Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    Wow ik zie 4 spannende kaartjes. Nog maar een paar daagjes wachten voor jullie ik ben benieuwd.
    Ik heb verder zelf nog niet veel te melden.
    Havefun succes met wachten op resultaat hopelijk helpen alle middeltjes. Toevallig heb ik het er gister nog met mijn tante over gehad, die raakte ook moeilijk zwanger en die had ook middeltjes enzo gekregen, maar die mocht dus helemaal niet meer temperaturen, omdat de temperaturen toch niet betrouwbaar waren. nu spreek ik wel over 25 jaar geleden. Maargoed dus ik vraag me af of je nu wel heel veel waarde moet hechten aan de temperatuur. Hopelijk zie je verschil voor en na ei, maar zij zei dat ze dus absoluut niet meer mocht tempen. Dus wie weet Havefun moet je daar niet al te veel waarde aan hechten. Succes iig.

xxx joyce

2. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Oeps jouw camera is hopelijk wel nog heel thuisgekomen!

3. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Hallo Dames,

Net alles teruggelezen van gisteren en vandaag. Ik had vandaag mijn 6e "high" dag op de monitor. Normaal heb ik maar 3-4 "high" dagen en dan "peak". En de gebruiksaanwijzing zegt ook dat de meeste vrouwen 1-5 "high" dagen hebben. Dus kennelijk komt het niet zo goed op gang. Maar ik denk dat ik morgen "peak" krijg, want de steepjes op het staafje waren ongeveer even dik, de rechter nog iets lichter dan de linker. Dat wil bij de Persona-staafjes zeggen dat de Piekdag nabij is. En ik heb eindelijk ook echt eggwhite slijm. Gelukkig hebben al we goed geklust! Morgen nog een keertje, als de monitor tenminste Piek aangeeft. Anders een dagje pauze.

@Wies: triphasic, wat spannend! :) Hopelijk goed nieuws! En je temp blijft mooi....

@Tijgertje: kan best een innesteldipje zijn.... en mooie temp!

@Havefun: allerlei veranderingen op je werk, dat kan je er nu neit bijhebben eigenlijk. Vervelend, hoor. Heb je al wat gehoord over je schildklier? Was daar nog iets mee?

@Mieke: mooi tot nu toe, houden zo! :)

@Strijkkraal: FF evalueert steeds wat jouw gemiddelde temptijd is. Daar mag je dus een half uur van afwijken (eerder of later). Doordat je vandaag weer een temp hebt ingevoerd, kan je gemiddelde veranderd zijn en kan de temp van gisteren wel binnen de norm liggen. Ik heb het ook wel eens andersom gehad: eerst gesloten en toen open!

@Lynn: zeer vreemd, ik zou die nieuwe niet helemaal vertrouwen.

@Poohbear: fijne vakantie gehad?

4. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    ow, okee, weer wat geleerd!

5. Clarissa81

Clarissa81 Actief lid

3 apr 2008
    252
    0
    0
    Limburg
    Sorry dames, n tijdje weggeweest, :oops: gerommel in het liefdesnestje, meegegaan naar abo van een vriendin :cry: en een dochter die een abses in haar kaakje had. En iets leuks mn dochter heeft een broertje bij haar vader gekregen: :D Julien en ja alles zit erop en eraan, wat een wolkje.

Nu hoop ik weer iets rustiger hierzo. Jullie hadden vorige maand denk ik gelijk en was mn ei op dag 18 en niet op 16 zoals ff zei en ik dacht. Kwam vandaag tot het inzicht om mn lf te checken enne die is 11 dagen( niet 13 zoals ff aangeeft) , dus als het goed is heb ik deze maand weer een kortere cyclus van 27 daagjes. Nu nog afwachten, maar denk niet dat t iets wordt, te veel spanningen deze maand.

@ tijgertje: mooi kaartje

@ Molly: veel sterkte, geef t n mooi plekje

@havefun : Herkenbaar dat werken, heb ik ook lange tijd last van gehad. ( werk je toevallig ook in zorg en welzijnsland?) Laat niet over je heenlopen! Enne duim voor je dat je mooie eitjes gaat bakken ;)

@ Strijkkraal: mooi kaartje

Voor iedereen die ik vergeten ben : geniet van t weer en de lekkere muziek ( PINKPOP)!

