Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Dan denk ik dag 15 je ei. Misschien dat da eerdere zeuren ovu pijn was.

Met mij gaat het goed, temp is weer gestegen gelukkig. Denk dat die daling was omdat ik slechter geslapen had.

Ga zo slapen, als je nog antwoord reageer ik morgen wel.

2. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    zo, ongi is weer weg, dus we gaan weer mee doen.

Havefun: super dat je zelf een mooi eitje aan het maken bent. Laat deze veel geluk brengen

L83: gefeliciteerd!

3. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    Mogge dames

Ik denk dat ik morgen me kruis heb
    Nog steeds mooi hoog

liefs tijgertje23

4. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    O O
    mijn eerste temp weer thuis gemeten is 36.7, gisteren niet gemeten doordat ik heeeeeeeel slecht en kort had geslapen. Daarvoor in Turkije was mijn temperatuur 36.2. Zou er een eisprong geweest zijn of zijn het de omgevingsfactoren dat mijn weer temp hoger is?

5. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    Geen idee Pookie, mijn temp is vandaag een beetje gezakt hioj moet weer omhoog. Pfffff Pfffff. blaas blaass. Ehm ik heb net even wat dingetjes aangepast om uit te proberen en als ik dat doe verplaatst die mijn ei mogelijk na dag 21, maar dat geloof ik toch niet echt jullie wel dat ik toen mijn ei hebt gehad? Want dan zou ik in een keer ook wel een veel langere cyclus hebben. Weird, snap er niets meer van.

xxxx Joyce

6. poepiekont

poepiekont Actief lid

24 jan 2008
    104
    0
    0
    Tijgertje, vast een kruis morgen! Vind wel dat je een beetje weinig geklust heb hoor :)

Marloes, nieuwe ronde nieuwe kansen ;)

Pookie, ik denk dat het je ei is geweest.

Joyce, ben druk aan het blazen!

Nou ff heeft m'n kruis neergezet vandaag. Kweet nog niet helemaal of ik het er mee eens ben, maar we zullen morgen wel zien. Vind die stijging gewoon zo minimaal! Iemand een mening?

7. poepiekont

poepiekont Actief lid

24 jan 2008
    104
    0
    0
    Oh en Joyce ik denk ook gewoon dag 16 je ei trouwens.

8. havefun

havefun Bekend lid

19 dec 2007
    576
    1
    0
    dromenland
    even snel hier posten, moet zo gaan werken.
    allemaal bedankt voor de felicitaties, hopelijk is dit HET ei dat het moet gaan doen, ik ben zo blij met mijn ei, werkt het toch nog allemaal.
    @Aquilegia, rare huisarts hebben jullie. Wat ik nog weet van alle onderzoeken die wij gehad hebben is dat je alleen maar naar de klinisch geneticus hoeft als er een afwijking gevonden wordt in het chromosonenonderzoek. Hebben jullie die ook gehad?
    Ik snap trouwens sowieso niet dat hij/zij zolang moet wachten met doorsturen, want voor dit soort gevallen zitten ze er toch voor in het ziekenhuis. Laat je niet van het kastje naar de muur sturen want fert.arts/gyneacoloog weten veel meer van dit soort dingen als een huisarts. Hopelijk dat je straks meer duidelijkheid krijgt.

kaartje van vandaag, [​IMG]

9. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Mogge dames,
    hierbij mijn kaartje van vanochtend. Ik denk ook dat ik morgen m'n kruis krijg, die zwieper naar boven was een eisprong, lijkt me.

10. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    mogge,
    hier even snel mijn kaartje, ben al te laat voor mijn werk, hoezo verslaafd?

11. Kita29

Kita29 Niet meer actief

@jent:pffffffffffffffff

Vandaag weer kleine stijging.

12. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Kita, ziet er mooi uit meid.

Dit is mijn kaartje. Ik hoop dat ik snel een kruis krijg.

13. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    Hoi dames!

Hier mijn kaartje van vandaag! Het zag er zo mooi uit, maar of ik hier nu zo blij mee ben..?! Heb minder goed geslapen dan normaal, misschien heeft 't hier mee te maken?! Heb trouwens wel het idee dak gewoon ongi ga worden... maar we zullen zien!

Fijne dag allemaal!

14. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Lijkt me een beetje vroeg voor een ongi. Misschien wel een innestelingsdipje. Maar het lichaam kan ook zo raar zijn ;)

15. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    Het lichaam kan heeeel raar zijn ;)
    Dacht zelf in eerste instantie dat ik op dag 12 m'n ei had gevoeld.. maar kwam dus op dag 17 uit (toen had ik ook weer krampjes ed)..
    Als dag 12 dus wel goed is geweest, dan zou een ongi kunnen... :( hmm... maar idd het leek mij ook een btje vroeg voor ongi (als dag 17 klopt).. het enige wat ik kan doen, is afwachten! En dat doe ik dan maar ook rustig... :)

16. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Goedemorgen meiden,

Ik ben er ook weer en wel met mijn kaartje!
    Vakantie was heerlijk, veel gezien en super mooi weer gehad.

