Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Iedereen is er (te) veel mee bezig, ik denk dat het sowieso heel moeilijk is om het van je af te kunnen zetten, helemaal rond de vruchtbare dagen.
    En tja het is wel eens vervelend om dat zo te voelen, maar in de praktijk is het gewoon heel moeilijk om het op zijn beloop te laten denk ik.
    Helemaal wanneer je je al op ZP hebt aangemeld en lekker kletst.
    Dat zorgt er natuurlijk ook voor dat je er veel meer mee bezig bent, en daarbij zijn jullie toch al een hele tijd bezig.

Ik gebruik de midstreamtesten van matcare.
    Hier ben ik echt heel erg te spreken over, misschien een aanrader om deze eens te gaan proberen.
    http://www.matcare.nl/3-halen-2-betalen ... f615534d3d

2. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    aquilegia die gevens zijn niet noemenswaardig. Als ik eggwhite plaats bij de dagenn dat ik dat gehad heb dan verplaats ie naar dag 21, maar dat is super gek want dat heb ik gehad van dag 10 t/m 13
    .

Ik zie trouwens bij vele mensen mooie tempstijgingen.

xxx joyce

3. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Joyce, ik heb nooit eggwhite... het kan natuurlijk zijn dat je dat die dagen hebt gehad maar dat het nog niet hoeft aan te geven dat het je ovulatie dagen zouden zijn.
    Je weet ons lichaam doet soms raar!

4. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    @Jent: ik bedoel alleen te zeggen dat het twijfelachtig is, maar ik denk toch dag 16. Ga je nog testen of durf je niet?

5. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    Ik durf morgen niet, denk ik. ik wacht het liefst tot het weekend is, want als het goed of slecht nieuws is ja dan ga ik gekke dingen doen. Als het posi is vergeet ik waarschijnlijk alles en als het nega is ben ik toch wel een beetje teleurgesteld. Maar ja aan de andere kant ben ik bang dat ik dat niet volhoudt dus dan zal het toch wel donderdag of vrijdag worden. We wachten af wat mijn lichaam en geest beslist hihi.

Hoe is het nu eigenlijk met jou aquilegia?

xxx joyce

6. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Ik kan me voorstellen dat je niet durft, Jent. Ik vind zo'n nega test altijd zo deprimerend, ik wacht nu echt tot 14 dpo met hoge temp.
    Ik zit vlak voor de vruchtbare periode, dus we gaan weer aan de klus. Volgende week naar de HA, want we krijgen een verwijzing naar de gyn. Ik ben benieuwd wat deze gaat doen.

7. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    Ja ik heb ook een verwijzing voor de gyn als ik nu niet zwanger zou zijn daar moeten wij 4 juni heen, maar ik weet ook niet wat die van plan is dus al met al voor ons allebei een spannende tijd.

Als je mij was wanneer zou jij dan testen als je zo naar mijn cyclussen kijkt?

xxx joyce

8. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Als dag 16 klopt, kun je nu al testen. Als het dag 21 was, zou je nog 4 dagen moeten wachten tot 14 dpo (even ervan uitgaand dat je LF 14 dagen is). Lastig. Als je twijfelt, kun je nog 2 dagen wachten en dan testen, neem je het gemiddelde.

9. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    jent ik ga hard voor je duimen dat je positief ga testen deze week :)

10. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Jent, ik duim mee! :thumup:

Bengeltje, hoe gaat het met jou en je beep, alles nog helemaal goed en op zijn plaats :D

Aquilegia, fijn dat jullie doorgestuurd worden.
    En de klusdagen komen er weer aan, hoop dat de afspraak straks niet meer hoeft door te gaan.

11. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    Thanks meiden ik heb toch wel veel steun aan jullie. En bengeltje al weer 9 weken, je hebt er al bijna 1/4 opzitten van je zwangerschap super en alles gaat goed? Ik duim voor iedereen voor een posi test of een mooi ei alles wat jullie maar wensen duim ik voor.

xxx Joyce

12. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    dames zouden jullie een keer in mijn album willen kijken naar mijn tempkaartjes van 27 mei en of vergelijken met anderen kaartjes.

het zit namelijk zo ik had altijd op dag 13-14-of 15 mijn ei.
    du dacht ik op dat 10 ik ga beginnen met ovu testen en had meteen een streepje maar ik kon pas op dag 11 s,morgens klussen nu had ik op dag 11 nog steeds een duidelijke streep s,morgens en s,middags ook nog nu zou je denken dat mijn ei op dag 11 kwam en ook op dag 11 had ik s,morgens een paar uur na het klussen ovulatie pijn ik voelde het duidelijk, tevens voelde ik erg veel nat (watery) tijdens die buikpijn.
    maar goed.
    als ik op dag 10 en 11 een + invul dan krijg ik een kruis op dag 10.
    als ik op dag 10 een - invul en op dag 11 een + dan heb ik geen ei gehad.
    als ik op dag 10 niks invul el op dag 11 een + dan krijg ik een stippellijn.
    wat denken jullie?

