echt alles onder. Verder heb ik minimaal twee pakken maandverband en een doos tampons nodig. De eerste drie tot vier dagen moet ik minstens één keer per uur naar de toilet om te verschonen, en meestal ben ik dan al weer te laat. Ook verlies ik heel veel grote stolsels en klonters ( excuses voor de viezigheid, maar het verschil met nu is levensgroot). Ik heb het onlangs eens opgevangen in een bekertje, is ruim een half bekertje vol. Hoe ik dat doe? Gewoon gaan zitten op de w.c., want dan loopt er zeg maar eerst een hele straal bloed en viezigheid uit, zonder dat ik druk zet, net of je er een stop uittrekt. Dus, ik heb normaal gesproken een hele hevige menstruatie, en dit ken ik dus helemaal niet. Dus, ik weet ook niet of dat dit menstruatie is of niet, en in het ziekenhuis vond de fertiliteitsarts dit eigenlijk ook geen menstruatie. ze dacht dat die nog door zou gaan breken, want bij hen valt dit niet onder menstrueren.
Nu snap ik er helemaal niks meer van. FF heeft mijn eisprong 10 dagen eerder geplaats. (zie link onder) Hoe kan dit? En wat is die rare dip dan? @tijgertje: Veel succes meid, ik duim voor je dat het lukt @havefun: Ik hoop voor je dat het nog lukt om zwanger te raken, het is wel een heel zwaar verhaal @zeehondje: Ik heb altijd een hele heftige menstruatie van 5 dagen, waarvan er een is dat ik ook kraamverband in moet doen, omdat ik anders doorlek.
He meiden, Hier mijn kaartje weer. Ja Havefun en zeehondje ik kan jullie niet helpen. Ik weet niet of jullie een nieuwe of met de oude cyclus moeten doorgaan. Succes in ieder geval. xxx Joyce
het kaartje van vanochtend ... temp is hoger, dat wel. Maar eens zien wat er morgenochtend gebeurd ...vanochtend bij het opstaan wel veel pijn onder in mijn buik, als ik hoestte of naar het toilet moest, dan begon het allemaal te steken. Pijn ligt als een band aan de voorkant en ik heb het gevoel dat m'n baarmoeder heeeel laag hangt.
goedemorgen allemaal @wies: vervelende gedachte dat het misschien niet gaat lukken, ik hoop echt dat je pendel uit gaat komen [-o< @Jent, duim duim dat temp hoogt blijft, en een positief resultaat geeft. nog maar 5 dagen voor je een testje kunt wagen @Strijkkraal: hopelijk hier je eisprong, dan zat je in ieder geval goed met je klusschema haha @peppie: is die rare dip dan ook geen innestelingsdip? @havefun: Heb je het gesprek van laatst al een beetje kunnen laten bezinken, en weten jullie al wat jullie verder willen? Hoop echt dat jullie nog een gezond kindje van jullie samen vast mogen houden @ de rest: heb avonddienst gehad dus was er gistermiddag/ avond niet en heb niet helmaal goed kunnen bijlezen, maar ik blijf gewoon duimen dat het bij iedereen goed zal komen [-o< zal zo nog even een nieuw tempkaartje van mezelf plaatsten, temp is maar een heel klein beetje omlaag gegaan, heb in iedre geval helmaal geen klachten of symptomen van zwangerschap ( maar heb ook weer gehoord dat dat ook helemaal niet hoeft )
Ik heb een VIP cadeau gekregen voor een paar dagen dus laat ik daar maar eens flink gebruik van maken. Precies op het goede moment eigenlijk @ havefun, meid ik duim heel hard voor je hoop zo dat je snel zwanger word en het beepje blijft zitten. Je bent nu alweer ongi geworden, beetje vroeg ofniet
Goedemorgen allen! Hier helaas nog niets te melden geloof ik... Strijkkraal nog steeds afwachten voor jou helaas, hopelijk snel duidelijkheid Zeehondje, kweet het ook niet eerlijk gezegd. Joyce, looking good... [-o< Havefun, wat denk je zelf van deze cyclus dan? Of weet je het gewoon ff helemaal niet meer? (wat ik me ook goed voor kan stellen hoor)
Net antwoord gehad van de gyneacoloog ( telefonisch consult). Het is geen menstruatie, dus gewoon nog met de oude cyclus verder tellen, dit beetje bloedverlies valt onder spotting. Helaas dus ook nog steeds geen eisprong gehad, dus maandag weer terug naar ziekenhuis.
@ Kita, gezellig meid Ik heb een positieve ovutest. Deze ziet er betrouwbaarder uit als die van gisteren.
Hallo meiden, Wij willen graag een 2e kindje. Ik geef nog steeds bv dus heb nog geen ongi gehad. ben sinds kort aan het tempen...hieronder staat mijn lijst. Misschien dat mn ei al is geweest maar voorheen, voor zwangerschap, was temop na ei 37,0 c..dus weet het niet..heb ook nog geen overduidelijk eggwhite gehad..wel heel klein beetje trekkerig slijm, meer sticky denk ik, zo heb ik het ingevuld.. Dus ben benieuwd.. oh, ik kan mijn lijst hier niet plaatsen..doet het niet? Dus moet even gaan bekijken hoe dat dan wel moet? liefs Syl Hallo meiden, Wij willen graag een 2e kindje. Ik geef nog steeds bv dus heb nog geen ongi gehad. ben sinds kort aan het tempen...hieronder staat mijn lijst. Misschien dat mn ei al is geweest maar voorheen, voor zwangerschap, was temop na ei 37,0 c..dus weet het niet..heb ook nog geen overduidelijk eggwhite gehad..wel heel klein beetje trekkerig slijm, meer sticky denk ik, zo heb ik het ingevuld.. Dus ben benieuwd.. oh, ik kan mijn lijst hier niet plaatsen..doet het niet? Dus moet even gaan bekijken hoe dat dan wel moet? liefs Syl
@ Sylvia, ik heb ooit ergens gelezen dat temperaturen niet safe is als je nog bv geeft. Maar of het waar is weet ik niet. Soms kan een eisprong en ongi uitblijven als je bv geeft. Hopelijk ben je snel zwanger. Ik kom trouwens ook uit Veldhoven
Hoi Mupkuh, Leuk, ook uit Veldhoven! Ik woon in Zeelst Ik weet inderdaad dat het niet zo betrouwbaar is, daarom hoop ik ook snel mijn ongi te krijgen, dan is wat handiger! Maar ik geef dus nog steeds bv, geef nu wel 1 bv minder (vervang ik door fv). maar ga dus langzaam afbouwen, ook omdat Demi veel last van haar darmpjes heeft. Hoop ook dat er snel meer inzicht in is, want geloof zelf nog niet zo dat mn ei is geweest, al hoop ik van wel, zodat ik eerst ongi wordt en dat we dan weer goed aan de klus kunnen Liefs Syl
@ Sylvia, ik woon nu in Zonderwijk Ik hoop ook voor je dat je snel ongi gaat worden. Als je alweer minder bv geeft kan het misschien wel snel komen.