Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. havefun

havefun Bekend lid

19 dec 2007
    576
    1
    0
    dromenland
    @Mupkuh, een hele fijne zwangerschap gewenst, en ik hoop je hier niet meer terug te zien ( je snapt wel waarom hè? :) )natuurlijk wel af en toe komen spieken om op de hoogte te blijven, maar voor de rest gewoon lekker gaan genieten.

Mannetje had vanmorgen keurig op tijd zijn potje af kunnen leveren in het ziekenhuis. Ben stiekem toch wel benieuwd naar de uitslag, stel je voor dat zijn medicijnen van slechte invloed zijn op het sperma? Stoppen met die medicijnen is geen optie, maar wat dan? Maar ja, dit is weer koffiedik kijken, eerst maar eens de uitslag afwachten.

@Wies, ik wil je geen valse hoop geven ,maar ik ben bang dat je mss toch ongesteld gaat worden. Ik ken je verhaal van de krampen, en vage verkleuring bij het afvegen. Die temperatuurstijging wil ook niet alles zeggen. Ik heb al een paar keer de dag voor menstruatie een lage temp gehad, die vervolgens daags erna weer hoger was, en op dag 2 zelfs nog een keer hoger was. Je lichaam kan je aardig voor de gek houden, ik hoop het natuurlijk voor je van niet, maar ik ben er bang voor.

@poohbear, jij hebt al vaker die provera geslikt, dit is voor mij de tweede keer, maar kun je tijdens provera toch een eisprong krijgen?
    als ik even een beetje doorreken, dan zou , als mijn ei alsnog gegroeid zou zijn, nu rond de 23-24 mm zijn. Dus, klaar voor eisprong. Omdat mijn temp al een paar dagen aan het zakken is, heb ik het idee dat er toch een eisprong aan zit te komen? Maar, ik dacht dat dat niet kon met provera. Ik heb verder helemaal géén afscheiding of slijm, 2 keer per dag een beetje slijmerig aan het wc papiertje, maar dat mag geen naam hebben. Ik zou anders niet weten waar die daling ipv stijging in temperatuur vandaan zou komen, want door provera krijg je toch een hogere temperatuur ipv lager?

2. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    Goedeavond meiden

Mupkuh hoe gaat het nu met je?

Dit is mijn kaartje

[/img]http://img512.imageshack.us/img512/5176/tijgertje23ab2.png[​IMG]

3. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen

4. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Goedenavond meiden,

Nou even een udate van deze kant. We hadden natuurlijk al het idee dat mijn ei was op dag 20 en na gisteren weet ik dat zeker en vandaag is mijn temp nog een stuk omhoog gegaan. Gister een temp van 36.90 en vandaag van 36.95. Dus dat is fijn. Nou hopen dat ie hoog blijft. Ik zal ook nog even mijn temp kaartje hier neerzetten.
    Nog even een vraagje?
    Volgens ff kan ik testen op 20 juni, maar dat is ruim 2 weken na mijn ei. Doet ff altijd wat extra dagen inplannen, voor het geval dat?

Ziet er goed uit of niet?

5. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Tascha als dit je eerste keer tempen bij FF is, dan kent FF je cyclus nog niet voldoende en geeft daarom aan dat je ongeveer met 18 DPO kunt testen.
    Wanneer je meerdere cyclussen bij FF hebt ingevuld kan deze een beter inschatting maken.
    Maar uiteindelijk bepaal je natuurlijk zelf wanneer je test.

6. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Dankje voor je antwoord, voel me af en toe echt een zeur met al mijn vragen. Hoe gaat het met jou Mieke, jij bent ook al bijna aan het eind van je cyclus of niet?

7. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Je bent geen zeur met je vragen, daarvoor zijn we hier toch, om elkaar te helpen en te adviseren of vragen te beantwoorden.
    We zijn allemaal een keer begonnen hoor.

Met mij gaat het goed hoor.
    Dinsdag is mijn NOD, dus nog even nuchter blijven en geduld hebben.

8. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Ik ga voor je duimen meid. Wanneer gaat waarschijnlijk de temp omlaag als je ongesteld gaat worden

9. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    Wij zijn van plan om zondag te testen of zaterdag

Dus erg spannend maar de ene kant heb ik steekjes en kramp en de andere kant heb ik het helemaal niet

liefs tijgertje23

hoop dat mijn temp ook omhoog blijft maar we zullen zien

10. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Dat is per persoon erg verschillend.
    Bij mij heel soms echt met een rechte streep naar beneden, maar meestal word ik met 37 ongi en dat is mijn gemiddelde temp na ei.

11. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Spannend Tijgertje, ook voo rjou ga ik heel hard duimen.

Dus het hoeft niet zo te zijn, dat je temo altijd zwaar naar beneden keldert voordat je ongesteld wordt.

12. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Nee dat hoeft niet.
    Kijk maar eens bij mijn kaartjes hoe vaak dat is gebeurt.
    Maar bij sommige meiden is het wel standaard zo.

13. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    De hele dag door wies , hopelijk heb je een laag hcg en heb je daarom een neg test gehad. Blijf voor je duimen ;)

14. Niet meer actief

Hoi, ik heb ook getempt en ik lees nu nog af en toe stiekem mee.

Maar ik denk dat FF er naast zit met je eisprong, en dat je op dag van je tweede dip je ei hebt gehad.

Zico, ik duim voor je dat je gauw duidelijkheid hebt..

Mieke, word echt spannend voor je..

Aquilegia, ook voor jou duim ik nog steeds heel hard.

En voor iedereen eigenlijk!

15. havefun

havefun Bekend lid

19 dec 2007
    576
    1
    0
    dromenland
    @ikdus, hoe is het met jou daar zo in Spanje?

@tascha, ziet er mooi uit je kaartje, maar er is nog zo weinig over te zeggen, een paar dagen na je ei, dus toch nog eventjes geduld hebben.

Hier niets aparts te melden, nog een dagje werken en dan heerlijk weekend.

16. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Mogge meiden!

17. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Dank voor het duimen Ikdus :D

18. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    Mieke nou wordt het toch wel heel erg spannend he je kaartje ziet er heel erg mooi uit meid. ik duim voor je dat dat zo blijft en dat je volgende week ofzo een posi test hebt of wanneer ga je testen?

xxxx joyce

19. poepiekont

poepiekont Actief lid

24 jan 2008
    104
    0
    0
    Ik zie een paar hele mooie kaartjes hier, word er helemaal blij van hoog houden die temp he dames! Hier ook weer een beetje de hoogte in, nog steeds afwachten... Zou ik niet toch pas net m'n eisprong gehad hebben?

20. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Dank je Joyce, 10 juni is mijn NOD.
    En ik wil echt tot die dag wachten, misschien nog wel tot de 11e?
    Tja het is mijn eerste echte kaartje met de nieuwe thermometer en dan vind ik hem zelf sowieso ook wel mooi maar heel anders.
    In mijn album staan beiden naast elkaar, ook nog met oude tempmeter.
    Je ziet er wel een zelfde lijn in, alleen is de een wat kronkeliger dan de ander.

Deel Deze Pagina