Havefun, ik denk dat dat een mooie optie is om dit eerst dan nog 1x af te wachten om te kijken hoe je lichaam hiermee omgaat en daarna dan te beslissen hoe je verder gaat. Molly, ik wil hem idd wel zo houden, maar wil meer resultaat hihihihi. Diep van binnen zegt dat duiveltje op mijn schouder verwacht er nou niet weer te veel van je wordt gewoon ongi, maar dat engeltje heeft ook plaats genomen en die geeft toch dat beetje hopen op. Tja voorlopig nog maar even afwachten tot 10 juni.
Wies ook nog steeds mooi, en is ie nog steeds anders dan anders? Ben echt benieuwd hoe het gaat hoor de komende dagen. Ik duim!
ik weet het niet echt mieke, deze is van maart. hier had ik op dag 4 een dip, een stuk eerder, maar wel hoge temperatuur daarna.
mieke, dit hadden we zelf ook al een beetje bedacht. In eerste instantie wilde ik niet eens meer beginnen aan die pillen allemaal, maar ja, dan weet ik nog niets. Ik ben zelf ook wel heel erg benieuwd of dat ik wel reageer op die Clomid. Ik wil deze ronde nog een keer afwachten, kijken hoe mijn lichaam reageert op de Clomid en als het dan nog niets is, dan even een pauze tot in ieder geval tot na onze vakantie. Er komt nog een moeilijke tijd aan. mijn zus is over 4 weken uitgeteld, dus elk moment kan er een telefoontje komen dat ik peettante ben geworden. Ik ben al heel erg bang voor dat telefoontje, omdat ik bij voorbaat al weet dat ik denk ik niets anders doe dan janken. Stiekem ben ik daar meer mee bezig als ik zelf wil toegeven, maar ja, dat kindje komt toch, hoe dan ook, en daar moet ik nog even mee zien te dealen. mmmm, moeilijk.
ik ken het havefun, mijn schoonzusje is ook over een poos uitgerekend, ze begint nu echt een buik te krijgen, en het komt steeds dichterbij. Beetje een dubbel gevoel hè. ik hoop dat de clomid aanslaat. Krijg je anders zwaardere medicatie?(menopur bijv.)
Goedemorguh dames Gister naar me pleegmoeder geweest was heel gezellig Ze was zo blij me weer te zien Ja harderwijk en lichtenvoorde ligt ook niet dicht bij mekaar We zijn ook nog naar een lekker chinees geweest in eibergen De grand plaza kun je daar onbeperkt eten en drinken Dus die avond had ik ook kramp me vriend zei al wat is er Ik zei ik heb een soort kramp Maar hij zei maar dat kan toch niet je moet over een week pas ongi worden Me tempkaart is gestegen Liefs tijgertje23
Goedemorgen! Leuk dagje zo dus Tijgertje! Ik heb vandaag een fotocursus in de Jordaan! En daarna naar het Amsterdam Comedy Festival, dus jullie zien mij als het goed is de hele dag niet meer.
Het is een feit. ik heb FF in de war gebracht. ik weet eigenlijk niet of door de provera de temperatuur stijgt, maar vanmorgen weer getempt, en warempel, ik krijg een kruis op dag 8? @wies, ik weet niet wat ze hierna willen gaan doen, mocht de clomid niet aanslaan. In ieder geval sowieso nog een hsg-onderzoek of kijkoperatie, Qua medicijnen etc weet ik het ook niet, want ze kunnen wel praten over IUI/IVF/ISCI, maar ja, zolang er geen ei groeit, gebeurt er helemaal niets.
vraagje: ik heb een nieuwe temp gekocht...raar ding maar goed....die geeft hele andere tempen aan..zoals vanmorgen....de een 36.7 de ander 37.8...die nieuwe zei dat ik koort heb! wat moet ik nou....ik weet dat ik deze maand gewoon ff die oude moet gebruiken..maar ik snap niet dat er in temp dingen 1 graden verschil kan zitten heeft iemand dit ook gehad...
Een hele goede morgen! @ Tijgertje: mooie stijging hoor . @ lynn1986: ik heb ook een nieuwe tempmeter deze cyclus. Bij mij zit er wel wat verschil tussen (gemiddeld 0.2 graden), maar voor de rest geen probleem. Waarom heb je een nieuwe tempmeter gekocht? Deed de oude het niet meer? @ Mieke: wordt een gezellige dag vandaag. Veel plezier. Bijgaand mijn kaartje ... temp is omhoog gisterenmiddag kreeg ik opeens een paar hele felle steken in mijn onderbuik. En allemaal op precies dezelfde plek. Ik schrok er echt van, het was zo fel dat ik echt van de bank opsprong. Hubbie vroeg wat er was en ik vertelde dat ik van die steken had ... en hij kijkt mij quasi-schuldig aan en vraagt ... is dat mijn schuld? Nou schat, wat weet ik nog niet antwoordde ik, maar stiekem heeft ie me nu wel op scherp gezet, zeker met die temperaturen ... Nog een week wachten. Volgende week zaterdag is mijn NOD (althans uitgaand van mijn langste cyclus), maar FF zegt maandag 9 juni. Uitgaande van 14 dagen LF wel ... maar mijn cyclus is nog nooit langer dan 30 dagen geweest. Afwachten dus ...
