Tja dat klopt havefun, maar goed. Ik heb toch deze morgen voor de zekerheid nog maar een test gedaan en hij is echt negatief. Dus nu wachten we maar af he wat e gebeurt. Komende woensdag gaan we gelukig naar gyn ik ben benieuwd wat die van plan is. Dus daar vestigen we nu maar onze hoop op. Ik baal er echt van. Mijn man en ik raken op dit moment alleen maar gestresst hierdoor. Want hij is bang als we dadelijk nog meer regelltjes opgelegd krijgen dat het helemaal niet meer lukt allemaal. Ik weet het gewoon niet meer. ik hoop dat de gyn ons een beetje op kan beuren. Sorry voor mijn stom medelij verhaal, maar moet het effe kwijt xxx Joyce
Goedemorgen, @ jent: balen zeg, dat is idd een duikeling @ havefun: ja, ik baal van die testen. Maar goed, als ik een volgende cyclus heb, ga ik dan die midstream dingen van matcare bestellen en als het dan nog steeds moeilijk te vinden is kap ik ermee. Ik kan dan maar beter van mijn lichaamstemp uitgaan. Hierbij kaartje van vanochtend. Kruis gekregen (pffff)
fijn dat er wat meiden een kruis hebben gekregen, en goed geklust hebben, hè tijgertje? jent, oei, dat is idd wel een flinke daling. Ik blijf wel voor je duimen hoor, mss gaat ie morgen nog omhoog. Maar kan je teleurstelling goed begrijpen. havefun; vandaag of morgen maar beginnen met klussen, wie weet is ie er al snel. Fijn dat je nog een fm hebt vandaag, ik hoop voor je datie is gegroeid. veel succes! bengeltje, wat een prachtige echo zeg,fijn dat het allemaal goed gaat! hier mijn kaartje, een klein innestelingsdipje misschien? mijn emp gaat normaal gesproken als ik ongi word nu nog niet naar beneden in ieder geval, meestal pas tegen dag 12 aan. Ik heb gisterenavond zo'n buikpijn gehad, kon het ook niet plaatsen, het voelde een beetje grieperig, wat misselijk en een opgeblazen vol gevoel. Nu is mijn buik nog wat gevoelig als ik erop druk..mmm..hoop dat het een goed teken is.
@ Jent, jammer meid. Maar ik geef het duimen nog niet op. @ Wies, ik hoop op een innesteling! Ik heb ook een kruis gekregen, precies op de goede plaats.
Joyce, jeetje zeg wat rot die daling! Ff afwachten nu, er zou nog wel iets moois uit kunnen komen, hoop doet leven! Havefun, suc6 zo in het zh! Tijgertje, Suzy en Mupkuh, mooi kruis! Wies spannend.... Ik heb even jullie raad nodig! Heb gisteravond gewerkt en lag tegen middernacht in bed. Ne 1 uur geslapen te hebben werd m'n dochter wakker, om mij vervolgens ook 2 uur wakker te houden. Normaal gesproken temp ik om 5.40 uur en toen was m'n temp 36.37, om half 7 nog getempt en toen was hij 36.53, om half 8 36.6. Ik ben er pas om half 8 uitgegaan. Welke temp moet ik nu aanhouden?
Vanochtend geklust maar helaas zonder ejaculatie :x Dat schiet dus niet op zo. Vriendje te gespannen door werk... zucht. Lees later jullie berichten, moet nu rennen.
hey meiden, ja zoals ik al zei het is voor mij de 1e x tempen. Dus heb nog geen vergelijkingsmateriaal. Maar jullie positieve berichten, veroorzaken bij mij stiekum wel n glimlach Thanks daarvoor! Liefs Kita
Dankjullie meiden! Ik hoop het ook echt... maar verwacht het eigenlijk niet... weet niet waarom, puur gevoel.. @ kita: jouw kaartje ziet er ook mooi uit!
jent balen zeg en dan hadden we nog zo hard hgeduimt wies31 hoop voor je dathet deze ronde raak is dat hoop k natuurlijk voor iedereen ik zal me duimen nog flink laten draaien en een kaarje aansteken voor jullie
Kita, ziet er echt heel mooi uit. Remmar, ook spannend, las al dat je erg veel last van je boops hebt. En een mooie dip, dus wie weet! Jent, jemig zeg, dit is wel een duidelijke daling, knuf! Havefun, spannend weer nu er een echt ei aan zit te komen. Suzy, mooi! Aquilegia, hopelijk lukt het misschien vanavond nog even. Paar glaasjes wijn voor je mannetje klaar zetten, raakt ie misschien ontspannen door. Mupkuh, gaat lekker! Bengeltje, super echo meid! Wies, spannend nu het even anders doet dan normaal, ik duim. Puck, ik had een tijd terug ook eens positieve test en later bleek mijn lichaam wat in de war en had ik mijn ei pas 2 weken later of zo. en dus een cyclus van 42 dagen. Vergeet vooral niet je mannetje toch nog een keertje te verleiden, je weet maar nooit. Nou ik heb ook mijn kruis gekregen! joehoe!
Ik ben nog niet ongi wel even naar ha geweest. ik had vermoeden dat ik een blaasontsteking heb en urine was ook wat troebel, moet nu veel zuren producten gebruiken om urine weer goed te krijgen en moet maandag weer terug plasje brengen en als ik dan maandag nog niet ongi zou zijn vraag ik meteen daar of ze bloed willen prikken ofzoiets. Voor de rest duim ik dat de kaartjehoog blijven of de temp omhoog schiet. xxx Joyce
Wie weet Jent, je weet het er gebeuren hier wel vaker wonderen, duim nog steeds hoor! Ja Auilegia, mooi kruis. Maar wil iets veel mooiers dan alleen dat kruis