Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Marloes, je hebt helemaal gelijk!
    Jent, sorry meid! :oops: :oops:

2. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    haha,hebben we allemaal al last van zwangerschapdementie? nou, dan wens ik jent veel succes bij gyn, wil je laten weten wat de bedoeling is, want sorry, ik weet het even niet meer. En Miepie, jij heel veel succes met de ICSI.

3. hemeid
    schiet ook niet op zo zeg!
    duimduimduimduimduim voor jullie allemaal!

knuffel rensie

4. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    Hey meiden

Ben weer een graad hoger
    Vind het best een mooi kaartje

5. havefun

havefun Bekend lid

19 dec 2007
    576
    1
    0
    dromenland
    @jent, balen hoor, dat het nu echt over is, het zag er idd zo mooi uit.

@molly, hoe is het nu met je?

hier dus ook nog geen eisprong te bekennen,temp weer wat gezakt, dus mss vandaag, maar ja, dan moet morgen de temp weer stijgen en onderhand een HOOG blijven!
    straks weer naar ziekenhuis, dus dan weet ik meer
    ben benieuwd wat de uitslagen zijn, vooral die van de schildklier..

6. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Goedemorgen!

Bijgaand kaartje van vanochtend ...

7. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    Goedemorgen meiden. doordat mijn tmep gezakt was en een nega test paar dagen geleden ging ik er vanuit dat ik ongi werd. En ja wat de gyn gaat doen weet ik niet Dit is de eerste keer dat we naar het spreekuur gaan van mensen met een kinderwens. Dat gaat aan de hand van het dossier bekeken worden hoe we nu verder gaan. Dus het is voor ons nog spannend want we weten niet wat we gaan doen daar hihi.

Havefun hopelijk is er een ei in aantocht en ik geloof dat we voor de rest hard moeten duimen

xxx Joyce

xxx Joyce.

8. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    oh oké jent, nou ik hoop dat ze jullie daar een eind op weg kunnen helpen, en dat je niet in de mmm terecht komt!
    hier mijn kaartje voor vandaag, weer iets omhoog, maar geen temperatuurwaarden die ik niet eerder heb gehad. maar mss zegt dat niks. met die dip ziet het er al wel een beetje anders uit dan anders.

9. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Jent, bij onze eerste afspraak bij de gyn neemt ze een hele vragenlijst met jullie door.
    Daarna kreeg ik een inwendig echo onderzoek en mijn mannetje moest 2 keer zijn zaadjes inleveren voor onderzoek.
    Daarna afspraak voor de uitslag van deze onderzoeken.
    Misschien dat dit jullie ook te wachten staat.
    Jent, je banner geeft nog aan dat je overtijd bent, was je nou wel of niet ongi geworden, ja toch?

Wies, mooi de stijging, houden zo.

Tijgertje, ziet er mooi uit, enne het is geen hele graad hoor, maar 0,1 graad, hihihihi.

Suus, voel je je al anders dan anders? ik heb geen idee.
    Vind het wel leuk dat we weer gelijk opgaan.

Havefun, succes in het ziekenhuis vandaag, ben ook erg benieuwd naar de uitslag van je schildklier.

Mijn kaartje vandaag. Ook geen bijzondere temp zelfde als anders.

10. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    :) :) nee, eigenlijk niet moet ik zeggen (dat is anders!....hahahahaha, nee nee grapje grapje....). Hoewel een temp van 37.00 vanochtend voor mijn doen hoog is. En mijn handen en voeten zijn contstant warm (echt straalkacheltjes-warm ... doe een paar keer per dag mijn handen onder de koude kraan, maar ik heb een idee dat dat ook wel eens te maken kan hebben met het stoppen met roken...

De tweede helft van mijn kaartje nu is wel totaal anders dan vorige cyclus. Dat vind ik dan wel weer apart. Waar ik vorige keer met 0.1 iedere dag naar beneden ging richting coverline, zit ik nu heel hoog ...
    En mijn temp lijkt wat constanter, en dat is volgens mijn door die nieuwe tempmeter ... ik fluctueer niet meer zo heel erg zeg maar ;)

@havefun: succes in zh!