groetjes puck

13. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    mieke en jent ja hier gaat alles nog goed
    wel nog af en toe heel mini beetje bruinverlies bijw at dieper afvegen maar heb al 2 echo's gehad mey 6 week en 3 dagen en met 8 week en 5 dagen moet nu 11 juni weer en 20 juni nekplooimeeting en 27 juni weer als alles nog goed blijft gaan
    foto's in mijn album

ik ga echt hard voor jullie duimen dat verdienen jullie ook :)

14. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Wat een mooie echo Bengeltje.

15. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen

Een graad omhoog

Mupkuh en aquilegia jullie hadden gelijk
    Gisteravond weer geklust erg he :oops:

liefs tijgertje23

16. havefun

havefun Bekend lid

19 dec 2007
    576
    1
    0
    dromenland
    Jent, spannend hoor, ik vind het knap dat je zo lang kunt wachten met testen, want ik las dat je tot het weekend wilde wachten. Iig succes met wachten en hopelijk een big fat positieve test! ik blijf duimen.

Bengeltje, goed om te horen dat het allemaal goed gaat, en idd een hele mooie echo, wow. En lief dat je dit met ons wilt delen.

Strijkkraal, het gevoel bij die ovutesten ken ik maar al te goed. Ik heb nu een verbod gekregen van de fertiliteitsarts op alle testen :) :) . Omdat die veel onrust geven en op één of andere manier toch positief zijn terwijl er niets gebeurt. Dmv die echo`s bepalen ze in het ZH de eisprong, en als ik een zw.test wil laten doen, hoef ik maar naar de poli te komen en even aan de assistente te vragen, dan doen ze dat daar. Maar ja, een ovutest kan ik nog wel laten,maar als ik twee dagen overtijd zou zijn, dan zou ik een zw.test toch niet kunnen laten liggen.

Wies, wordt weer spannend bij jullie. Hoop dat het nu een keertje lukt met de IUI.

Ik denk dat bij mij de eisprong eraan zit te komen Gistereravond al meer last gekregen van ovulatiepijn, veel last van mijn buik en onderrug, meer afscheiding en veel zin in sex. Zelf denk ik dat ik morgen eisprong zal hebben, maar ja, wie ben ik? Straks weer even naar ZH voor follikelmeting. ben beniewd hoe eiblaasje gegroeid is.

17. havefun

havefun Bekend lid

19 dec 2007
    576
    1
    0
    dromenland
    Puck1234, ik weet het ook niet. Als ik je kaartje zo bekijk kan ik er niet echt een eisprong uithalen, en uit eigen ervaring weet ik dat je de ovulatietesten niet altijd kunt vertrouwen. Mss heb je deze keer een late eisprong/geen eisprong/of geen duidelijke eisprong, want ook niet altijd is een eisprong op te sporen dmv temperatuur. Schijnt dat zoveel % van de vrouwen geen duidelijke stijging etc heeft tijdens en na eisprong.

18. Iuno

Iuno Bekend lid

12 feb 2008
    955
    0
    0
    Heb ik m'n laatste cyclus ook gehad (2 dagen posi-test). Kreeg toen aanvankelijk ook m'n kruis op de dag van de 1e posi-test (vond ik ook heel vreemd) en pas veel later heeft FF het kruis op een gegeven moment verplaatst naar de dag nà de 2e posi-test (was ook logischer)...

By the way: alle dames hier *duim**duim**duim**duim**duim**duim*. :D

19. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    Geoedemaorgen ik heb gisteravond getest omdat mijn man dat graarg wilde, maar mijn urine was heel licht dus ook een vette negatieve test. Maar vanmorgen is mijn temp ook flink gedaald dus ik verwacht vandaag of morgen mijn ongi helaas. Dus szo sterk ben ik niet Havefun. Ik heb nog steeds geen gevoel dat ik ongi moet worden, maar alles wijst erop.

xxx Joyce

20. havefun

havefun Bekend lid

19 dec 2007
    576
    1
    0
    dromenland
    @jent, :( , ik blijf voor je duimen, maar dit is wel een hele sterke daling, helaas. En het zag er zo hoopvol uit. Maar, de wonderen zijn de wereld nog niet uit, en daar hopen we allemaal stiekem toch op, nietwaar?

Deel Deze Pagina