Goedemorgen, Help ... ik wordt de laatste paar dagen eerder wakker dan normaal. Tot nu toe rond 7.00 uur, waar ik normaal om 7.30/7.45 wakker wordt. Nu was het vanochtend 6.00 uur en dat is voor mij (de notoire langslaper) echt een unicum. Echter, nu zit ik in de war met m'n temp. Ik heb vanochtend om 6.10 uur getempt. Vooral om dat ik niet meer gelijk in slaap kon komen en ik het idee had dat ik dan echt een rare temp zou krijgen, aangezien ik dus ook m'n hartslag omhoog voelde gaan ... die temp was 36.77. Toch ben ik weer in een halve slaap gevallen en om 7.25 uur was die temp 36.90. Als ik de temp corrector van FF gebruik, komt die met een temp van 36.91, en hoewel ik het een zeer prettige temp vind (hoger ipv lager), geloof ik er niet zoveel van. Wat zouden jullie doen? De eerste temp van vanochtend vroeg doen? Of misschien het gemiddeld van de twee? Alvast dank...
@mollyvg: Heel veel sterkte meid! @havefun:Misschien dat het helpt. Mijn ouders hebben er drie jaar over gedaan om mij te krijgen. Net voordat ze de medische mallemolen in wilde stappen raakte ze zwanger, nadat ze een pauze van paar maanden hadden ingelast. Ik hoop dat dit ook bij jou het geval mag zijn, zodat jij ook zwanger mag worden.
Goedemorgen, heb me een paar dagen hier niet meer laten zien, wel een beetje bijgelezen, dus even kort berichtje nog van mij. @Molly: wat erg, dikke knuffel en veel sterkte gewenst. @havefun: ook een dikke knuffel wat vervelend en sterkte met het maken van de volgende beslissing. @jent: balen dat je temp zo omlaag is gegaan, het zag er zo positief uit.
Lieve Molly en Havefun, hele dikke knuffel allebei Hier mijn laatste kaartje, we zijn op de wachtlijst gezet voor ICSI en ik moest van de gyn maar stoppen met tempen; kaartjes van afgelopen maanden spreken voor zich (net als de daling van vanmorgen ) Kom hier af en toe nog wel buurten, heel veel succes allemaal! Liefs, Miepie
Jent wat ongelooflijk jammer. Lagere LF of misschien toch de verkeerde ovulatiedag? Suus, moeilijk hoor. Ik denk dat je het gemiddelde moet nemen. Vind het vreemd dat FF een hogere temp uitrekend met die corrector. Wies, hoe gaat het met Symoen? Mijn kaartje vandaag! Ik had overigens vannacht 2x een hevige steek onderin mijn buik, werd er gewoon wakker van. En.... zo'n 2-3 maanden voor de vakantie werd ik continue al rond 7.00 uur wakker en nu kan ik weer veel langer door slapen? Echt heel vreemd?
Hi lieve Miepie, Wil je even via een pb heel veel succes wensen. Hoop dat de wachtlijst niet al te lang zal duren! En idd, maar niet meer tempen even lekker niks doen zou ik zo zeggen tot jullie aan de beurt zijn. Is misschien ook wel lekker. Liefs Mieke
miep80 veel succes in het ziekenhuis....ik hoop voor jou dat je snel zwanger word..... ik heb een vraagje...mijn temp is nu 0,5 graden gestegen...is mijn ei dan al geweest of moet ie naar de stijging nog komen?
jent, verdorie toch! 2 dagen zo laag is denk ik niet goed nee, jammer hoor,het zag er zo mooi uit. ik hoop voor je dat de ongi dan snel doorzet,dan kun je weer snel met een nieuwe ronde beginnen. miepie; heel veel succes met ICSI, ik hoop dat jullie daarmee je wens in vervulling kunt laten gaan! mieke;mss was het wel je innesteling vanacht? spannend! hier mijn kaartje, ik wist ook neit goed wat ik in moest vullen. ik tempte om 7.15 36.8, om 8 uur 36.9 en om 8.20 36.8 en om om 8.45 37.0. daartussen ben ik telkens in slaap gevallen, en normaal temp ik altijd om 8 uur. wat denken jullie? ik heb de 1e maar aangehouden, maar die is wel 3 kwartier vroeger getempt. en Strijkkraal, ik las bij jou iets over een tempcorrector bij ff, hoe werkt dat, want ik heb nu ook even vip, dus daar kan ik mooi gebruik van maken.
