Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. havefun

havefun Bekend lid

19 dec 2007
    576
    1
    0
    dromenland
    Goeiemorgen meiden.

eindelijk de eerste morgen sinds een paar dagen dat ik zonder migraine wakker wordt Wat is het toch een ellende en bagger die rotkoppijn. veel last gehad de afgelopen anderhalve week. Ik denk zelf dat het een combi is van allerlei factoren. Meestal heb ik zo rond hormoonschommelingen last van migraine. Rond eisprong en tegen de tijd dat ik ongi moet gaan worden. Tel daarbij de spanningen erbij op, tja, dan kan het wel.
    vanmorgen weer lagere temperatuur, dus mss toch ongi in zicht, zeker als FF ondanks alle echos toch gelijk heeft en als ik ei gehad zou hebben op dag 8, dan zou het wel kunnen dat ik bijna ongi moet gaan worden.
    Ook veel last van mijn buik. Af en toe verkrampingen, die zeer doen, voor de rest een zeurderig gevoel. Weet ook niet of dat dat van de provera kan komen.

2. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    mooi kaartje tijgertje...

en havefun; mag toch hopen voor jullie dat je nu snel duidelijkheid krijgt...
    Je moet best vaak naar het ziekenhuis, maakt je werk daar geen probleem van. Wel goed dan!

mijn kaartje plaats ik nog niet.. klsudagen komen er weer bijna aan

3. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    He Zico hoe lang ben je nu zwanger?

xxx joyce

4. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Mogge!

Mijn temp is gezakt ...

@ tijgertje: dat ziet er toch goed uit!

5. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    ik ben nu 21 weken, net over de helft

6. havefun

havefun Bekend lid

19 dec 2007
    576
    1
    0
    dromenland
    @marloes, ik probeer de afspraken zoveel mogelijk in mijn vrije tijd te plannen. of anders zo vroeg/zo laat mogelijk. Verder heb ik met mijn werkgever de afspraak dat de helft van de tijd die ik verzuim ivm ziekenhuisbezoek snipperuren/minuten zijn. Dus, de helft voor hen en de helft voor mij. Dus, meestal merken ze op het werk helemaal niets van mijn ziekenhuisbezoekjes, of ik ben s`morgens een uurtje later, maar dan zorg ik dat ik mijn werk en bestellingen voor die morgen al daags van te voren gemaakt heb. En ze kunnen het niet maken om hier nu moeilijk over te gaan doen. Ik ben van de 9 man ( zijn vrouwen hoor) personeel de 3e die bezig is met dit soort trajecten. De eerste is ruim 3 jaar bezig geweest, zij werkte fulltime en moest vanuit hier steeds naar maasstricht ( zo`n anderhalf uur heen en anderhalf uur terug). De tweede heeft twee kids en is bij allebei in totaal zo`n 4 jaar bezig geweest, ook zij werkte fulltime en ging naar Veldhoven, vanaf hier zo`n uurtje rijden. Qua afstand is veldhoven veel dichterbij dan maasstricht, maar de verbinding tussen ons en veldhoven is crisis en staat altijd dicht.
    Dus, ze kunnen niet maken om daar nu ineens over te gaan vallen.

7. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    tijgertje, ziet er goed uit zeg! gefeliciteerd met de gezinsuitbreiding.
    Strijkkraal, een mooi innestelingsdipje lijkt me. morgen weer omhoog!
    havefun, fijn dat je werkgever er niet moeilijk over doet zeg.
    zico, wat vervelend zeg, maar rust maar goed uit!

Ik heb net vet negatief getest, balen, weer niks deze ronde, ben het zo beu onderhand. Mijn temp is 0,1 gezakt, die zakt waarschijnlijk morgen naar 36.6 ofzo, end an woensdag ongi. Dan nog 1 IUI voor de zomerstop. Dan kunnen we ons al langzaamaan voorbereiden op IVF,pppffff.

8. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    He shit! (en dan druk ik me zacht uit)...sterkte!

Mijn temp op dag 6 is 36,5. Niks aan het handje nog. Verwacht rond 11 juni mijn ei.....

9. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Goedemorgen meiden,

Dit is mijn kaartje, mijn temp is flink gestegen :D Maar ben ook verkouden, dus misschien koortsig :(

10. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    @Strijkkraal: ik hoop voor je dat dit een innestelingsdipje is... kan best op 8 dpo.

@Wies: wat jammer zeg, misschien te vroeg getest?

@Mupkuh: lastig als je verkouden bent...

Vanochtend eindelijk PEAK op de monitor. Dus vanavond nog een keer klussen. Kaartje via link in onderschrift.

11. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Dat is zeker niet fijn, dus of mijn temp betrouwbaar is. Geen idee?

Zal eens naar jou kaartje gaan kijken.

12. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    aquilegia, 13dpo is niet erg vroeg toch? Ik heb nog wel een heel klen beetje hoop, ligt eraan hoe mijn temp morgen is. Zakt ie verder niet, is er nog wel een kansje, maar zakt ie, dan is het gewoon game over. Klus ze nog vanavond! en dan lekker op het wachtbankje...

13. poepiekont

poepiekont Actief lid

24 jan 2008
    104
    0
    0
    Hallo dames,

Wies, ik denk dat het best wel eens te vroeg kan zijn om te testen hoor! ff afwachten wat je temp morgen doet, ik geef de hoop nog niet op!

Mupkuh, nice! :D Van verkouden zijn wordt je in principe niet koortsig hoor, je temp is wat mij betreft gewoon betrouwbaar.

Tijgertje, mooi!

Suzy, innesteldipje?

Aquilegia, veel plezier vanavond ;)

Havefun, hoe gaat het nu? Heb je nog last van de provera of niet? Het spijt me echt voor jullie, hoop dat het nu eindelijk eens mee zal zitten! Fijn dat je in ieder geval niet opgestaan bent met hoofdpijn.

Hier heb ik een misser begaan. Was helemaal vergeten dat ik overgestapt was op een andere thermometer. Van 1 naar 2 cijfers achter de komma. Het vanmorgen even de proef op de som genomen, en het scheelde 0.15 graad, dus erg veel. Heb de waardes van de oude thermometer maar verwijderd, heb er blijkbaar toch niets aan. Desalniettemin geloof ik nog niet dat ik een eisprong heb gehad, ik denk dat jullie dat wel met me eens zullen zijn. Had gisteren vruchtbaar slijm, ook zoiets gek! M'n temp is er in ieder geval niet naar. Heb het toch maar ingevuld op FF. Ben benieuwd wanneer ik ongesteld word, zal ng wel een week of 2 duren denk ik. Ik hou m'n NOD vooralsnog maar op 15 juni.

14. chantalniehof

chantalniehof Actief lid

11 mrt 2008
    348
    0
    0
    verpleegkundige
    nijmegen
    Hoi meiden,

Kunnen jullie hier iets aan zien?
    Ik ben de draad helemaal kwijt. Zal wel geen eisprong hebben ben ik bang. Terwijl ik wel slijm heb/ heb gehad en beetje krampjes heb gevoeld.
    Wie o wie kan me mijn kaartje een beetje duidelijk maken of zeggen wat je denkt hierover.
    Vast bedankt

15. havefun

havefun Bekend lid

19 dec 2007
    576
    1
    0
    dromenland
    @wies, ik ga nog even een keertje heel hard voor je blazen hoor!