@ lynn, temp-meters wijken wel eens ooit wat af. Maar zo veel Misschien de batterij van je oude op ofzo. Ik ben zelf ook aan een nieuwe toe. Het piepje vervormt af en toe. Lijkt me geen goed teken. Mijn temp is weer 36.9 gebleven. Ik wil omhoog eigenlijk.
hoi meiden! Ben terug van 3 weken portugal! Het was er heerlijk. Heb eerst niet getempt daar, maar kreeg lst van eipijn, dus heb de laatste 2 weken toch maar mn temp gemeten. Hij geeft een stippellijn dus weet niet zeker of ik een ei heb gehad. Maar anders is 10 juni mn NOD. Ben nu 4 dagen aan de provera, zodat ik weer kan spuiten over anderhalve week (als dat nog nodig is).En ja have fun, je temp stijgt enorm door Provera, trust me! ga straks alles terug lezen. Is er nog roze bijgekomen?
over temp....ik wilde er een die ook 0,01 achter de komma doet....alleen 1 graden is wel heel veel verschil....ik ga vanaf volgende maand met die andere tempen kijk wel of het verscil geeft...maar bedankt voor het antwoord dames
@poohbear, ik dacht het al dat die stijging veroorzaakt zou worden door die provera, maar wist het niet zeker. die stijging van gisteren is dus nog natuurlijk, want ik heb gisteravond pas de eerste provera geslikt, maar die van vandaag is dus van de provera. heb je een fijne vakantie gehad? welke meds moet je spuiten na de provera. ik ga nu beginnen met clomid 50 mg, maar de arts zei dat ze dachtte dat die waarschijnlijk al niets zou doen, maar ja, schijnbaar moeten ze dat eerst allemaal proberen.
@havefun Ik spuit Puregon en daarna Pregnyl om hem te laten springen. Maar hoe kan je gyn nu al weten dat Clomid niets gaat doen? Bij 80% van de vrouwen werkt het goed. Ik had geen last van de Clomid, hopelijk jij ook niet! Dat spuiten is trouwens ook easy, geen problemen mee gehad. Ik heb er weer helemaal zin in! Ja die Provera is progesteron, dus vandaar die temp stijging. Ik weet het bij mij ook niet zeker. 3 dagen voor de Provera geeft ie een stippelkruis aan. Dus wie weet. Heb verder niet echt op slijnm gelet enzo.
havefun, clomid 50 is een hele lage dosis. ik kreeg zelf al gelik clomid 100 de 1e keer, waardoor ik 2 en een keer 3 eitjes kreeg. Maar ik heb normaal al een eisprong natuurlijjk. Ik denk zelf ook dat je pas reageert op 100 of zelfs 150. Maar wie weet heeft het eitje maar een kleine zetje nodig ik zie verder mooie kaartjes zeg, van Strijkkraal, tijgertje, en mieke. spannend hoor! Hier is mijn kaartje,nog steeds hetzelfde. Als ie zo tot aan mijn nod blijft vind ik het goed. Lager dan 36.8 ismeestal game over.
Ze zei dat gisteren, omdat ik zo`n raar geval ben. vroeger kwam ik bij de gyn vanwege allerlei problemen. hevige, onregelmatige menstruaties, hevige buikpijn, cystes op eierstokken, baarmoedermondontstekingen, eileideronstekingen etc. zo`n twee jaar geleden had ik op onverklaarbare wijze een jaar lang een zeer regelmatige cyclus, met elke maand een eisprong. Nu, sinds december 2007 heb ik ineens helemaal niets meer. Hormoonwaardes doen niets meer, die blijven in het begin, midden en eind van de cyclus hetzelfde, er vandert helemaal niets in de waardes. Dan weer cyste, dan weer dit, dan weer verdwenen eitjes, dan weer eitjes die niet willen groeien, dus kortom, raar verhaal. De fert.arts zegt dat ik op haar poliekliniek een vreemd geval ben, dus dan zal het wel zo zijn. Ik denk dat zij zegt dat die clomid niets zal doen, omdat er geen touw aan vast te knopen is. Misschien is mijn voorraad eitjes gewoon op?