Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Zonder :)

2. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    goeie vraag, wil ik ook wel eens weten. Aangezien ik in de vorige cyclus geen eggwhile/watery had op mijn ei-sprong dagen, maar alleen een aantal dagen ervoor.

3. poepiekont

poepiekont Actief lid

24 jan 2008
    104
    0
    0
    Ik ben van mijn dochter zwanger geraakt zonder ooit vruchtbaar slijm gezien te hebben, en heb er echt wel op gelet. Deze cyclus voor het eerst gezien bij mij, maar dit is dus eerder uitzondering als regel.

4. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Over het geen zin hebben: ik zei nog tegen mijn vriend: het is nu eenmaal geen afwas doen... soms kun je zin maken, maar soms ook niet. Zeker als je beide geen zin hebt/moe bent.

@MamaKitty: nee, de dag van de tempstijging is meestal kansloos. Misschien als je het 's ochtends vroeg doet als je ei 's nachts gesprongen is. Maar ik moet tot vanavond wachten...

@Suzy: als de HA eruit is naar welke -loog je moet, zou ik die korte LF zeker melden.

@Tascha: Fijn!

@Mieke: je kunt zeker zwanger raken zonder eggwhite slijm, want het sperma kan ook overleven in arousal fluid zoals ze dat bij FF zo mooi noemen. Je kunt door groene thee te drinken in je vruchtbare periode, het eggwhite vermeerderen. Tenminste, soms werkt het (bij mij) soms niet (deze ronde bijv.)

5. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Nou die tip ga ik dan maar eens uitproberen (indien nodig ;) )

6. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Hopelijk heb je hem de komende 1-3 jaar niet nodig (of helemaal niet meer als je het bij 1 kindje houdt)

7. havefun

havefun Bekend lid

19 dec 2007
    576
    1
    0
    dromenland
    Hoi allemaal,

kom net van mijn werk af en zie hier ineens allemaal gekelderde kaartjes.
    wat is er aan de hand? Ze zagen er allemaal zo mooi uit.

@wies, dikke knuffel voor jou meid,

Hier moet mannentje morgenvroeg een potje vol zien te maken ( althans, hij denkt zelf dat het potje te klein is, maar volgens de secretaresse denken alle mannen dat! :)) haha, laat hem eerst maar eens die klus zien te klaren, ik heb er een hard hoofd dat het gaat lukken, als we op "commanda"moeten klussen dan lukt het vaak niet of duurt het éééuwig. morgenvroeg tussen half 9 en kwart voor 9 moet hij het ingeleverd hebben in het ziekenhuis, dus ik zorg maar dat ik vroeg op het werk ben en niet in de weg loop. ( ik ken mezelf, en ga dan om de minuut natuurlijk met mijn hoofd om het hoekje vragen of het al gelukt is :confused: )

8. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Dan drink ik het gewoon omdat het lekker is :)

9. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Dat kan natuurlijk ook!

10. wens3

wens3 Fanatiek lid

29 mei 2007
    1.093
    0
    0
    Dikke knuffel voor Wies!

11. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Doet me denken aan mijn hengst, die vorig jaar een proefsprong op een fantoom deed, en te veel gaf voor het opvangpotje, er kwam bijna een vol bierflesje uit :D

12. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Tja maar dat is natuurlijk ook veel groter daar bij de hengst dan bij onze hengstjes. :) :)

13. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Hahah :) die mannen ook altijd!

14. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Hey Mup, nog een keer een testje gedaan.
    Die banner staat je weer goed hoor!
    Nu wel houden zo hoor meissie.

15. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Ik doe mijn best en ondertussen ga ik vrolijk verder met duimen voor jullie.

16. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    Boh meiden wat hebben jullie veel geschreven zeg. SuzQ en Wies een hele dikke knuf en mieke en tijgetje ik duim voor jullie en voor de rest ook een stevige knuf.

Ik ben vandaag met hubbie bij gyn geweest en ze doen nog niets. Ik moet eind aug begin sep bloed laten prikken op 3e dag ongi en mijn hubbie moet ook zaadjes deponeren in een potje. Verder hebben ze wat vragenlijsten doorgenomen met ons. Al met al zei de gyn dat we een gezond koppel zijn en eignelijk gewoon spontaan zwanger moeten raken. Tja en lukt dat binnen deze 3 maandjes niet dat gaat ze aan de hand van de uitslag van het bloed en de zaadjes verder bekijken wat we gaan doen. Dus ik en mijn hubbie klussen nog gezellig 3 maandjes door. hubbie porbeert volgende week vrij te krijgen zodat hij geen stress van het werk heeft en lekker met mij kan klussen
    We denken namelijk dat het toch veel te maken heeft met zijn stress op het werk en daarnaast hebben we beide in aug ook nog 3 weekjes vakantie dus ontspannen kunnen we genoeg.
    Iedereen succes

Och ik vergeet bijna onze mupkuh van harte gefeliciteerd meid. Heb je ook een foto van je testje?

xxxx Joyce

17. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Joyce, dus met goede moed er nog 3 maandjes tegen aan.
    En wat een goed idee van je hubbie om volgende week even lekker rust te nemen en er saampjes lekker relaxt voor te gaan.
    That's the spirit ;)

Thanks voor het duimen, ik hoop dat het echt helpt.

18. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    meiden bedankt voor al jullie knuffels!
    wens, hoe gaat het met jou eigenlijk? verloopt alles goed?
    mupkuh, nog van harte gefeliciteerd zeg, de banner past goed bij je! heb je veel symptomen?

Bij mij is er nog geen ongi te zien. Ik heb wel al krampen de hele dag, maar het komt niet. Nu ga ik gelijk weer hopen, maar ik weet dat mijn temp niet liegt. Mijn man vindt dat ik me daar juist niet zo op vast moet pinnen, dat de temp ook niet altijd alles zegt. Daar krijg je alleen maar meer hoop van dus. het lijkt me een te late en te diepe dip om een innesteling te zijn. het zal vanavond of morgen wel komen. Mss lange lf, al 15 dagen na de IUI vandaag.

19. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Wies, ondanks dat toch je banner al op dag 1 gezet?!

20. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Ben bij de HA geweest en we hebben een verwijsbrief voor de fertiliteitspoli meegekregen. Hij zei ook nog dat de meeste stellen net zwanger zijn als ze voor het eerst bij de gyn zitten... :) Dat hopen we dan maar. Dat zou heerlijk zijn...

Ook hebben we gegevens meegekregen over het zaad:
    - volume: 1.0 ml (normaal is 2-5 ml, maar er was wat naast gegaan).
    - concentratie: 44 miljoen/mililiter (normaal is meer dan 20 miljoen)
    - beweeglijkheid: 64% (normaal is meer dan 50%)
    - VCM (volume x concentratie x beweeglijkeid) was 28 (normaal is meer dan 20).
    Dus dat is in orde!

Deel Deze Pagina