6. Clarissa81

Clarissa81 Actief lid

3 apr 2008
    252
    0
    0
    Limburg
    Hier t kaartje t/m vandaag

7. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Suus en Pooh, alleen rond dezelfde NOD dag, ik 10 juni?

Suus, ik had dus ook van de felle steken, nooit eerder gehad, maar had ze 's nachts en werd er toen zelfs wakker van, alleen was het bij mij op dag 4.
    Bij jou lijkt het me logischer zo rond deze DPO.

Pooh, gezellig dat je er weer bent, leuk gehad.
    Heeft het weer een beetje mee gezeten?

8. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Hoe bedoel je Pookie?

9. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    @ Mieke: het was echt fel ... bij de eerste steek dacht ik dat ik verkeerd zat of zo, bij de 2e en de 3e keer sprong ik echt op, alsof iemand mij had gestoken. Heb 5 of 6 van die steken gehad... en nu voel ik af en toe is een dof steekje. En m'n borsten " zeuren". Vooral als ik lig :(

FF zegt NOD op 9 juni ... maar dan zou deze cyclus 32 dagen duren ... dat is dan voor het eerst, want tot nu toe was het max 30. En als ik uitga van mijn kortste cyclus is mijn NOD zelfs a.s. woensdag, maar dat negeer ik maar even. Dus of zaterdag 7 juni of maandag 9 juni ...

Nog een lange week dus ...

10. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Klopt hoor wat FF je aangeeft, komt doordat je je ei pas op dag 18 hebt gehad, tel daar maar gemiddeld 14 bij op, kom je op 32 uit!
    Dus die ga je ook krijgen, tenzij je een kortere LF hebt dit keer.
    Dus hou er maar gewoon rekening mee.
    En het is je 2e temp cyclus toch? Ook daarbij houdt FF rekening met een test dag die veel later is dan je werkelijke NOD.

Goh, ik heb ook erge last van mijn boops. Kan wel zeggen dat vorige en deze cyclus beide mijn boops gevoelig waren en de rest van 2008 echt niks gemerkt.
    In 2007 had ik hier en daar wel een cuclus met vage steekjes en gevoelige boops.

11. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Hi,
    heb op dag 17 eisprong gehad. Donderdag 29 mei.
    LF lengte weet ik niet echt. Dus rond 12 juni NOD!
    Spannend!

12. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    he meiden,

kom nog eens piepen en jullie veel succes toe wensen.

Ik wil effe melden dat ik 50mg clomid heb genomen en 1 pregnylspuit heb gehad, had 2 eitjes 1 grote toen en 1 klein.
    Van eerste ronde clomid was ik zwanger na 17 maanden wachten.

Dus dames, jullie hoop niet opgeven ;)

13. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Hé leuk je te "zien" Zico, alles goed met de zwangerschap?

14. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    minder, de zwangerschap gaat goed, maar ben vorige week 2x binnen geweest voor contracties.
    Moet nu verplichte platte rust nemen, iets wat met 2 kinderen in huis en man uit werken niet gemakkelijk is.
    Morgen heb ik weer gyn, hopelijk kunnen ze nu wel ons geslacht zien van ons kleintje.

Ik ben jullie nog niet vergeten en wil jullie veel moed toewensen, want wachten tot je zwanger bent is verschrikkelijk.

15. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Oef, sterkte Zico! Platte rust is niet zo eenvoudig. Hopelijk blijft het goed gaan met je kindje en krijg je geen contracties meer.
    Fijn dat je zo meeleeft met ons!

16. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Meiden, ik duim voor een hoge temp morgen voor ons.

Ben benieuwd wat de mijne gaat worden. Meestal zakt ie op dag 10.

17. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Zico, sterktel meid en denk aan je rust.

18. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    Vanmiddag wouden we het konijnenhok schoonmaken van het vrouwtje
    bewoog de stro erg heen en weer dus ze heeft toch jongen gekregen me vriend denkt dat ze 2 a 3 dagen oud zijn

28 april hadden we het mannetje erbij gezet maar we konden ook niks zien aan het vrouwtje omdat ze niet dikker was geworden

Me vriend had de hooi en stro wat aan de kant geschoven zagen we 2 witte nijntjes

Dus GEZINSUITBREIDING HIER

En nu wij nog ha ha

liefs tijgertje23

19. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland