Willen jullie even naar mijn kaartje kijken. Ben al op dag 21 en heb alle symptomen van vruchtbaar zijn, maar mijn temp wil niet omhoog. Is de eerste ronde dat ik temp en ik snap er helemaal niks van. Dank jullie wel.
Tascha, je hebt inderdaad al een tijd vruchtbaar slijm, maar nog geen tempverhoging. Nog even doorklussen dus! Succes!
Dat lijkt er wel op. Vreemd, meestal zie je niet zo langdurig achtereen vruchtbaar slijm. Weet je zeker dat je het goed waarneemt?
pffff daar ben ik dan hoor! Na een hele ochtend van stroomstoring en nu pas internet! Ben uit pure frustratie en verveling maar in de tuin gaan werken. Net als Havefun, onkruid verwijdert, opgeruimd, wasjes gedraaid en opgehangen etc. Al met al ziet het er ondanks de storing wel weer picobello uit. Mijn kaartje vandaag!
Ja dat weet ik zeker, daarom vind ik het ook zo vreemd. Maar ik heb altijd wel een hele lange tijd slijm hoor. Dus dat is voor mij niet zo vreemd, maar omdat ik nu pas voor het eerst bezig ben met temperaturen kom ik erachter dat dat niet altijd betekend dat mijn ei is geweest. Ik vind het daarom zo lastig. Naar mijn idee zou mijn temp al omhoog moeten zijn gegaan. Maar aangezien dat niet zo is, denk ik dat ik nog een ei sprong heb gehad. Is het trouwens zo dat je altijd een temp verhoging hebt als je ei is geweest?
Die klachten die onderin staan in de gekleurde vakjes, hoeven niks te maken te hebben met mijn cyclus, maar ik heb endomtriose en daar heb ik dus al heel snel last van.
Suzy, ik zou ook zeggen mooi dipje! nog niks geks aan. Mupkuh, wow mooie stijging, ik denk ook niet koortsig hoor. Aquilegia, eindelijk PEAK Wies, soms vraag ik het me wel eens af, wel of niet te vroeg getest. Er zijn meiden die testen al op 10 DPO positief, dus tja... afwachten maar weer. Ik voel echt weer allerlei kleine krampjes onderin mijn buik. Is echt een tijd geleden dat ik dat heb gevoeld, zeker ergens november vorig jaar voor het laatst.
Kijk het nog eventjes aan.Kan zijn dat je je ei gehad hebt hoor.Op dag 20.Je hebt wel degelijk een temp.verhoging gehad.Benieuwd wat hij morgen doet.
Ja, dat is bijna altijd het geval. Er zijn uitzonderingen, maar toch. Bij vrijwel alle vrouwen is er een verhoging te zien als ze een eisprong hebben gehad. Dit komt omdat het hormoon progresteron vrijkomt na de eisprong. Dit hormoon zorgt voor de tempverhoging.
Het zou inderdaad zo kunnen zijn, maar dan moet de temp op dag 22 en 23 nog wel doorstijgen. Als dat zo is, komt er een kruis op dag 20. Maar de verhoging op dag 21 is te klein om het nu al met zekerheid te kunnen zeggen. Het beste advies is daarom om vandaag nog even te klussen, als je nog puf hebt.
Mooi, kunnen we nog even wat plezier maken hahaha. We zien het wel, ik neem aan dat mijn temp binnenkort wel omhoog moet gaan, anders heb ik geen eisprong gehad, vrees ik.
@Mieke, ziet er goed uit hoor, jouw kaartje! worden spannende dagen Lekker hè, zo in de tuin wat frotten en wroeten. Ben net klaar met de voortuin, pfff, wat een karwei zeg, maar hij ziet er weer picobello uit. Alle onkruid is weer weg, mannetje had vorige week al de helft gedaan en ik net de andere helft, de heg even gesnoeid, geveegd, geschoffeld en het kan er weer een weekje of zo tegen. Net lekker gedouched en ga nu koken. Bloemkoolsoep en nasi , wat een combi, maar ja, als het maar lekker is. helaas kunnen we nog steeds niet BBQ-en ,de achtertuin in nog een grote zandbak, over anderhalve week komen ze de stoep leggen en kunnen we ook grasmatten neerleggen, en dan is die ook klaar. Afdak maken, maar ja, dat is niet perse noodzakelijk om buiten te gaan zitten. Druk, druk.
