Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Fijn om te weten dat het daar niet aan ligt Aquilegia.
    Ik hoop heel erg mee dat jullie net voor jullie afspraak toch zelf zwanger mogen zijn!

Wanneer kunnen jullie bij de gyn terecht, of ga je morgen bellen voor een afspraak.

2. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Heb net al gebeld naar het ziekenhuis, maar ik moest tussen 9.00 en 11.30 uur bellen, dus dat ga ik morgen doen. Hopelijk geen lange wachttijd!

3. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Wel fijn nu deze actie! hopelijk wat rustig zo met de naderende zomervakantie.

4. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Wies, dank je wel! Ik heb heel erg last van maagzuur, auwe boops en hoofdpijn.

5. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    mieke, mijn banner staat nog niet op dag 1, maar 1 dag overtijd. nee, eerst ongi worden, dan pas ik hem pas aan.
    aquilegia, fijn dat dat allemaal goed is zeg!

6. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Ach wat ontzettend suf van mij, ik zie alleen maar die 1 staan :oops: :oops: :oops:

7. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Goed zeg mooie waarden.
    Het lijkt mij echt heeeeeeeeeeel leuk om die bepaling zelf uit te voeren!
    Is hier misschien iemand die op een medisch lab werkt en mij kan vertellen/ pb hoe de werkwijze is ( ben zelf chemisch analist!)

8. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Kan je hem geen handje helpen? Heb ik ook gedaan, ging perfect. Hij werd net iets meer opgewonden dan alleen. Goed teken toch?

Ik heb maandag bloed laten prikken (progesteron waarde) en hubbie heeft gister zaad ingeleverd. Nu wachten tot 17 juni!

9. havefun

havefun Bekend lid

19 dec 2007
    576
    1
    0
    dromenland
    zeehondje, bedankt voor de tip, maar in het voorlichtingsboekje staat dat dat niet mag!?
    Er wordt geadviseerd om het sperma niet te "vervuilen"met andere stoffen dan alleen zijn stoffen. Ook de arts had verteld dat het niet de bedoeling was dat ik hem zover mocht krijgen om klaar te komen, maar dat hij zelf een manier moet vinden om dit alleen te doen. Dus, ik ga gewoon eerder naar het werk, hij zet een filmpje op ( pff, s`morgens om 8 uur, da`s ook niet opwindend) en dat komt wel goed.

Hier ben ik helemaal het spoor bijster ( tja, wanneer niet)
    Slik nog steeds die provera, maar temp blijft zakken. Het kan toch niet dat er alsnog een eisprong aan komt, dat kan toch niet met provera?
    Zelf denk ik dat ik ongesteld ga worden, gezien mijn buikpijn en rugpijn, maar dat zou wel vlug zijn, want ik moet nog 4 dagen die pillen slikken.

10. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Hallo,

hierbij mijn kaartje. Het is nu erg spannend . Die temperatuur MOET boven de 36.7 blijven!
    Vorige maand was na 12 dpo de temp naar 36.5 gedaald, en morgen is dus 12 dpo!
    En onze 2 jarige trouwdag. Ik hoop echt op heel goed nieuws morgen!

11. havefun

havefun Bekend lid

19 dec 2007
    576
    1
    0
    dromenland
    @pookie, ik help het je hopen meid.
    Maar je hebt je kaartje niet volledig ingevuld, dus mss is je ei wel één of twee dagen later geweest?
    Ben benieuwd morgen, succes met afwachten.

12. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @mupkuh, gefeliciteerd meid!

Hier maar eens mijn kaartje. Raar vakantiek aartje en ik ben aan de Provra. Toch denkt ie dat ik een ei misschien heb gehad. Ik geloof er zelf net veel van, maar ok, we zullen zien rond 10 juni wie er gelijk heeft. FF of ik.

[​IMG][/url][/img]

13. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    poohbear, zo te zien toch eitje gehad hoor, veel succes ziet er veel belovend uit

14. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Goedemorgen meiden,

Havefun, ik hoop dat het gelukt is bij je mannetje (het is nu bijna 8.45 dus hij moet het inleveren ;) )

Poepiekont, ik duim mee!
    Maar ga ook mee in wat Havefun zei ;)

Pooh, pffff tja het lijkt wel op een eitje.

Mijn kaartje vandaag. Stiekem weer ietsjes omhoog.

15. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    jeekes mieke, wat ga jij goed zeg! weet je al wanneer je wilt testen?

verdorie, ik heb nu al weer 3 keer opnieuw hoop gehad, krijg ik ook nog eens zo'n temp vanmorgen! Ik had gisterenavond na het plassen wat donker kleurig afveegsel. (klinkt lekker hè,haha) Dus dacht dat het vandaag wel zou komen. In 1e instantie dacht ik dat ook, net met het plassen meer bruin, en ook donkerbruinig bloed, niet veel, en asoluut niet helder. het was maar 1 drup in de wc, en de rest aan mijn papiertje. Ik heb een maandverbandje ingedaan, waar nu dus alleen maar een heel klein beetje bruin in zit. Ik heb nog een test gedaan, heb ik weer, zit er veel vocht tussen. Er staan naast de controlestreep nu 2 hele vage lijntjes. echt heel vaag, en ook meer in het midden. Ik hel wel mega ongi krampen, dus hetmoet haast toch wel doorzetten? ik word gek van die onzkerheid, en telkens opnieuw de hoop én weer de teleurstelling.

16. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Mogge

Laat die test eens zien Wiesje?

17. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Wies, pfffff tempstijging, idd zeg je lichaam neemt wel een loopje met je zo.
    Je test daar kun je nu eigenlijk dus ook niets zinnigs uit opmaken toch?
    En dan toch ook nog die bruine vegen... tja ik zou zeggen kijk het nog even aan.
    Maar ja dat kun je zelf ook wel bedenken ;)
    Maarre duimerdeduim hier hoor.

Als ik een gemiddelde LF van 15 DPO aanhoud dan is mijn NOD 10 juni.
    Maar ik weet nog niet of ik dan ga testen, heb al vaak genoeg getest en dat ik dan na een uur na de test gewoon mega ongi werd.
    Misschien ochtendurine opvangen in een potje en bewaren tot in de loop van de dag, haahaha.

18. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    ja, ik wilde idd een foto maken, maar volgens mij is ie echt te vaag al daarvoor. En ik ben zo'n leek daarin, weet nog niet eens hoe ik dat op de site moet zetten. Ik zal het eens proberen,maar garandeer niks. en ik moet zeggen, dat 1 lijntje ervan nog vager is geworden. maar goed,doe mijn best.

19. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    wiesje aan je temp te zien toch zwanger hoor, en gekleurd afvegen heb ik ook de dag van normale ongi gehad

20. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    ik krijg het niet voor elkaar, ik zal het straks nog proberen, imageshack geeft bad file aan. Zico, jij geeft me nog meer hoop! Ik weet het niet hoor, dan was mijn test toch echt wel duidelijk geweest en ik heb onwijs ongikrampen. En het was wel gekleurd afvegen, maar ook slijm. Ik zou het wel leuk vinden als je gelijk hebt zico! maar ik ben bang dat het in de loop van de dag komt, dat mijn lichaam me nog langer wilt laten wachten.

Deel Deze Pagina