Have Fun, veel plezier met je ei! Wij zijn net weer terug van een weekje vakantie, braaf thermometer meegenomen, en maar slechts 2 X vergeten! Alleen nu vul ik net de data in in FF en ik ben niet blij. Mijn kruis is weg! Dus zit ik nu nog steeds te wachten op mijn ei en gaat mijn mooie NOD dag ( trouwdag) ook naar de knoppen! Baal er wel van. Eerst die mooie cycli van 30-33 dagen en nu zoooooooooo lang. Na deze maand stop ik denk ik met die Etos pillen. Misschien dat het door die pillen komt : :
@Pookie: je hoort wel vaker dat de Etos pillen de cyclus in de war brengen, vanwege de monnikspeper (vitex agnus castus) die erin zit. OF je NOD op de trouwdag zo leuk is, weet ik niet, het kan ook je hele dag verpesten als je toch ongesteld zou worden.... NIEUWS: onze huisarts heeft net de zaadanalyse nogmaals met mijn partner doorgesproken. We wisten al dat het normaal was, maar ik had hem gepusht om nog eens te bellen over aantal, vorm en beweeglijkheid. Daarover had hij helaas geen details. Alleen nogmaals de bevestiging dat alles beslist helemaal normaal is. Alleen nu wil hij ons opeens tóch doorsturen naar de gyn, omdat we al zo lang een kinderwens hebben dat het anders een obsessie kan worden (wat het allang is natuurlijk ). De vorige keer wilde hij dat nog niet, omdat hij eerst het onderzoek van de klinisch geneticus wilde afwachten (dit gesprek hebben we gehad en deze doet niets). Ben benieuwd wat ze gaan doen bij de gyn. Eerst hebben we 4 juni een afspraak met de HA om de boel door te spreken (waarom hij ons moet zien is me een raadsel, want hij heeft al verteld wat hij gaat doen, maar hij denkt gelukkig wel mee en daar gaat het om ).
Hmmmmmmmmmmm, ik was wat onduidelijk. We zijn 6 juni alweer 2 jaar getrouwd. JUBEL-leum dus! Aquilegia, veel succes bij de Gyn en de huisarts. Hopelijk kunnen zij jullie helpen!
Aquilegia, fijn dat jullie doorverwezen worden! Liever nu meteen en dan plots toch zwanger blijken dan nog maanden tobben voordat je ene keer een afspraak mag maken. Pookie, aardig gek zeg he! Heb wel al meer gelezen hier dat sommige van die pillen een langere cyclus krijgen. Denk ook dat het door de pillen komt. Nog even wachten op je ei dan!
Zojuist bloed laten prikken op progesteron, ik weet bijna zeker dat de uitslag negatief is, maar we zien wel, morgen krijg ik de uitslag. Ik zal wel weer opnieuw met primolut en clomid moeten beginnen, maar ik wil eerst een gesprek met de gyn want ik wil voortaan controles. @ Pookie, ik heb voorheen ook etos zwanger worden geslikt, maar slik het noooooit meer. Ik kreeg er tussentijds bloedverlies van, zodra ik het slikte had ik spotting als ik weer ophield stopte de spotting. Eerst dacht ik dat het toeval was, maar na een paar keer proberen weet ik wel beter. Het kan dus inderdaad je cyclus door de war brengen, bovendien remt het FSH af dat juist voor de eigroei zorgt. @ Aquilegia, goed dat ze je doorsturen dan kunnen er tenminste dingen worden uitgesloten dat geeft wat zekerheid. Succes! @ L83, wat een mooie testresultaten Wauw! Geniet van je zwangerschap! @ Miepie, inderdaad goed dat je het voor jezelf wilt uitsluiten. @ all, wie heeft er een vip membership bij FF en hoe bevalt dat? Wat zijn de extra's waar je gebruik van kunt maken en heb je er echt wat aan?
Ik ben VIP. Je kunt chart overlay doen (meerdere cycli over elkaar leggen om de verschillen/overeenkomsten te zien). Hij telt je dpo dagen af, zodat je precies ziet hoeveel dagen je na je eisprong zit. Je kunt vragen stellen aan de FF guides als je onzeker bent over je cyclus of de dag van je eisprong of andere tempvragen. De FF guides kijken dan echt naar je chart. Je hebt statistieken (stats), zodat je weet wanneer je je eisprong kunt verwachtn op grond van je eerdere cycli. Je kunt ook grafiekjes bekijken over de lengte van je cyclus en je LF en op welke dagen je je eisprong hebt gehad etc. Het zijn heel veel extra's, maar de basis kun je ook met een gewoon lidmaatschap: temp invullen, slijmwaarnemingen invullen, testresultaten invullen en automatisch je kruis op de meest waarschijnlijke eisprongdag.
@ Milla & Pookkie, ik ben ook niet van plan om zwanger worden van etos nog ooit te slikken. Had het idee dat ik er telkens te vroeg ongi van werd. Mijn cyclus is goed op orde dus dacht misschien ligt het daar wel aan.
Goh, jammer dat die Etos pillen niet bij iedereen goed werken! Het leek zo'n mooi wondermiddel. Ik gebruik naast de FF ook nog excel voor het bijhouden van temperatuur en andere dingen. Werkt ook goed hoor. Kan je zelf spelen met de verschillende soorten grafieken en al je cycli in 1 grafiek zetten.
L83 nog gefeliciteerd! Mooie testen En havefun natuurlijk met je ei hopelijk snel een bevrucht ei. Hier gaat het denk ik de verkeerde kant op. zal wel weer ongi worden!
Havefun; super dat je toch een spontaan ei hebt, volhouden zo! L83; GEFELICITEERD! Aguilegia; succes bij de HA en bij de gyn. Heb jij zelf weleens eiblaasmetingen e.d. gehad? Zelf gister 36,2 (nog nooit zo laag gehad) en vandaag 36,4. Wel eggwhite slijm volgens mij. Vind het altijd zo moeilijk om aan te geven wat voor slijm het is. Het was doorzichtig en rekbaar en veel vond ik. Maar kan morgen pas weer klussen. Hoop dus morgen weer op eggwhite slijm!
nou bedankt dat je wilde kijken...jah ik wil graag een eitje....maar wanneer die komt weet ikniet...mar goed...vraag...jah ik houd van vragen....moeten wij elke dag klussen of om de dag? ik weet het niet meer de een zegt elke dag als je zin hebt en de andere zegt nee om de dag is beter voor zaaad.....
Als ik de posi ovu test weg haalt krijg ik op dag 13 rode kruis maar denk dat ik beter die andere kaart kan houden wat denken jullie? liefs tijgertje23
Maar ik spreek jullie morgen wel weer Me mannke heeft zin in klussen Hoop dat we goed geklust hebben En mijn verkoudheid is over kan weer vrij normaal kijken en ademen Doei doei meiden Liefs Tijgertje23
Wanneer kreeg je je kruis op de andere dag. En wat is je gevoel zelf. Gelukkig is je verkoudheid weer wat minder.
Hey mupkuh Ff zegt tussen dag 14 en dag 16 zou ik een kruis krijgen maar heb op dag 12 en 13 een zeurderig gevoel gehad in me buik en onderrug En gelukkig is het over ja werd er echt helemaal gek van Hoe is het verders met jou is jou temp ook gestegen? liefs tijgertje23