Ik hoor toch al een paar jaar slechte dingen over de kruidvattest (vals positief etc).......misschien test van de DA drogist of apotheker nemen? Heel veel suc6!
Oke heel erg bedankt voor jullie antwoorden dames. Dat jullie maar snel zwanger mogen zijn. Heb net in een ander topic een nederlandse site gevonden dus ga daar ook even kijken. Nogmaals iedereen bedankt en duim voor jullie allemaal hoor!
Hallo dames, Nou, wie het weet mag het zeggen... Wies, ik hoop da je snel duidelijkheid hebt! Mup, een hele fijne zwangerschap gewenst! Suzy, jammer joh, hopelijk is komende maand jullie maand!
De laatste 3x heb je op andere tijdens getempt misschien? En ik denk met dit kaartje dat je ei nog moet komen, dat ie er binnen een paar dagen aankomt.
Wel op dezelfde tijden, maar was ongeveer een uur daarvoor m'n dochter nog wezen voeden dus lag pas net weer een half uur tot een uur te slapen. Tanden/kiezentrouble hier in huis
Hoi Dames, FF ( of ik natuurlijk) begin steeds vreemder te doen. Vanaf dag 20 spotting en temp vanaf vandaag een beetje omlaag. Als ik geen spotting aangeef zet hij mn ei wel op dag 16, maar aangezien ik ook vandaag een beetje spotting heb toch maar genoteerd en ja hoor alweer is mn ei zoek. ( had op dag 14 een knallende positieve ovutest, veel dikker dan testlijn) Krampjes en steekjes in bbstreek. hoop geen erg vroeg opkomende ) wordt helemaal tureluurs hierzo bahbah
mamakitty, ik heb vandaag met matcare getest, vandaar dat ik het morgen met kruidvat wil doen. Maar ik weet het idd, die geven ook regelmatig een vals lijntje. Maar mijn bruinverlies is nog steeds aanwezig, had zelfs een bruin stolseltje. dus zal nog wel overgaan in bloed. Had echt een megakramp net, kon gewoon niet op mijn benen staan. Wat kan dat toch schelen hè, de een of de andere keer.
hmmm dan ben je dr al wel lang uitgeweest, te lang om een goede temp te krijgen.....hij was gestegen omdat je eruit bent geweest zo lang, dus zal die normaal lager geweest zijn...dus volgens mij moet je ei nog komen. Ik ben bang dat je ongi gaat worden.......
Hmmmm...toch vind ik het raar wat je temp aan het doen is nu hoor.... Mja, lichaam kan raar reageren.... Toch wens ik je veel suc6 voor morgen! Ik zelf heb weer steekjes en krampjes onderin mijn buik.....vind het vreemd allemaal...denk dat mijn lichaam op de kop staat ivm ontpillen...ben ook reuze benieuwd wat mijn temp morgen gaat doen en of ik op 4 juni mijn ei heb gehad dan.....
Tja denk t ook, helaas, wel vroeg 7 dagen voor NOD en heb een vrij regelmatige cyclus --> 27, 27, 29, ?21? Heb vandaag geprobeert mn BBM te voelen, klopt t dat het voelt als een zacht bolletje, waar jeje vingers ( met een beetje wrikken ) langskunt leggen? beetje sticky slijm met rose.( wweet niet of ik het leuk ga vinden om dit iedere dag te checken ) We zien wel alleen dat wachten krijg ik zo de kriebels van, wat ik nog niet heb gehad is mijn mega geirriteerde dag. ( dan moeten mn vriend en dochter zich echt bergen ) Dus hopelijk voor hun eens een cyclus zonder gekke mama Voor mijn ovulatie heb ik echt super mega kramp en dat vaak al 3 a vier dagen voor mn ovulatie, dusse misschien komt ie bij jouw ook eraan?
Ik zelf heb weer steekjes en krampjes onderin mijn buik.....vind het vreemd allemaal...denk dat mijn lichaam op de kop staat ivm ontpillen...ben ook reuze benieuwd wat mijn temp morgen gaat doen en of ik op 4 juni mijn ei heb gehad dan.....[/quote] Bah dat ontpillen, weet zeker dat ik noooooooit meer aan de pil ga, maar ga zoeken na n alternatieve anticonceptie. De eerste 3 maanden non stop misselijk geweest. Krampen van hier tot ... ( maar wel gelijk weer n cyclus )Deze cyclus alleen maar voor mn ei misselijk en daarna gelukkig weg.
Clarissa, ik denk toch echt dat je ongi gaat worden. En ja, je hebt je bmm gevoelt. Ik voel mijn bmm ook regelmatig, daar kan ik zelf uit halen of ik ongi ga worden ja of nee. Hoe vaker je dat doet, hoe meer je je eigen lichaam gaat herkennen....maar goed, das bij iedereen anders. Ik weet het niet, aan mijn temp lijkt het of mijn ei 4 juni geweest is........... Verder merk ik weinig van ontpillen (met mijn dochter toen ook niets gemerkt), maar wel een paar bloedsliertjes in slijm met afvegen paar dagen geleden....en nu dan sinds 3 juni onderin steken, krampjes.......mja, of dat met ontpillen te maken heeft?
Waar staat je kaartje ergens? En hoe voelt t dan als je ongi gaat worden, moest erg veel moeitje doen om erbij te komen en voelde ( denk ik) best zacht Bij mijn dochter had ik ook geen last van ontpillen, in ieder geval niet dat ik me herrinner ( is al 7 jaartjes ) Maar deze misselijkheid en krampen had ik me echt wel herrinnerd. Heb overigens een heel andere pil dan voordat ik mijn dochter kreeg. 4 jaar geleden zwanger door mg30 heen ( helaas vmk ) Nu had ik al een jaar de femodeen. Maar altijd al een beetje trubbels gehad met pil. tevel doorbraakbloedingen of veel te heftige menstruatie. ( terwijl ik m daar voor in eerste instantie had gekregen, toen was ik 11 )
Hier ff klikken, dan zie je hem: http://www.fertilityfriend.com/home/1538ca/?a=2899426&u=1& Bij MIJ voelt ie laag en zacht