Ik weet echt niet of ik nog wel doorga voor ronde.........? De tel ben ik inmiddels kwijt, afgaande van het feit dat we nu twee jaar bezig zijn, ronde 24 ofzoiets. De fut is er een beetje uit. We zijn helemaal niet meer bezig met een kindje, maar alleen maar met problemen op te lossen en dan dient het volgende zich al weer aan, dus ja, hoeveel kan een mens hebben? Ik in ieder geval niet heel veel meer. Tel daarbij een hele hoop stress op de werkvloer bij op. Zo heb ik het gevoel dat ik af en toe balanceer op het randje, dus misschien is het verstandelijk gezien beter om het eens een hele tijd te laten rusten. maar ja, nu denk ik zo, en overmorgen weer anders, dan ziet het leven er weer anders uit, dus dit is iets waar wij het samen heel goed over moeten hebben. moeilijk hoor, tot hoe ver ga je? Stop je hier, dan krijg je mss het gevoel dat je niet graag genoeg wilt en blijft de vraag....wat als............ stop je niet, dan blijft de vraag natuurlijk tot hoe ver en hoe lang je door wilt blijven gaan.
Tja havefun wat je zegt jullie moeten het zelf beslissen wat jullie doen. Ik wil je in ieder geval heel veel sterkte wensen en ik heb stiekem de hoop dat het toch nog goed komt met jullie en het krijgen van een kindje. Succes xxx Joyce
Havefun, vanaf hier ook een digiknuffel voor jou! Het is idd ontzettend zwaar en brengt zoals je zelf al zegt, veel stress met zich mee. Misschien moeten jullie idd eens een 'pauze' inlassen. Lekker met vakantie gaan, misschien eens als het financieel kan verlof nemen en de stress op je werk laten voor wat het is en focussen op jezelf. Het kan natuurlijk ook zo zijn dat juist die extra stress invloed heeft op je lichamelijk gestel. Tja ik noem ook maar wat hoor! Maar misschien is het wel even lekker om geen ziekenhuisbezoekjes of aan werk te hoeven denken voor 1 of 2 maandjes.
Nou, ik ga mijn banner weghalen. Einde verhaal hier. Ik miste wat symptomen, heb van 't weekend maar 1x 24 uur pijn in mijn borsten gehad, en had toch steeds een unheimisch gevoel. Kon niet goed zeggen wat. Zwangerschapstest was vandaag megableek, bijna negatief, dus heb naar het ziekenhuis gebeld dat ik het niet vertrouwde. Kon niet terecht voor een echo alleen voor een belafspraak a.s. dinsdag. Nam er even genoegen mee, maar na wat verloskundigen gebeld te hebben, en nergens terecht kunnende voor een echo, heb ik weer het ziekenhuis gebeld, en heb jankend gezegd dat ik dan een afpraak op het spoedspreekuur wilde, waar ik uiteindelijk om 15.45 uur terecht kon. Zoals de gewoonte was ik 50 minuten na mijn afspraaktijd aan de beurt, een van de gynaecologen sprong in omdat de co-assisstent die dienst had te veel uitliep. Ik had een schat van een meid, ze gaf me groot gelijk dat ik was gekomen. Bij de inwendige echo kon ze eerst mijn baarmoeder niet vinden, maar met behulp van de andere die dienst had vonden ze em dan toch. De baarmoeder was leeg. Geen vruchtzakje, geen beebje, niets. Wel zat er achterin de baarmoeder wat vocht van 1,5 x 1,5cm. Om zeker te zijn dat het geen buitenbaarmoederlijke zwangerschap is geweest prikken ze vrijdag nog een keer bloed om het HCG te bepalen en met vandaag te vergelijken. Morgen bellen voor een afspraak voor vrijdag. Als het goed is word ik vandaag nog gebeld met de HCGwaarde, vind ik wel fijn om te weten. Ik ben nog te nuchter, dat heeft Kaat11 aan de foon wel gemerkt. Sorry Kaat Wink de emoties komen bij mij nog wel los. Er speelt wel mee dat ik niet in en in blij met de zwangerschap kon zijn, waarschijnlijk dekte ik mezelf in voor weer een teleurstelling, net als in december. Ik miste ook bepaalde symptomen die ik de vorige keer wel had, bijvoorbeeld het straalkacheltje in mijn buik. Niet dat ik dat bij iedere zwangerschap zou moeten hebben, maar juist dat is het wat me de vorige keer echt even heel zwangervoelend maakte. Ik denk zelf dat het met 4wk6dg al is misgegaan, die dag had ik in de supermarkt in 10 minuten tijd megakrampen waarvan ik bijna flauwviel, en die me heel erg aan weeen deden denken. Later gaf ik mijn darmen de schuld, maar constipatiepijn voelt toch net weer iets anders. De vorige keer heb ik in gedachten afscheid genomen met de echo bij het pretechobureau, 2 dagen nadat bleek dat de vruchtzak goed was voor 8 weken maar het vruchtje kleiner dan 5 weken maar nog wel met een kloppend hartje. Het op die manier afscheid nemen kan nu niet, maar dit keer is de mk 3,5 wk vroeger. havefun, dikke smakkerd van mij...
