@L83: gefeliciteerd! Ik ben het met FF eens gezien de tempstijging, maar gezien je kluspatroon en een duidelijke zwangerschapstest na een extra glas water, ga ik toch voor de eerdere datum, anders kan het bijna niet. @Tijgertje: nog even afwachten, waarschijnlijk eisprong op dag 15 @Miepie: jouw kaartje lijkt wel triphasic! Mooi hoor! @Havefun: ik zie niet echt een eisprong in jouw kaartje, helaas... succes in het ziekenhuis. @Jent: spannend, mooie stijging, nu zo houden.... @Peppie: jammer... @Strijkkraal: met 15 min eerder tempen krijg ik nog geen open rondje. Volgens mij kun je deze hoge temp wel serieus nemen, 15 min eerder zou geen/weinig verschil moeten geven.
mupkuh, gelukkig, dan is je eisprong waarschijnlijk toch geweest. Strijkkraal, nou,dat is nog eens een duidelijke eisprong zeg! L83; gefeliciteerd! havefun, heel veel succes vandaag weer in het zh, ik hoop zo voor je dat er een keer wat duidelijkheid komt. miepie, mooi kaartje zeg! jent; gaat goed, wanneer ga je testen, dit zou wel een positief kaartje kunnen zijn! hier mijn kaartje, heb weer VIP sinds vandaag, jammer dat ie niet net iets later kwam, tegen mijn nod aan. Maar goed, dat zal er niks aan veranderen.
YES! ja hoor, ik heb een ei! hoe is het mogelijk. eerst een gesprek gehad, ze wilde eigenlijk Clomid voor gaan schrijven, maar toch eerst een echo gehad om te checken of die "cyste'er nog zat en of dat die gegroeid was. Nou, cyste is verdwenen, er er zat een ei van 14,5 mm. yesyes! vorige week die spotting dus toch ongesteldheid geweest, kaartje op FF maar aangepast en zit nu dus op dag 9. woensdag weer terug voor echo. EINDELIJK WEER EEN SPONTAAN EI!!!!!
Whoehoe helemaal super! =D> Eindelijk weer goed nieuws voor jullie, word er verdorie zelf ook vrolijk van!
Goeie morgen allemaal, @ Havefun, super een ei! Nu maar klussen, have fun @ Wies, hoe komt het dat je vandaag 'weer' Vip bent, heb je opnieuw moeten betalen ofzo? @ L83 een voorzichtige gefeliciteerd! Super hoor, laat die positieve test maar komen. @ Poepiekont, spannend gebruik je ook ovutesten? @ Strijkkraal dat ziet er goed uit! Dat is echt een enorme verhoging! Hier mijn kaartje van vandaag: Het is wel duidelijk ondanks de positieve ovulatietest en alle andere symptomen heb ik geen eisprong gehad donderdag. Krampjes zijn ook weg dus ik verwacht dat deze ronde gewoon mislukt is. Vandaag nog even progesteron prikken, maar ik verwacht er niet veel van.
havefun, wat een geweldig nieuws! dat hebben jullie wel verdiend, nou, ga maar lekker broeden! milla, eens in de zoveel tijd krijg je weer gratis een paar vipdagen. ik ben niet lid verder.
Thanks iedereen ik ga denk ik woendag testen dan zit ik op dag 32 dag 16 na ei. Dus dan zou een test duidelijkheid moeten geven als ik niet ongi ben. Kan ook dat ik voor de zekerheid tot het weekend wacht en zaterdag test. ik zie het wel, eens overleggen met manlief. Havefun super gefeliciteerd met je ei. xxx Joyce
Jeetje Joyce kan je zolang wachten dan? Knap hoor! Zou toch leuk zijn om aan de gyn te kunnen vertellen he Milla, ik gebruik geen ovutesten, heb zo twee jaar terug gebruikt toen ik zwanger wilde worden van m'n dochter maar heb nooit een positieve test gehad terwijl ik weldegelijk zwanger was geraakt die maand. En wil ze aan de andere kant niet gebruiken om er niet teveel mee bezig te zijn, ben natuurlijk pas 2 keer ongesteld geweest dus reken voorlopig nergens op Wat jammer dat je temp gezakt is joh, hoopte ook op een stijging voor je vandaag!
Jent, spannend... Havefun, gefeliciteerd! Zomaar een eitje Milla, balen Lijkt inderdaad of je geen ei hebt gehad :-? Dikke knuffel!
Mogge meiden, zie een paar spannende kaartjes voorbijkomen! Havefun, een EI, yesss! L83 ZWANGER, yesss! Mieke vanuit Athene Aquilegia misschien een vmk gehad, je zou het wel denken... Hier wat slapjes, moeeeeeeee, zaterdag had vent het zwaar te verduren met mij Zondag en vandaag irriteren we elkaar (nog ) niet. Zometeen weer fijn (not) naar mijn werk toe tot 20.00 uur, nu eerst bedenken hoe ik deze spijkerbroek dichtkrijg...
Miepie, vast succes morgen bij gyn. Wat verwacht je van de afspraak morgen? Kita, netjes! En hoog houden he Molly hahaha! Toch maar vast kijken voor een positiebroek dan? Droeg ik ook al met 8 weken hoor bij m'n dochter, zulke lange elastiekjes zijn er niet dat ik m'n gewonne broeken nog aan had gekund hihi. Hoe gaat het verder? Werkse straks!
Gelukt inmiddels? poepiekont, dank je. Ik verwacht een gesprekje en een echo, misschien ook bloedprikken. Het is meer als extra check; ik heb een regelmatige cyclus, heb een eisprong en heb een mannetje met hééél slecht zaad, dus waarschijnlijk is het voorlopig ook een eenmalig bezoek voor mij. Maar vind het wel fijn te weten of er met mij niet ook iets is wat de boel zo ophoudt . In het ziekenhuis richten ze eigenlijk verder alles op mijn man.
Miepie, kan me voorstellen dat je idd dan zekerheid wilt hebben wat jezelf betreft ja. Das dan toch weer 1 zorg minder denk ik!
Goedemiddag allemaal, Bedankt voor alle felicitaite, kan het zelf eigenlijk nog niet echt geloven, vanmorgen bij huisarts geweest, zei denkt dat ik op dag 36 eisprong heb gehad, maar ik weet pas echt hoever ik ben als ik een echo krijg natuurlijk. Vind het toch wel raar dat zo'n stukje plastic aangeeft of je wel of niet zwanger bent. Heb net weer een testje gedaan (staan in album), nu maar hopen dat alles goed blijft gaan, het is natuurlijk nog zo pril @jent: jou kaartje ziet er echt goed uit, zal duimen voor een positieve test [-o< @wies31: die van jou gaat ook mooi omhoog @peppie01: balen dat je ongesteld bent geworden, hopelijk deze ronde een beter resultaat @havefun, PROFICIAT met je spontane ei, en succes met klussen @Mila: balen dat je nog geen eisprong hebt ondekt, kan het niet zijn dat hij nog moet komen? @de rest, ik blijf rustig verder duimen voor nog meer positieve resultaten [-o< .