Goedemiddag! @jent: PFFFFFFFFFFFFFFFFPFFFFFFFFFFPFPPFFFFFFFFFFFFFF omhoog met die temp.. @Mupkuh:Ik hoop het ook voor je! @Tijgertje: BETERSCHAP! @L83: VERY NICE! @mezelf: temp blijft hangen op 36.5
Hoi even een vraagje klopt het dat je je eisprong hebt op de dag dat je je laagste temp hebt? Heb vandaag namelijk opeens 36.2 en zo laag is het bij mij nog nooit geweest. Hoop op ei. Maar ja, het is en blijft natuurlijk afwachten of de komende dagen m'n temp hoog wordt!
goedemorgen! ben net pas uit bed was erg laat gisteren (vanmorgen) jent, ik zal voor je blazen, mss gaat ie morgen weer mooi terug omhoog, kan nog alle kanten op gaan. L83, woow,wat een mooi kaartje zeg, zeker met die dip ertussen, spannend hoor. Strijkkraal, het ziet er naar uit dat je ei in aantocht is, hij is mooi laag. mieke, leuk je weer even te horen, klus ze nog daar! en geniet er lekker van! mupkuh, ik zal voor jou ook blazen dat ie morgen omhoog is. hier mijn kaartje, gaat lekker omhoog, hopelijk blijft ie zo gaan
Wat denken jullie van mijn kaartje? Ik heb mijn eisprong de 18e cyclusdag gevoeld maar mijn temp wil maar niet echt omhoog Tnx! @ Zeehondje, ja dat klopt, veel vrouwen hebben tijdens hun ei een tempdip! @ Jent, ik blaas met je mee! @ Strijkkraal, het ziet er wel uit als een eisprong!
Het kan wel, maar hoeft niet. De eisprong is de laatste dag dat de temp nog laag is, maar dit hoeft niet altijd de allerlaagste temperatuur te zijn.
goedeavond allemaal, hopelijk is er nog iemand! Volgens mij ben ik ZWANGER! Vanmorgen voor de gein een ovu-testje gedaan , ik had er nog zoveel hihi en die was vrijwel meteen dik positief, nu had ik wel eens gelezen dat dat ook is als je zwanger bent dus nog even wat drinken (tja had net geplast), en ongeveer uur later een zwangerschapstestje gedaan, en ook bij deze verscheen er al binnen een minuut een 2de streepje Kan het eigenlijk helemaal niet geloven, heb eigenlijk nergens last van , dus moeilijk te geloven dat ie echt positief aangeeft. Het enige waar ik nu mee zit is hoeland, FF heeft eisprong namelijk een paar keer verplaatst, op mijn laatste kaartje gaf hij aan op dag 41, dan zit ik nu 12 DPO, maar eerst zat ie op dag 36 dan zit ik nu 17 DPO Wat denken jullie? (laatste lijkt me logischer anders heb ik wel heel vroeg een positieve test of niet?
@L83: WOOOWIE Dat is nog is ff goed nieuws zeg. Je kaartje zag er ook al veelbelovend uit.. Alvast gefeliciteerd meid! Liefs
Nou ik wist niet dat me temp zo omhoog ging dan heb ik m toch op dag 14 of 15 gehad Wat denken jullie? liefs tijgertje23 ps ik ben een beetje vroeg wakker he kon niet meer slapen
Hoi allemaal, Lees wel trouw mee, maar heb afgelopen week niet gereageerd @ L83 GEFELICITEERD!! @havefun, balen dat je lichaam niet doet wat het moet doen :-? Even van je af kunnen zetten op de kermis? Succes in het ziekenhuis straks! @jent, temp alweer omhoog vandaag? @wies, begint weer spannend te worden... ben hard voor jullie aan het duimen! @Mupkuh en tijgertje, nogmaals gefeliciteerd met jullie ei @Milla, krijg je geen echo of bloedonderzoek om te kijken of ie is gesprongen? Irritant dat je temp niet 'gewoon' omhoog gaat :-? @ Mieke, fijne vakantie verder! @ Aquilegia, hoe is het met jou? Hier mijn kaartje van vandaag. Deze ronde geen ovutesten gebruikt, maar toch mijn ei gevonden Ben wel een flinke zaag aan het produceren
Hier is en blijft het stijgen en dalen en is er niet echt een lijn in te trekken zal straks wel horen wat ze zeggen in het ZH
L83 van harte gefeliciteerd en miepie jou kaartje is ook mooi zeg. En tijgertje ik denk dat jij dag 15 je ei hebt gehad. Jullie hebben heel goed geblazen nu hopen dat het blijft. xxxx Joyce
Jent, ziet er positief uit... op 14 DPO nog zo'n stijging produceren Havefun, succes zo. Hoe laat moet je?
Hey L83, Ik vind het helemaal super voor je [-o< Bij mij is de menstruatie weer begonnen Op naar de volgende ronde.
@ L83: gefeliciteerd! @ jent: dat is een mooi kaartje hoor. Spannend! @ havefun: succes in het zh! Peppie, balen dat de ongi weer is begonnen! Hierbij mijn kaartje voor vandaag ... Temp is als een speer omhoog geschoten ... was een 15 min. vroeger met tempen, vandaar open rondje ...
L83, ik wil je graag feliciteren, net als de rest, maar ben toch ook benieuwd of je ook een positieve zwangerschaptest hebt op je NOD? Maar, alvast de felicitaties. Miepie, om 9 uur moet ik in zh zijn, dus ik rijd zo aan, want voordat ik die 15 stoplichten doorben op maandagmorgen, en een parkeerplaats heb gevonden, daar moet je wel een half uur voor uittrekken ( moet je je voorstellen dat het ziekenhuis maar 11 kilometer van ons huis ligt, kan beter op de fiets gaan, ben ik er nog sneller!) Suzy, wow, wat een stijging, eisprong gehad?
het lijkt er op Schrok er gewoon van vanochtend op de tempmeter ... een verschil van 0,63 met gisteren ... Hubbie is opgelucht, die begon een beetje ´klusmoe´ te worden geloof ik met dat `verstopte`ei van mij ... (he, mijn toetsenbord doet raar leestekens zitten niet waar ze moeten zitten)
Goedemorgen! Peppie, jammer dat het er deze maand niet inzit voor jullie. Misschien krijgen de pendels gelijk? L83, whoehoe! Van harte gefeliciteerd! En ik zou idd van de vroegste datum uitgaan hoor, lijkt me anders ook aardig snel voor zo'n vette positieve test. Jent, ziet er goed uit! Havefun succes weer in het zh, hopelijk meer duidelijkheid. Miepie ziet er toch goed uit hoor! Tijgertje ook! Wies ook! Milla, zeehondje en Kita, hoe was jullie temp vandaag? Hier valt nog weinig te melden. zo'n 2 dagen terug voelde m'n bmm alsof m'n eisprong zou komen maar m'n temp laat dat nog niet echt zien. Ik denk dat ik gewoon nog ff geduld zal moeten hebben. Fijne dag allemaal!