@ wies: ik duim, het ziet er toch best goed uit toch?

11. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Goedemorgen,

Ben bang als mijn temp niet hoger word, het deze maand weer niet raak is.

12. poepiekont

poepiekont Actief lid

24 jan 2008
    104
    0
    0
    Havefun, suc6 weer vandaag.

Joyce, het spijt me meid, had het anders gehoopt voor jullie.

Verder zie ik een heleboel mooie kaartjes! :D

Hier is m'n kruis verdwenen, heb duidelijk nog geen ei gehad :( Heb wel afgelopen dagen steeds lage rugpijn en krampen. Maar m'n vorige cyclus was 34 dagen dus hoop dat ik dit weekend alsnog m'n ei leg ;)

13. poepiekont

poepiekont Actief lid

24 jan 2008
    104
    0
    0
    Mupkuh, ben hard aan het blazen voor je!

14. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Thanks, had net nog even bij de zwangere kaartjes gekeken. En dan mag ik de hoop nog niet opgeven als ik dat zie ;)

15. Kita29

Kita29 Niet meer actief

Goedemorgen,

Jent heel veel succes bij de gyn!

Havefun ook heel veel succes in het z-huis!

Hier mijn kaartje, temp weer terug geklommen.

16. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Toch wel spannend dus Suus! ik ben ook wel benieuwd wat mijn kaartje mij nog gaat brengen hoor!

Kita, wow dat ziet er echt super mooi uit! ook heel spannend.

17. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    @Mieke: Absoluut! Vandaag watery, maar dat kan ook zijn omdat we gisteren (gelukkig!) geklust hebben. Maakt het niet altijd duidelijker.

@Jent: balen, meid, :( hopenlijk kan de gyn wat doen.

@Havefun: veel succes in het ziekenhuis, ben benieuwd naar de resultaten. Hopelijk vinden ze een oorzaak die ze kunnen verhelpen.

@Poepiekont: jammer.... nog even afwachten en doorklussen dus...

@Mupkuh: volgens mij kun je best zwanger zijn, hoor, je kunt er alleen nog niets over zeggen in dit stadium.

@Tijgertje: mooi tot nu toe. :)

@Wies en Strijkkraal: mooie stijging, houden zo. :)

18. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Hoi allemaal,

zo dat was even bijlezen zeg, lekkere kletskousen hier!
    Wel jammer dat er ook een paar verdrietige berichten tussen zaten. Allemaal echt heel veel sterkte gewenst! *KNUFFEL*

Bij mijzelf had de gyn mijn eisprong veel eerder verwacht. Had in vier dagen tijd een eiblaasgroei van 5 mm. En de gyn zei dat je ei springt tussen de 17 en 21 mm. Dus dat zou dan uiterlijk dinsdag geweest moeten zijn als de groei in hetzelfde tempo door zou gaan. Maar waarschijnlijk is ie of langzamer gegroeid of ik heb gewoon een heel groot ei voordat ie springt. Had vanmorgen namelijk pas een tempstijging. Maar dat maakt allemaal niet uit.
    We hebben lekker geklust en maandag moet ik bloed laten prikken en mannetje moet dinsdag zaad inleveren. Dan over twee weken ongeveer afspraak maken om de uitslagen door te nemen. Vind het wel spannend!

Vraagje: kan je temp ook pas na twee of drie dagen na je eigen stijgen? Of is het altijd precies de dag na je ei dat je temp stijgt?

19. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Zeehondje, volgens mij moet ie toch wel na eisprong gaan stijgen.
    Niet dagen daarna, want dan zou FF ook geen kruis plaatsen en het kruis pas weer net voor de stijging plaatsen dus zou je eidag niet kloppen.

Succes bij de gyn.

20. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    hi dames, willen jullie nog een keer stemmen! (of 5x) de link staat onder mijn naam. Alle stemmen zijn nl weer op 0 gezet en nu zoeken ze de laatste baby nog....

je mag 5x stemmen per ip adres...
    dank je wel

Deel Deze Pagina