Goed, dan dus maar het gemiddelde ... met de aantekening dat die niet helemaal correct zal zijn ... waarom wordt ik dan ook zo vroeg wakker @ Wies: als je bij FF klikt op "Data" (in de menu-lijst), dan helemaal als onderste zie je staan temperature corrector. Dan moet je normale temptijd invullen en de twee temptijden die je gecorrigeerd wil hebben. Bij mij was dat om 6.10 36.77 en om 7.25 36.90 ... vervolgens komt hij dan bij mij met een temperatuur van 36.91. Hele leuke temp, maar ik geloof er geen snars van ... Nu denk ik ook dat je een temp corrector ook alleen maar kan gebruiken als je eerste wakkermoment voor je normale temptijd ligt en je tweede wakkermoment erna. Ik zie nu opeens waarom hij bij mij zo raar doet, mijn normale ontwaaktijd is 7.30, en mijn laatste temp van 7.25 ... dan telt ie dus gewoon door .... duhhh (was nog niet wakker geloof ik ... ) @ mollyvg: *knuf* @ mieke: ik had die steek dus vanochtend in de auto ... ik reed op m'n gemakkie naar m'n werk en opeens ... aauuww, steek links ... Eentje maar hoor en nu af en toe voel ik eens wat lichte speldeprikjes. En dat ik vroeg wakker wordt is ook heeeel vreemd, ik slaap normaal namelijk zwaar door de wekker heen (moet ook de wekker iedere dag een minuutje vooruit of achteruit zetten omdat ik anders wen aan de alarmtijd . En ik had het zuur vanochtend (en nog een beetje), en dat heb ik echt nooit, wel eens 's avonds, maar nooit 's ochtends ... de wens is de vader van de gedachte ?
dan zou dat bij mij mss moeten werken toch? Ik heb ervoor en erna ook getempt. ik ga het even proberen.
bedankt Strijkkraal, het is gelukt. het is eigenlijk het gemiddelde van de temp. alleen raar dat ie niet de temp vraagt op het normale tijdstip. maar al met al ben ik een half graadje omhoog gegaan, ziet er toch weer iets anders uit,hihi
Goedemorgen dames! Kaartje begint hier een beetje saai te worden Ik blijf op de 36.3 hangen! Nouja, zolang die daar nog even blijft hangen, en niet naar beneden zakt, vind ik het prima!
@Molly: nee! Wat ontzettend triest.... ik wens je veel sterkte toe. @Miepie: veel succes met de ICSI @de tempcorrectors: FF raadt het eigenlijk af om je temp te corrigeren. Ze zijn van mening dat de oorspronkelijke temp op een afwijkend tijdstip meestal accurater is. Maar goed... soms kan je niet anders. @Iedereen die ik vergeten ben: sorry, druk, druk, druk...
Mogge, jullie zijn lief Tranen zijn vanochtend even heftig aanwezig geweest, maar nu gaat het wel weer goed. Bloed is begonnen, lijkt een gewone vette menstruatie. Weet niet of ik dit als cyclusdag 1 kan zien?
Hoi hoi dames ik zou ook graag mijn kaartje hier plaatsen maar weet niet goed hoe ik hem hier krijg iemand makkelijke tips voor een computer blondje
Hoi, kijk anders even op de eerste pagina van dit topic. Zo heb ik kunnen achterhalen hoe het werkt met plaatsen van plaatjes ... Succes en ik ben benieuwd hoe je kaartje eruit ziet
@ Molly, wat erg meid dat je bloed verliest. Ik denk wel dat je dit kan zien als ongi dag in. Heel veel sterkte nogmaals.