Heerlijk in de tuin werken, is echt pure ontspanning. Ze hebben nu bij ons een aanbouw gemaakt en over een maandje gaan we de tuin helemaal doen.Wel nog veel werk en Mieke en Mupkuh wat hebben jullie een mooi kaartje rn Wies ik zal hard blazen dat je temp omhoog blijft en gewoon een late posi test hebt. Verder bij mij niets bijzonders. Havefun heerlijk dat je alles zo goed geregeld hebt en je (schoon)zus ik weet het niet meer die begrijpt dat natuurlijk wel. Ik denk dat ze daar misschien zelf ook al wel over gedacht hebben hoe ze dat moeten doen. Maar super geregeld en tja laat de emoties maar komen je kunt hier ook lekker alles spuien als het even niet gaat. het blijft natuurlijk moelijk. Voor diegene die ik vergeten ben zet hem op. xxx Joyce
@havefun. Ik heb ook van 1000 tot 1600 in de tuin gewerkt. Toen we gisteren thuis kwamen van vakantie leek de tuin wel een jungle. Heb gesnoeit, geschoffelt en een lading nieuwe plantjes geplant.Ben bekaf nu...pufpuf En toen zeg ik dat mn auto was gegijzeld door een rupsen kolonie. Zo smerig. Hij had 3 weken onder een boom gestaan en zat nu vol met webben, en grote akken met eitjes...echt heel goor. Metde hoge druk spuit gespoten, maar het was net lijm...bah..ze zaten overal...
Ja avefun, het is idd wel even lekker om zo buiten bezig te zijn, het is alleen niet echt mijn hobby! En met dat rare weer is alles echt uit proporties gegroeid. Maar het ziet er weer netjes uit en dat is ook bevredigend natuurlijk. Jammer dat jullie nog niet in de achtertuin kunnen zitten, is wel zo lekker met dit weer. Ook niet een klein stukje Ha Pooh ook al zo vlijtig, hihi. He bah zeg wat vies dat van je auto, hoop dat het met de hoge druk er allemaal weer af is.
mieke, een ieniemini stukje stoep hebben we laten liggen. Achter in de tuin, daar kan net een stoel opstaan, kan ik s`middags in de schaduw zitten en tegen het huis, bij de achterdeur ligt ook nog een metertje stoep, dus daar kan ik ook nog eventjes zitten. Het is maar goed dat manlief een hekel aan zon heeft, anders moesten we nog lootjes trekken wie wanneer waar mag zitten 8) iemand een tip tegen springklaver ( gehoornde klaverzuring) wordt er helemaal kriebelig van. heb ik alles eruit, staat er drie dagen later veel vanalles. Bij de boerenbond zeiden ze dat ik dan elk blaadje aan moest tippen met 'round up'. Ja doei, heb vanmiddag 3 volle emmers van die rotzooi eruit getrokken, dan ben ik een hele week onkruid aan het lakken, hahaha. er zitten idd een paar mooie en spannende kaartjes tussen, ga heel hard duimen voor iedereen die het nodig heeft. meiden, bedankt voor jullie opbeurende woorden en steun! ga nu nog wat knutselen. Ga zo`n luiertaart maken, met allemaal cadeautjes erin, maar ik moet eerst nog eens even neuzen hoe ik die moet maken. De luiers, strikjes en lintjes heb ik al, dus ik kan aan de klus. Fijne avond!
Havefun, leuk dat je een luiertaart gaat maken, voor iedere dag een luier dus Spannend hoor! Mijn vader komt af en toe tegen het onkruid en ook tegen dat 3 blad sproeien met onkruidverdelger. En het wordt steeds iets minder, maar het is erg hardnekkig spul ja! Oh toch nog wat stukjes stoep, gelukkig maar, het is toch wel lekker om even in de tuin te kunnen zitten, al is het maar op een vierkantemeter