Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Marloes, ik heb gestemd hoor :D

2. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    dank je wel :D

3. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    hoi meiden
    hcg is gedaald van 31 op eergisteren naar 7.8 van vandaag. Maandag nog een keer prikken, waarschijnlijk is het dan wel weer terug naar 0.
    Ben ondanks dat er niets te zien was op de echo gisteravond het hele kleine vruchtzakje met vruchtje verloren, toch wel bijzonder, vind ik, het is toch het resultaat van mijn eicel en een van vent zijn zwemmertjes. Heb het goed bestudeerd en wat fotootjes van gemaakt, het hoort toch bij ons.
    Heb het begraven in een ienieminiekuiltje onder het dwergappelboompje. Toch wel een fijne manier van afscheid nemen.

Sociaal meedoen gaat wel weer komen, maar heb weinig werk verricht deze week en moet even het e.e.a. afmaken.

4. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Mooi afgesloten zo Molly.

5. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    vraagje: kan door sperma de baarmoedermond eigenlijk ook zachter aanvoelen/worden?

6. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Goed dat je het zo afgesloten hebt, Molly.

7. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    mooi afgesloten molly, ik hoop dat je het een plekje kan geven. sterkte nog!

FF geeft trouwens possibly thriphasic on day 19 aan bij mijn kaartje. heeft ff het vaak goed wat dat betreft? nu vind ik het wel spannend worden.

8. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Oh Wies dat is idd spannend, het zegt nog niet echt iets, dat geeft FF ook aan.
    Ik heb het ook eens gehad, maar als je temp morgen al anders is dan het pattern is het alweer weg.

Nou benieuwd dus naar je temp morgen.

Je kaartje is sowieso al anders dus dat is al heel leuk.

9. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    Hey meiden

Ben 0,2 graad naar beneden gegaan
    Heb ook in me balk staan iets over triphasic

Vandaag naar harderwijk naar me pleegmoeder
    Heb ik lang niet gezien erg he :oops:

Hier is me kaart zou dit misschien een innesteldip zijn?

Liefs tijgertje23

10. havefun

havefun Bekend lid

19 dec 2007
    576
    1
    0
    dromenland
    @molly, mooie manier om afscheid te nemen van een mooie periode.

hier blijft het maar gaan.
    ik heb nu officieel last van anovulatie. Heb de afgelopen 6 maanden geen eisprong gehad, of eentje die onduidelijk was, dus ben nu weer aan de provera, om straks in de volgende cyclus aan de clomid te gaan beginnen.
    gek genoeg heb ik er eigenlijk nog geen zin in, sta de afgelopen weken zo strak als een veer en heb bewust nog geen tabletje geslikt gisteren.
    heb ook veel last van migraine de laatste tijd, dat zal waarschijnlijk de spanningen zijn. Heb er nu ineens ook een hele hoop stress van het werk bij. vanaf volgende week gaan ze ineens roosters invoeren, terwijl ik daar al 13 jaar op vaste dagen en tijden werk. nu wordt van iedereen verlangt dat hij/zij beschikbaar is op elke denkbare tijd. niemand die het er mee eens is, maar ik ben weer de enigste die zijn mond open doet.
    ze willen van ons verlangen dat wij bijv de ene week 50 uur inzetbaar zijn en op andere weken bijv maar 10 uur. ook als er een collega vrij wil zijn, moet er een ander extra komen werken ( bovenop je contracturen) en doe je dit niet, dan zegt de baas tegen je collega dat hij/zij geen vrij kan hebben omdat er niemand anders kan komen werken. natuurlijk heb ik dit al nagekeken op de site van fnv bondgenoten en de cao erop nageslagen, en zoals hun het willen gaan doen, zo mag dat dus echt niet.
    dus, straks een gesprek en ben benieuwd wat dat weer gaat brengen.

11. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    jeetje havefun, die durven zeg op je werk, nee, volgens mij mag dat idd niet. succes met het gesprek straks!

Imageshack deed raar, ik kreeg het niet geopend. ik plaats mijn kaartje straks wel. Maar ik ben blijven hangen nu op 36.9 vandaag, dus dan heb je wel een idee hoe mijn kaartje eruit ziet. verder heb ik nergens last van,dus zie het alweer somber in. Heel klein beetje gevoelige tepels en wel nog steeds de constipatie, maar verder niets anders dan anders,gggrrr. Ik hou maar in mijn achterhoofd dat je niet persé symptomen moet hebben...

12. havefun

havefun Bekend lid

19 dec 2007
    576
    1
    0
    dromenland
    @wies, spannend hoor, nog een paar daagjes.
    en troost je als je nu geen dingen voelt. Als je zwanger zou zijn, dan heb je achteraf wel zoiets van, oh ja, ik had dit en dat, waar je nu geen erg in hebt. Ook zijn er zoveel vrouwen die gewoon nergens geen "last"van hebben. En je bent er nu zo op gebrand, omdat je precies weet welke dag wanneer iets is gebeurd, dat je er de hele dag bewust/onbewust op gaat letten of je iets voelt of iets kunt zien. Ik ga voor je duimen dat deze IUI is gelukt

13. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Havefun, jee geloof niet dat je dat verwacht had, dat je de afgelopen 6 maanden niet geovuleerd hebt.
    En je schildklier. Kan me voorstellen dat je hoofd nog niet echt naar die pillen staan.
    En wat een toestand op je werk zeg, cao meenemen en onder hun neus drukken.
    Goed dat je dat meteen bent gaan uitzoeken.

