Zeker een raadsel Aquilegia. Als je nu eens je - OPK op dag 13 weghaald, wat doet FF dan? Ik denk dat ie dan weer terug springt naar dag 13! Lijkt me toch het meest waarschijnlijke, zal ie wel gestippeld zijn. Je temp daarna blijft hoger dus het kan haast niet anders hoor.
Ja, pregnyl wordt gemaakt van het zwangerschapshormoon hcg, dus je kunt niet betrouwbaar ovulatietests of zwangerschapstests doen als je pregnyl gebruikt of hebt gebruikt! Gek dat ze dat niet gezegd hebben in het ziekenhuis. En jij maar testen, voor niets! Clomid heeft geen effect op deze tests.
Ja, op de FAM-stand en de Advanced-stand springt hij dan terug naar dag 13! (Op de Research-stand niet). Maar mijn "slijmpiekdag" (de dag met het meeste eggwhite slijm) was dag 14 (op dag 15 had ik ook nog eggwhite 's ochtends, maar 's middags en 's avonds niet meer). En het komt ook niet overeen met mijn digitale ovulatietests. Daarom denk ik zelf - heel eigenwijs - toch dat 14 of 15. Dag 16 lijkt me onwaarschijnlijk, want toen had ik geen slijm meer en de ovulatietest was al negatief (met ochtendurine, dus eigenlijk van de nacht ervoor). Inmiddels heb ik de vraag gesteld bij de guides van FF, ik ben benieuwd. Deze cyclus lijkt qua patroon erg op de cyclus waarin ik zwanger werd, als dat nu weer zo is, hoor je mij niet klagen.
En dat is het belangrijkste in deze Aquilegia, het zwanger worden, dan doet de rest er niet meer toe! Het hoeft natuurlijk niet altijd in de dip te zijn. En ik heb nog nooit Eggwhite gehad hoor, echt nog nooit. Of ik merk het niet op, maar volgens mij kun je daar gewoon niet omheen. Jullie hebben voor alle opties iig goed geklust en dat telt. Spannend hoor. Ik stel mezelf er op in dat ik gewoon ongi word, ik voel af en toe krampjes. Mijn borsten zijn ook in eens gevoelig geworden, we zullen zien.
Het kunnen nog innestellingskrampjes zijn, dat had ik bij mijn vorige zwangerschap. Het is inderdaad het resultaat dat telt. Als je echt goed je slijm wil voelen/zien, dan moet je eens voelen nadat je een grote boodschap hebt gedaan dan wordt het slijm een beetje naar buiten geperst naar de opening van de vagina. Je kunt het dan goed voelen/zien. Maar het is ook zo dat de ene vrouw meer eggwhite heeft dan de andere en dat de ene het makkerlijker ziet dan de andere. Ik kan het heel gemakkelijk zien gelukkig, ik ben ook altijd vrij zeker van de slijmwaarnemingen.
Nou dan hoop ik maar dat het innestellingskrampjes zijn! We zullen zien. Ik zal daar eens op gaan letten bij de grote boodschap
De guide van FF denkt dat ik op dag 15 geovuleerd heb, maar ze zei er niet bij waarom. Zelf vind ik dat ook het meest logisch, alleen de temperatuur klopt natuurlijk niet echt met die dag. Maar de temp kan ook wel eens verstoord zijn door het één of 't ander.
Trusten allemaal, duik er ook in. Mijn tempkaartje is nog te oninteressant om te plaatsen, komt volgende week wel weer .
Na de eisprong. Ik dacht dat ik ongi was, en toen ik 2 weken later op mijn ei zat te wachten en een ov test kocht en die megasnel kleurde, raadde jij me aan om een zw test te doen die toen positief bleek te zijn. De ongi was dus geen ongi maar innestelingsbloeding.
Mijn kaartje weer. De temperaturen van 15jan en dag 16 jan zijn verzonnen want anders krijg ik geen kruis. Maar wat denken jullie? Het lijkt er dan toch wel op dat ik mijn ei gehad heb of niet? xxx Joyce
vandaag een stuk hogeren temp maar lag ook als kacheltje in mijn bed, is het dan wel betrouwbaar ? Kwam deze keer uit een diepe slaap en vorige keren uit een lichte slaap
Goedemorgen, kaartje in mijn album, nu 4 dagen 37.0. Mag van mij nog wel een beetje hoger ('t is ook nooit goed he ).
Goedemorgen! Jent, lijkt er wel op! Aquilegia, ga je van dag 15 uit toch. Dacht je zelf ook al. Vorige keren lag ik toch meer gespannen in bed te wachten op mijn temp 's ochtends. Nu heb ik het iets minder gelukkig. Verwacht ook gewoon ongi te worden. Maar temp blijft nog netjes, helaas zegt dit niets bij mij aangezien ik weinig omlaag ga tegen mijn ongi aan. Ook wel eens omhoog gegaan.
Yep, ik ga maar van dag 15 uit. Nog 10 dagen afwachten dus... De temp is mooi stabiel, terwijl ik allerlei gekke dingen doe (om half 2 én half 5 opstaan om kattenkots op te ruimen vannacht, naar een feest geweest gisterennacht....) Mieke, jouw kaartje is wel heel mooi... wow.
Nou het is mooi dat ie zo mooi is, maar ik wil ook een mooi resultaat Probeer tot donderdag te wachten met testen, dan zit ik op 16 DPO. Weet niet of ik het vol hou, maar we zullen zien, misschien is het niet eens nodig. Zucht, hier ook vaak uit bed om kots van de katten op te ruimen, vlekt zo op het tapijt, grrrrrrr. Of dan schrik ik weer wakker omdat er iets is omgegooit. Wat dat betreft slaap ik wel heel licht. Maar de laatste dagen wel heerlijk, normaal ben ik meestal best vroeg wakker, maar nu kan ik me steeds weer omdraaien en door snurken.
@ Zico, is dat ook weer duidelijk waarom je licht posi test! @ Aquilegia, ik denk ook dag 15 hoor ! @ Mieke, mooie temp ! @ Mupkuh, en hoe is je temp? @ Jent, ja denk ook wel een eitje ! @ Molly, duidelijk du je eisprong gehad! @ All, mijn temp was gedaalt, is nu 37,2. Wel iets korter geslapen, maar ga er van uit dat het daalt omdat ik ongi ga worden! Heb nu wel veel afscheiding, en dat heb ik tot nu toe elke keer gehad als ik ongi ging worden.