Heey dames! Hij is nu toch een stuk duidelijk geworden! hihi... had weer eens te weinig geduld blijkbaar Liefs
Zelf vandaag weer naar gyn voor eiblaasmeting. Ze heeft ook gelijk mijn baarmoederslijm gecontroleerd met een verkleurstickie (weet niet hoe het heet). Het verkleurde al en dat betekende dat het slijm al vruchtbaar aan het worden was. Ook het eiblaasje was gegroeid van 12 naar 17 mm. Ze zei dat je ei tussen de 17 en 21 mm kan springen. Dus ergens deze dagen. Kijken of het klopt met temperaturen!
Hoop nou dat het lukt Ben echt zwaarverkouden echt niet normaal Ik heb een vraag als je erg aan de verkoudheid bent en niet lekker bent heeft dat een impact op je eisprong? Liefs Tijgertje23
Hey Marloes: zijn we weer samen hier, leuk! Hoop dat we beiden weer snel zwanger mogen zijn! En alle andere dames ook natuurlijk! Zie dat het spannend is voor aantal meiden! Liefs Syl
mupkuh, dat wordt klussen dit weekend. krijg nu ineens een stippellijn van FF, maar ja, zelfs dat is eigenlijk al teveel, want een eisprong heeft er toch niet plaatsgevonden. Laat het toch maar even zo staan, dan heb ik een beetje een idee hoe ver ik in de cyclus zit. veel last van steekjes in mijn buik, ontplofte borsten, gevoelige tepels/borsten,vermoeidheid, misselijk, tot bijna overgeven aan toe, hongergevoel om vervolgens na een paar hapjes al vol te zitten en verrekte veel dorst. Maandag weer terug naar ZH, ze wil nu met eigen ogen zien wat er in mijn lijf gebeurt, want de bloedwaardes zijn voor geen meter verandert. Op 7,9,12,16 en 21 mei heb ik bloed moeten laten prikken op LH,FSH,progesteron en oestrogeen ( nu weet ik het weer!) om te checken of er een eisprong plaats heeft gevonden, maar deze waardes zijn in 14 dagen onverandert gebleven. Dit kan eigenlijk al niet, want al deze hormonen veranderen gedurende je cyclus, maar hier dus niet. Dus, maandag terug en dan zou ik mss weer medicijnen krijgen. Ze hebben niet verteld waarvoor, dus ik weet ook niet of dat weer Provera zal zijn. Afwachten dus, gelukkig is het hier kermis, dus dit weekend ben ik lekker op stap.
Nou Havefun laten we hopen dat ze je goed kunnen helpen, want het is wel vreemd dat je bloedwaardes niet veranderen. Mijn kaartje weer voor deze morgen. Ik moet zeggen dat mijn darmen mij flink wat buikpijn hebben opgeleverd gisteravond en heb continue ook last van hongergevoel, maar ik eet niets want dat lukt met niet. Maar ja dat kan ook zijn omdat ik ongi wordt ik zal toch nog een paar dagen geduld moeten hebben. Nog even een vraag ik denk zelf nog steeds dat ik dag 14 ei heb gehad vanwege eggwhite slijm t/m dag 13. Maar ik wil even peilen wat jullie denken. Dag 14 of 16? xxx Joyce
ik denk dag 16 jent, maar je temp kan ook wel eens verzaken. dus dag 14 sluit ik niet uit. je kaartje ziet er verder wel erg mooi uit zeg. hoe was je temp toen je zwanger was? ben ik wel benieuwd naar. hier mijn kaartje, ik heb hem op OPK staan, want als ik hem op advanced zet krijg ik op dag 12 de streep. En door de pregnyl weet ik haast zeker dat ie dag 11 is geweest. fijne dag allemaal!
Mijn zwanger kaartje zag heel anders uit. Maar al mijn andere kaartjes zien ook heel anders uit als deze. Dus tja ik kan er niets over zeggen. Dus was mijn kaartje vorige keer toen ik zwanger was. Hoe moet je trouwens plaatjes in je persoonlijk album krijgen bij mij werkt dat niet. Uitleg aub. xxx Joyce
@jent, het plaatje dat je opslaat op je eigen computer via FF is een ander bestand als dat je kan uploaden op hier in je album te plaatsen. Open je plaatje op je eigen computer en kies de optie bewerken. Doe er verder niets mee, maar sla het plaatje op onder gif,jpeg,img bestand. Kies hier dan de optie album ( staat onder aan hetgeen wat je gepost hebt), bovenin staat uploaden, kies deze optie, ga dan naar bladeren en klik je nieuw opgeslagen gif,jpeg bestandje aan en voila, hij staat in je album.
@wies, wanneer heb je de pregnyl gespoten? Heb je 5000IE moeten spuiten voor de eisprong. De laatste keer had ik die ook moeten spuiten. Deze spuit heb ik s morgens gezet en s`avonds had ik al eisprong, dus het houdt niet altijd die 48 uur aan ,maar het kan ook eerder gebeuren.
Je kan 'm ook gewoon gelijk via FF opslaan hoor.. bij mij slaat ie op als PNG bestand en dat is gewoon goed! Maar bij mijn man op de computer (hij heeft vista en ik xp) staat er een php bestand dacht ik, maar die kan je gewoon gelijk veranderen naar png dan zie je het plaatje. FF doet het ff niet
Ik kwam er ook achter dat FF het niet doet. Balen zeg want mijn temp is net 0.3 hoger. En ik denk dat ik gister mijn ei heb gevoeld.
Ik denk dat ik ook mijn eisprong heb gehad gister was mijn temp 36,2 en vanmorgen 36,5 Maar kan ook zijn omdat ik stront verkouden ben of heeft het niks met me temp te maken want ik ben verder niet ziek ofzo liefs tijgertje23
Heey marloes en syl jullie hier gezellig kom ik maar even hier kijken! Hmmm mijn temp wil ook nog niet leuk gaan doen vrees ik frustrerend he dames Als ik de thermometer pak begint mijn humeur gelijk te dalen tot het vriespunt ha ha Ga voor alle dames duimen hier en natuurlijk ook lekker voor mezelf! Fijn weekend meiden!