Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    hier ook geen goed nieuws :cry: de ongi is er nog niet, maar dit lijkt me toch al wel duidelijk. Ik heb geen zin meer om er weer verdriet om te hebben, daar wordt mijn dag ook niet beter van, maar ggggrrr, ik vind het zo oneerlijk, iedereen om me heen is in één wip zwanger, ik tel maar af naar hoeveel pogingen we nog hebben tot het echt ophoud...Het idee geen kind te hebben van ons samen, maakt me wel heel verdrietig. :cry:
    Ik ga lekker werken, hopelijk is het druk, lekker wat afleiding. ik kom straks nog wel kijken hoe het met de rest is.

2. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Mogge, nee hoor, hij gaat nu weer niet mee, ik ga de huisarts naar hem toe sturen en die laat hem desnoods maar opnemen. Optimisme is ver te zoeken door dit gedoe ;)

Suzy en Wies, dit was niet de afspraak he!
    Suzy, zeker weten dat het geen innestelingsbloeding is? Dan is je temp ook lager he......
    Ik duim nog effies door voor jullie, en voor de rest natuurlijk ook!

Spotting is hier nu ook weg, ben echt blij dat het lichaam het zo netjes heeft geregeld. Ben maar begonnen met een Persona'tje, wil wel in de gaten houden wat het lichaam verder gaat doen.

3. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    @ wies: *digiknuf*

4. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    voor jou ook Strijkkraal!

5. poepiekont

poepiekont Actief lid

24 jan 2008
    104
    0
    0
    Verdorie Wies, wat waardeloos zeg! Ook vanaf hier een dikke knuffel!

6. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    He Wies, getterdeget. Ik wil zo graag dat het anders zou zijn voor jullie :(

Poepiekont, voor jou ziet het er ook niet echt vrolijk uit.
    Het kan zijn dat je een korte LF hebt.

Molly, zo veranderlijk als een mens je vader dus. Vervelend!
    Hopelijk kan de ha wat doen.
    Enne, vergeleken met je vorige cyclusssss na je mk gaat dit idd de goede kant op, maar toen was je ook wel verder.

7. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
  8. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    @Strijkkraal: He shit..sterkte!

@tijgetje: ziet er goed uit joh! duim!

@Mieke8: ziet er nog steeds goed uit! duim!

@poepiekont....heb je verder verschijnselen dat je ei er nu pas aan komt dan? Ik hoop dat je niet ongi word!

@Wies31: Oh meid, wat ontzettend kl*te! Sterkte!

9. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    @Clarissa: Je eisprong kan ook op dag 18 zijn geweest (en dan zou het nog een ovulatiebloeding kunnen zijn), maar dan klopt het niet met je ovutests, dus dag 16 is toch waarschijnlijker. Over de spotting heb ik dan dan geen idee.

@Mieke en Suzy: ik ben het met Suzy eens dat de zorg veel te zakelijk is; het is wel ZORG of het zou dat moeten zijn.

@Suzy: jammer, zeg, als je vaker zo'n korte LF hebt, kun je ermee naar de HA gaan voor een verwijzing naar de gyn.

@Tascha: eisprong op dag 20 is idd goed mogelijk, ik denk dat je kluswerk (2 dagen voor ovulatie) zeker nog OK is.

@Tijgertje en Mieke: spannend!

@Poepiekont: vreemd :(

@Wies: :( :( :(

@MamaKitty: klik op je chart, dan opent hij hem zodat je gegevens kunt invoeren. Klik daarna met rechts op de chart en kies "opslaan als/save as"

10. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Ik had vanochtend een tempstijging zoals verwacht. Zie tempkaartje via link in onderschrift. 2 dagen voor de ovulatie dus voor het laatst succesvol geklust (de laatste keer was zonder hoogtepunt :( en gisteren hadden we allebei geen zin meer). Nou, het zou op zich nog succesvol moeten kunnen zijn, al had ik beter maandag niet kunnen klussen en dinsdag wel. Weer wat geleerd.

11. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Jammer Aquilegia. Maar ja als het niet gaat dan gaat het niet, ook bij geen zin hebben.
    Hopelijk zijn de zwemmers topzwemmers ;)

12. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Vanaaf voor de zekerheid nog klussen? ;) Er vlak na kan ook nog he..

Trouwens wat je zegt over de chart, dat lukt niet. Ik voer mijn gegevens in, ga naar chart, klik met muis (er staat een handje en geen pijltje) met rechter muisknop en hij gaat automatisch naar de gegevens invoeren....

13. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Ik wacht op hubbie, totdat ie eindelijk eens het potje inlevert voor onderzoek (zo'n 3 weken nu dat ik daarop wacht). Totdat er een uitslag is, weet mijn HA niet welke "-loog" het moet worden, en kan hij me niet goed doorsturen. Ik (we) staan dus al in de startblokken ...

14. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Hoi meiden,

Even snel, ben op mijn werk, lees vanavond alles bij. Heb vanochtend mijn ei gevonden. Had een temperatuur van 36.90, dus flink gestegen en mijn ei staat nu op dag 20, dus 1 juni. Ben in ieder geval blij, dat ik toch een ei heb gehad.
    Kom vanavond nog even met jullie kletsen.

Tascha is blij !

15. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Mieke - ander vraagje - die pendels, stuur je alleen een pb-tje naar een van de pendelaars en that's it? Of moet je nog info meesturen ofzo? Het is mij nl. niet helemaal duidelijk in de pendel-topic ... wil het ook eens proberen ... ;)

16. poepiekont

poepiekont Actief lid

24 jan 2008
    104
    0
    0
    Tascha, jij blij, ik blij :D

Aquilegia, moet in principe voldoende zijn toch? Laten we hopen dat er sterke zwemmers tussen zitten!

MamaKitty, ik had gisteren behoorlijke steken/kramp links helemaal onder in m'n buik. Volgens mij niet eerder gehad. Sinds vanmorgen beginnen m'n tepels weer pijn te doen tijdens het voeden, wat ik vorige 2 keren ook zo'n anderhalve week had voordat ik ongesteld werd. Kweet het echt niet hoor, zal net als ieder ander moeten afwachten wat er komende dagen gaat gebeuren. Zat er maar een luikje in m'n buik zodat ik ff naar binnen kon gluren om te kijken wat daar allemaal gebeurd ;)

17. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Je hebt wel gevonden waar het pendelen staat (in de lounge).

Je moet je volledige naam (voor/achter) en je geb.datum meesturen.
    Die info gebruiken ze er voor.

Succes ;)

Duim dat je mannetje nou eens eindelijk de hand aan zichzelf gaat leggen :p

18. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Ik had het topic wel gevonden, alleen was het mij niet duidelijk. Staat alleen dat je een pb-tje moet sturen aan de pendelaars ... meer niet.

Thanks!

19. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Misschien even een suffe en stomme vraag hoor. :oops:
    Maar zou je ook zwanger kunnen raken zonder Eggwhite/vruchtbaarslijm.
    Ik heb dan namelijk echt nog nooit gezien bij mezelf.

20. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    onder? of zonder?

Deel Deze Pagina