okeej....dom had het kunnen weten....maar goed heb wel een hele rare temp die gruwelijk erg schommeld weet iemand wat mijn kaartje wil zeggen....dat ik wel een ei heb gehad? of niet....ik snap dat ff zegt van wel maar toch...die daeling van gisteren en die stijging van nu...
jah ik ook want ik denk elke keer dat mijn temp kapot is als hij zo schommelt....maar heb er gelukkig nog eentje om hem mee te controleren...nog een vraag je baarmoedermond is ie altjid zo ( ik bedoel dan meer dicht) niets in te kijgen (als je begrijpt wat ik bedoel)?gesloten na je ei?
@mamakitty, zou wel eens gelijk kunnen hebben vooral als je weet hoe t voelt om een open bbm te hebben+ de tempverhoging, ff wachten tot FF je ei vind, maar denk dat jij m al gevonden hebt. Trouwens altijd zo vroeg in cyclus je ei? @ Lyn, zou inderdaad n innestelingsdipje kunnen zijn, vin het eigenlijk wel een heel mooi kaartje, schommelingen vallen mee, zien er normaal uit.
okeej dan heb ik het fout....kan hoor ik ben er ook neit echt bekent mee,.. Clarissa...okeej dankje ....dit is pas de eerste keer dat ik temp en ik dnek dat ik te veel naar andere zit te kijken
Wordt je temp hoger na een innesteling? Of kan die ook gelijk blijven? Mijn temp wordt maar niet hoger en krijg daardoor echt het gevoel alsof het niet gelukt is. Mn kaartje van gisteren staat in mn album, vandaag was mn temp 36,7.
Ja idd, ik houd mijn temp in de gaten. Mijn kortste cyclus ooit was 23 dagen.....Dus het ZOU kunnen.... Kijk anders ff in de tempstaatjes van zwangeren, die kun je hier ook vinden he....dan kun je vergelijken... Ik vind m mooi rustig stijgen trouwens hoor, zie niets wat negatief is...
Ik heb het ook op een ander forum gezet, maar anders uitgelegd, misschien handig voor hier, dat het iemand iets zegt? Het lijkt erop dat op dag 8 mijn ei is geweest. Toen ik eerder zwanger wilde worden, had ik altijd op de dag van eisprong een (klein) dipje en de volgende dag met 0,2 of 0,3 (meestal) omhoog en dan wist ik dat mijn ei geweest was. Nu zie ik dit op dag 8 DIPJE en dag 9 STIJGING, dus lijkt het erop dat mijn ei gister is geweest. Ik herken het meteen zeg maar. Ik had vanaf eergistermiddag buikpijn (steekjes en krampjes) en dat was er gistermiddag nog, gisteravond niet, nu wel weer een beetje. Op dag 8 (volgens mij eisprong) had ik ook wat slijm bij het afvegen met daarin wat bloedsliertjes. Ik heb ovutesten gedaan, alleen ga ik steeds om 06:00 (na het tempen) naar de wc en test ik dus al om 08:00/08:30, niet handig hoorde ik net omdat je je plas 4 uur moet ophouden...dus daarom kan ovutest van dag 7 en 8 nega zijn, maar wel duidelijke 2e streep laten zien en die waren als ik het goed gedaan had misschien wel posi geweest. Die van dag 7 is iig het meest duidelijk en goed duidelijk, maar iets lichter dan controlestreep. De testen erna worden met de dag lichter. Heel verhaal, hieronder de tempjes: Dag 1 36,5 Dag 2 36,6 Dag 3 36,5 Dag 4 36,3 Dag 5 36,5 Dag 6 36,4 Dag 7 36,4 ovutest het donkerst (dus posi?) Dag 8 36,3 dipje Dag 9 36,6 stijging
Bij zit zelfs 2 dagen tussen duidelijke ovutest( = dan veel donkerder dan testlijn ) en tempverhoging ( bij 3 cycli ) De dag voor en na de donkerste lijn is hij gelijk aan de testlijn. ( dus zou ik eig iedere maand 3 positieve testen hebben gehad )
het is echt broekloeren hier de hele dag. Telkens met het afvegen nog wel steeds een beetje bruin. zico, had jij dat ook heel de dag door, of eenmalig? Ik vind het nu lang duren namelijk. Normaal word ik gelijk ongi, of 's morgens bruin en in de loop van de dag ongi. ik zie het vandaag niet meer gebeuren. Mijn buik doet helemaal pijn van de heftige krampen van vanmorgen. Ik heb nu niet echt kramp meer, maar als ik ga zitten voel ik mijn bm al, aauw. Ik hoop dat ik morgen gewoon duidelijkheid heb. Ik moet ook op dag 3 beginnen met menopur, dus ja, wanneer is dat dan?