Wies, je kunt je kaartje ook plaatsen met www.tinypic.com

Mijn kaartje, gestegen!

14. havefun

havefun Bekend lid

19 dec 2007
    576
    1
    0
    dromenland
    @mieke, wow man, jij gaat goed omhoog hoor, houden zo! :)

afgelopen november was de laatste normale cyclus. Toen was ik ook zwanger, en dat was meteen de laatste keer. Heb toen met 5,5 week een miskraam gehad, dus was echt heel erg vroeg, maar sindsdien is het helemaal mis met mijn cyclussen. volgens mij heb ik de tweede cyclus daarop nog een keertje gespoten met de pregnyl, in eerste instantie omdat het ei dat er toen zat ook al heel groot was en bleef, toen heb ik 5.000 eenheden pregnnyl moeten spuiten om een eisprong te creeëren, en daarna nog 3 X 1500 eenheden pregnyl om de luteale fase langer te laten duren, maar toen was de cyclus al anders als eerst.
    raar hoor, dat je lijf zo kan veranderen in zon korte tijd.

15. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Goedmorgen,

Hierbij mijn kaartje van vanochtend.

Vanochtend was ik weer vroeg wakker 5.50 uur ( :x ) het wordt ook gewoon iedere keer vroeger. Ik ben weer in slaap gevallen en om 6.40 heb ik maar getempt, omdat ik wederom wakker werd.

Overigens, iets raars - ik had eergisteren een open rondje op mijn chart, en nu heeft FF 'm opeens dicht gezet. Vreemd!

@ Mieke: mooi omhoog zeg!

16. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Misschien om je temp van vandaag en die van gister dicht bij elkaar liggen dat je rond je weer dicht is?
    Heb eigenlijk geen idee waarom FF dat zelf doet.

Enne ik wordt ook wel eens eerder wakker, maar als ik weer in slaap val dan probeer ik rustig te blijven en pas op de normale tijd te tempen.
    Meestal verschilt dit niet van normaal.
    Ik probeer niet te vaak in de ochtend te tempen omdat ik dan steeds wakker ben geworden.

Havefun, misschien toch even goed voor je zelf om een pauze van een maandje in te lassen, geen pillen, spuiten of ziek.hbezoekjes.

17. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Probleem is dat ik niet meer in slaap val, althans het is een verkrampt hazeslaapje. Ik ben gewoon echt wakker en dan temp ik dus maar, aangezien ik echt niet meer fatsoenlijk in slaap val ...

18. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Mogge,

hou vast die temp Mieke! Ziet er goed uit!
    Zo ook Strijkkraal!

Havefun, wat een !@#%#$#& toch. Hetgeen bij mij echt hielp was loslaten, maar je kunt helaas niet zomaar een knop omdraaien. De Provera is om een menstruatie op te wekken?

19. havefun

havefun Bekend lid

19 dec 2007
    576
    1
    0
    dromenland
    Idd, molly, die provera daar moet ik nu mee beginnen. 10 dagen slikken en dan na die 10 dagen wordt ik binnen 7 dagen ongesteld. Dan op de derde van van ongesteldheid moet ik beginnen met die clomid 50mg, tot dag 7 en dan moet ik op dag 10 terugkomen om te checken of er een ei in wording is.

raar, was vanmorgen was aan het spelen met FF, en als ik nu drie dagen dezelfde temperatuur in vul als vanmorgen, dan krijg ik een kruis op dag 8? volgens mij is niet alleen mijn lijf in de war, maar krijg ik zelfs FF in de war :)
    och ja, wachten maar af.

ik heb zelf ook al gedacht om eens een pauze in te lassen, want het vergt toch wel veel van je. Deze maand doe ik nog een keertje met die clomid, kijken of dat dat wel werkt, en anders komt er in ieder geval een tijdje een pauze.

net op het werk geweest, gelukkig is dat allemaal meegevallen. Ik heb gewoon verteld wat er in de cao staat en dat ik echt niet op alle regeltjes ga vallen, maar dat ik de dagen die ik nu al 13 jaar vrij ben, dat ik die ook vrij wil blijven. De rest van de week maakt me niet zoveel uit, want dan moet iedereen toch ook werken, en ik wil niet over elk dingetje vallen. gelukkig willen ze daar wel aan meewerken. Raar, dat als je je mond opentrekt dat je dan wel dingen gedaan krijgt, waar je gewoon recht op hebt, anders wordt er gewoon met je gesold en moet je maar op komen draven wanneer je wilt. Nu nog maar eens afwachten hoe zich dit vertaald in het rooster, anders heb ik nog vlug gebeld met rechtsbijstand, want ik ga me echt niet 70 uur per week beschikbaar houden, wat zij eigenlijk willen. ( werk in een winkel, die elke dag en avond open is).
    nu maar eens lekker weekend gaan houden, het weer is er goed voor.

20. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    ik heb een STREEP bij ff

Deel Deze Pagina