@poepiekont, op zich gaat het nu wel goed/redelijk. Afgelopen weekend veel gepraat en gedacht en heb nu wat rust in mijn lijf en hoofd. We hebben besloten dat we de aankomende cyclus nog een keertje proberen en afwachten, kijken wat de Clomid doet en als het dan nog zo knudde is, dan houden we er tot september mee op. Even rust van alle ziekenhuisbezoekjes, alle tempkaartjes, en de hele reutemeteut. Nu we dit ook besloten hebben is het net of er een soort van serene rust over me heen is gevallen ( wat een uitdrukking :confused: ) en of ik op de een of andere manier de knop om heb gezet.
    Ook heb ik met mijn werkgever een gesprek gehad over het feit dat ze in eerste instantie van ons verlangden dat we de hele week beschikbaar moesten zijn. Dit is goed verlopen en ze zijn bereid om ook rekening te houden met mijn en mijn collega`s dagelijkse dingen en sociale dingen. ( anders is rechtsbijstand nog vlug ingeschakeld, maar daar heb ik nu dus helemaal geen trek in, maar om nu 70 uur per week, van maandag t/m zaterdagavond en elke avond me beschikbaar te moeten houden voor mijn werk daar zit ik ook niet op te wachten)
    Vanmiddag ga ik nog enkele sollicitatiebrieven versturen om toch op zoek te gaan naar ander werk, waar het niet meer zo stressen en racen tegen de klok is. Want een half jaar houdt je dit wel vol, maar niet al 3 jaar, zonder verandering.
    Ook heb ik mijn zus gebeld, die is over 4 weken uitgeteld en daar zag ik heel erg tegenop. Heb gevraagd of het mogelijk is dat als kindje er is, dat mijn man en ik mss het eerste half uurtje of zo even met zijn vijven kunnen zijn, zodat ik ook kan janken, zonder dat er een hele bubs vrienden/familie bij zit. Gelukkig snappen zij ook dat het voor ons heel moeilijk is om straks op kraamvisite te komen, dus dat was geen probleem en daar wilden ze ook rekening mee houden. Pfff, vond het wel moeilijk om te vragen, want voor hun is het natuurlijk heel erg gaaf, voor ons ook, maar wel heel dubbel.
    Ik ga nu lekker in de tuin onkruid plukken, snoeien, harken, schoffelen etc, dus even lekker ontspannen en uitkuren.
    Voel me goed! ondanks alles. Yes :D

En dit alles heeft natuurlijk ook wat goeie dingen gebracht. Een paar hele lieve vrienden, de band tussen mij en mijn man is nog hechter dan dat die al was. Om dit alles te beseffen, dat er mensen zijn die ongeacht wat van mij/ons houden en andersom dat is een heel rijk gevoel.

16. poepiekont

poepiekont Actief lid

24 jan 2008
    104
    0
    0
    Havefun, wat fijn dat jullie zo goed met elkaar kunnen praten en dat jullie tot een besluit zijn gekomen. Kan me ook goed voorstellen dat even rust een heel prettig vooruitzicht kan zijn. Fijn ook dat je het op je werk bespreekbaar hebt gemaakt en dat ze goed gereageerd hebben. En veel succes met je sollicitaties! Wat ben je dapper geweest om het zo met je zus te bespreken, en wat is zij een lieverd dat ze het wil begrijpen. Ik hoop maar dat het jullie mee zal vallen en jullie vooral vreugde zullen voelen. Het is heus voor jullie ook weggelegd, alleen de weg daarheen is vele malen langer. Vind het super om te lezen dat je ook gewoon positief kan zijn en kan genieten van het leven en iedereen die belangrijk is voor jullie, veel plezier met tuinieren!

17. poepiekont

poepiekont Actief lid

24 jan 2008
    104
    0
    0
    Chantal, ik zie idd geen eisprong, maar gezien je slijmwaarneming komt 'tie misschien nog komende dagen. Nog even geduld hebben ben ik bang. Is dit de eerste keer dat je tempt?

18. chantalniehof

chantalniehof Actief lid

11 mrt 2008
    348
    0
    0
    verpleegkundige
    nijmegen
    jah dit is de eerste keer dat ik temp, maakt dat iets uit dan?
    Ben nu dik 4 maanden bezig. En vorige maanden wel meer krampjes enzo gehad. wat is het vrouwen lichaam toch apart

19. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    De eerste maand is het allemaal nieuw, later weet je beter wanneer wat er komt. Ik zie ook nog geen eisprong, maar je hebt watery slijm ingevuld, dus waarschijnlijk kun je nu om de dag gaan klussen. Pas als je een temperatuurverhoging ziet van minstens 0,2 graad die tenminste 3 dagen aanhoudt, weet je "zeker" dat je je eisprong gehad hebt (niets is zeker in temperatuurkaartjes land, maar behoorlijk zeker toch wel). Succes! :)

20. chantalniehof

chantalniehof Actief lid

11 mrt 2008
    348
    0
    0
    verpleegkundige
    nijmegen
    nou ik ben benieuwd. Die krampjes hoeven dus ook nog niets te betekenen of wel?
    Ik duim voor een verhoging ;)

Deel Deze Pagina