Wies, je bent pas op dag 1 als je helderrood bloed ziet! Het zouden ook nog innestelingskrampen kunnen zijn, dat had ik ook toen ik zwanger was voor de 2e keer, maar al rond 12 dpo.
Die innestelingskrampen hoe kun je die omschrijven of vergelijken met.... wat onzeker Wies zo, vervelend omdat je niet weet waar je aan toe bent. zou je nu morgen wel gaan testen en niet nog even afwachten tot bijv. zaterdag of zondag ivm misschien weer een nega test.
Ik had een soort lichte buikkrampjes, gecombineerd met heel lichte spotting. Het was toen wel nog te vroeg voor menstruatie. Later hielden de spotting en de krampjes op en toen heb ik positief getest.
ja,ik denk idd dat ik morgen niet test. Maar mijn man gaat morgen tot enmet maandag voor zaken weg, dus eigenlijk wil ik het weten voordat hij weg is. Aan de andere kant, als het zo is, is het ook wel een leuk cadeau voor als ie thuis komt. Maar ik moet het aan iemand kwijt, dat hou ikniet vol! Bij mij waren vanmorgen het hele heftige ongikrampen, kon niet rechtop staan. Nu zeurt het nog na van die pijn zeg maar. Ik ben niet eerder zwanger geweest,dus weet niet hoe een innesteling voelt. het bruinverlies is nog steeds aanwezig,maar wel minder. ik ben erg benieuwd watmijn temp morgen gaat doen. zakt ie weer,is hetook duideljk.
Maar niet iedereen voelt de innestelling toch? Ik had gisteravond ook weer last van kramp/steken in mijn linker lies. Of dat er mee te maken heeft geen idee, maar het was niet fijn. Het voelde aan als ovulatiepijn wat ik ooit eens 1x heb gevoeld. En gister had ik ook wel wat zeurende krampjes onderin. Wies, spannend hoor meid. Voor hoe lang is hij weg? Als je het kan volhouden (hoor wie het zegt...) zou ik proberen toch nog even te wachten tot zondag of zo. En je kunt Simone toch bellen Ik had haar nog gezocht tussen de okt. mama's maar kon haar niet vinden, Shirbeuk ook niet?
Spannend toch nog voor velen nu. Wel/niet ongi, innestelingsdipjes, enz. Zelf ook opeens lagere temp. Normaal 36.8 of 36.9 en vandaag op 7 dpo opeens 36.6. Ben benieuwd naar mijn temp morgen. Knuffel voor iedereen!
mieke, ze komt morgen weer terug, dus dan zal ze daarna wel online zijn. Ze zit daar wel, maar het is even geleden, ze zijn 16 dagen weggeweest. spannend ook bij jou zeg, je hebt een prachtig kaartje, en dan ook nog die steken gisteren, klinkt goed!
Ja wel spannend, maar probeer wel nuchter te blijven, net als jij, al vaak genoeg niet raak dus waarom nu wel. Enne ik heb ook vaak genoeg ongi tempen van 37 gehad hoor, dus het kan echt nog alle kanten op. Ik kon haar sowieso helemaal niet op hun bevallingslijst vinden? Maar misschien niet goed gekeken! 8)