Molly, dikke knuffel van mij! Dit is absoluut niet eerlijk en zo verdrietig. De klap zal nog wel komen. Meid ik voel heel erg met je mee en ben er stil van! X
jeetje molly dit had ik echt niet verwacht ik hoop zo dat het geen buitenbaarmoederlijke zwangerschap is want weet hoe het is en voelt als je kijk operatie krijg en dat gun je niemand. hoop dat het op natuurlijke manier mis is gegaan al hoewel het natuurlijk verschrikkelijk is ik wil je veel sterkte toe wensen en mocht het een buitenbaarmeoderlijke zwangerschap zijn dat je zelf denk(ik had dat idee wel) dan mag je me altijd dingen vragen. sterkte
jee molly, dit moet wel hard aangekomen zijn, heel veel sterkte met het verlies. havefun, wat oneerlijk zeg, word je eindelijk blij gemaakt met een ei, groeit ie net verder. Ik snap best dat je een pauze in wilt lassen. dikke knuff!
Oh Molly wat erg. De emoties komen nog wel meid. ik wil jullie iig heel veel sterkte wensen met wederom dit verdriet. ik hoop dat jullie het een plaatsje kunnen geven. Dikke knuf xxx Joyce ' Och havefun ik ben jou ook vergeten een dikke knuf te geven alsnog een dikke knuf.
dank jullie wel voor jullie antwoorden ik zit nu op 11 dpo en heb vandaag spotting dus morgen zal mijn temp wel dalen en zal ik ongi worden. mieke ik kan niet klussen met mijn mannetje die zit in taywan en volgende maand in zwitserland dus we gaan in juli verder. groetjes
@ Molly, heel veel sterkte meid. Waarom moet dit jou nou weer overkomen. Vind het echt zo erg voor je meid. Heeel veeel sterkte.
Havefun: dikke knuffel voor jou! Molly; iedereen was zo blij en nu opeens dit.... je merkte het al aan je lichaam, maar echt bevestigd is het toch weer zo'n ontzettend grote klap. veel sterkte
Nope Wies nog geen ongi en het is nu toch al 23:00. Vreemd hoor ik snap mijn lijf op dit moment even niet. xxx joyce Slaap lekker iedereen en tot morgenvroeg waarschijnlijk
@molly, een hele dikke, grote digiknuffel van mij. Wat is het leven toch oneerlijk! Hopelijk dat het geen bbz is, maar een "normale"miskraam.
Dag meiden de temp is nog even laag, maar nog geen ongi daar baal ik nu weer van, want dat wil zeggen dat mijn cyclus steeds langer wordt en langer helaas. In ieder geval zwanger ben ik niet wat dat kan niet met zo'n lage temp xxxx Joyce Volgens mij komt de ongi toch net met afvegen wat aparter kleurtje dus dat zal wel doorzetten vandaag. Helaas