Mijn eidag is als het goed is dag 18 geweest (Suus, gaan we weer gelijk op gezellig)
    Vandaag nog een ovutest gedaan om te kijken of hij negatief zou zijn, maar toch nog best wel een streepje te zien.
    Nu ga ik weer twijfelen of dan mijn ei wel is geweest.
    Moet haast wel gezien mijn 2 positesten, maar temp deed vanmorgen ook heel raar.

Verder nog dingen gemist, zag dat L83 zwanger is, gefeliciteerd!
    Zie nog steeds spannende kaartjes!

17. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    ;)
    Ik weet wel dat dit de laatste ronde is dat ik ovu testen gebruik. Ik wordt er helemaal kriebelig van en op z'n zachts gezegd onzeker en begin ik weer te twijfelen. Die dingen worden gewoon niet vet posi, en dan heb ik iets was lijkt op posi, of beter, donkerder dan de dag er voor en erna, en dan denk ik ... ja, daar is ie, maar de temp geeft dan weer niets aan ... en dan blijkt dat mijn temp een ei aan geeft op bijna een week later. Nee, ik hou het gewoon op tempen volgende maand.

Nou ja, het is maar weer afwachten nu tot NOD.

BTW - leuke vakantie gehad Mieke?

18. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Suus, ja heerlijke vakantie! zoveel moois gezien en dat alles wat al ruim 4000 jaar oud is, dat kun je je bijna niet voorstellen en zo indrukwekkend dus.

Welke testen gebruik je?
    Ik heb hiervoor ook andere gebruikt waarbij ik dus echt nooit een donkerdere streep kreeg en bij deze dus wel!
    Voor mij nu dus de 3e of 4e cyclus dat ik deze gebruik en tot nu toe altijd op de 2e + dag mijn kruis van FF, hierdoor heb ik wel die duidelijkheid.
    Alleen dat twijfelachtige van vandaag komt denk ik ook omdat ik ben begonnen met testen op vakantie en tempen natuurlijk en nu weer in het ritme van thuis moet komen.
    Dus ik moet het maar gewoon afwachten nu.

(overigens toch even zo net voor en nu nog met 2 temps aan de slag geweest en daardoor dus ook weer 2 verschillende dingen, ik weet het misschien een beetje dom)

19. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    ik had nog eigen merk van de apotheek. Ik wilde niet opeens halverwege met andere gaan testen, omdat het dan misschien helemaal niet meer duidelijk zou kunnen zijn. Misschien dat ik volgende cyclus pas een test moet doen als die temp naar beneden schiet ...

zucht ... ik begin te merken dat ik er teveel mee bezig ben, en daar baal ik ontzettend van eigenlijk :( . Ik heb een ontzettend gevoel dat het niet is gelukt deze maand (vraag me niet waarom, er is nog helemaal niets duidelijk).

20. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    @Zeehondje: nee, nooit eiblaasmetingen gehad... Eigenlijk hoop ik dat ik toch voor die tijd zwanger ben! Wat jij beschrijft, lijkt mij egghwite slijm, hoor.

@Lynn: elke dag mag best als je er zin in hebt, maar om de dag is voldoende, hoor!

@Tijgertje: ik zou die positieve ovulatietest gewoon terugzetten, hoe meer gegevens hoe beter. Dag 15 lijkt mij de juiste dag.

@Jent: dag 21 zou ook kunnen, maar ik denk toch dag 16. Jammer dat je verder geen gegevens hebt.

@Poepiekont: inderdaad geen grote stijging.

@Havefun: het chromosomenonderzoek wordt juist gedaan door de klinisch geneticus, en we zijn daar ook geweest. Ze heeft onze vraag zorgvuldig bekeken, maar we krijgen geen chroomosomenonderzoek, omdat 1 doodgeboorte door trisomie 18 en 1 miskraam niet hetzelfde is als 2 miskramen (bij 2 miskramen krijg je een chromosomenonderzoek). Mijn zus heeft een ziekte die misschien relevant is, maar ook dat heeft geen zin om verder te onderzoeken volgens de klinisch geneticus, omdat het enige wat ik kan doen als ik die aanleg ook heb, foliumzuur slikken is. Ook krijgt niet iedereen met die aaleg die ziekte. Mijn huisarts wilde eerst dit onderzoek afwachten, voordat hij ons naar de gyn stuurde, maar nu het is afgerond en er niets uit is gekomen, vindt hij het tijd voor de volgende stap, ook omdat hij ziet dat het wel een obsessie is geworden. Zo lang wacht hij niet met doorsturen, ik ben immers wel 2x zwanger geweest.

@Remmar: als je nu ongi wordt, is je luteale fase te kort. Als je dat vaker hebt --> huisarts.

@Mieke: welkom terug, dat moet je ei wel zijn geweest. Een licht streepje op de ovutest is nega hoor.

Deel Deze Pagina