mieke, jij blijft stijgen zeg, woow, dit is echt een megamooizwangerkaartje! Knap dat je zo lang kunt wachten met testen zeg! Bij mij wordt het ook net niet echt duidelijker. Mijn temp hetzelfde, niet hoger of lagr, maar net zo'n tussentemp. Nog steeds alleen maar bruin, nog geen slijm erbij gehad vanmorgen. En megabuikpijn nog steeds, kan haast niet goed zijn,zo voelt het. Ik kijk even aan vandaag, als er nog niks doorzet bel ik even naar het zh, want ik weet ook niet wanneer ik nu met menopur moet beginnen. Stel dat he tnu een innesteling zou zijn(waar ik niet op reken hoor) dan duurt het toch ook even voordat ik positeif zou kunnen testen, want hcg komt pas na de innesteling toch? Nou ja, we wachten af vandaag. Ik moet werken, dus zie jullie vanavond weer.
Wies, goed dat je even gaat bellen, waarschijnlijk kunnen zij je meer duidelijkheid geven. En er blijft op deze manier toch dat beetje hoop toch? Ik duim zeker nog voor je door hoor! Ik moet van mezelf gewoon echt wachten met testen hoor.
Mooie Stijging Aquilegia! ik ga zo voor jullie duimen! Is je NOD is voor jullie afspraak? Zou mooi zijn wanneer dat niet meer hoeft.
@Tascha: bij de eerste ronde zet FF de testdatum standaard 18 dagen na je ei; dat is de maximale luteale fase. Later past hij de testdatum aan naar jouw normale LF. @Tijgertje: spannend, hoor! @Ikdus: leuk dat je even langskomt. Hoe is het in Spanje? @Mieke: mijn NOD is 17 juni, dus nog voor de afspraak. Eigenlijk konden we zelfs al 18 juni terecht, maar dan krijg ik een cv monteur over de vloer voor een service afspraak. Achteraf had ik die monteur wel kunnen verzetten, maar ik dacht toen: ach dat ene weekje.... Het zou inderdaad super zijn als het niet meer hoefde. Ik weet niet wat ik moet hopen, we hebben 2 dagen voor de eisprong voor het laatst succesvol seks gehad (en toen zelfs een beetje gerandjesfietst ). Met die timing kun je wel zwanger worden, maar ik zou me toch hoopvoller voelen als we het de dag voor of de dag van de ovulatie nog een keer hadden gedaan. Jouw kaartje is nog steeds mooi, duimduim...
Nou, temp van gister maar op 36,5 gezet (wat ie 5 min later en weer 5 min later was dan de 1e om 6:00, die was 36,6) maar vanmorgen 36,4 dus vandaar dat ik m op 36,5 heb gezet. Ovutest nega trouwens. [URL=http://imageshack.us][img]http://img246.imageshack.us/img246/6044/chart1eb9.png[/img] @poepiekont: zou best kunnen dat je je ei net gehad hebt meid... @Mieke: Houden zo he! @Wies: zucht, nu weet je nog steeds niets. Nou ik blijf duimen, maar ik zou zeker ff bellen als ik jou was meid! Suc6! @Aquilegia: ziet er al mooi uit!
die van m ij is vandaag 36.69 en gisteren 36.66 voor de gene die wilde weten wat er na de dip ging gebeuren Persoonlijk weet ik nu dus helemaal niets meer en word er ook niet erg wijzer van van tempen....
@Lynn: ik zou echt niet weten of je een eisprong hebt gehad, maar als ik zou moeten gokken, dan denk ik eerlijk gezegd van niet. Balen, meid!
Ik weet dat het nog niks zegt, maar ik bedoelde ook meer dat ie ere tot nu toe uitzag zoals het zou moeten Ik ben echt heel erg blij met jullie meedenken en geduld met mij @Aquilegia. dat kaartje van jou ziet er goed uit meid, hopelijk blijft ie ook zo. @Mieke, spannend hoor, ook voor jou blijven de duimen draaien. Mijn kaartje van vandaag. Hoe krijg ik mijn kaartje er goed in, krijg alleen maar een link en ik gebruik img ervoor en erna, snap er helemaal niks van
Heb geen idee wat mn lijf nu aan het doen is, spotting is weg, ( bij checken bmm alleen nog beetje licht bruinig, maar niet meer rose dus denk dat het nog oud van gisteren is )maar temp daalt, normaal bij de eerste goede tempdaling wordt ik ongi. Nu na drie dagen spotting niets meer. Snap er niets meer van en wil er nu gewoon vanaf. Nooit gedacht dat ik ongi zou willen worden bah bah. Heb trouwens nu eens goed gevoeld en mn BMM is niet soft maar inderdaad zoals het puntje van mn neus en hoog, moet veel moeite doen om erbij te komen. Weet zeker dat ik wel mn ei heb gehad, de lijnen van mn ovutest sprongen er echt vanaf en de typische lage buikpijn en misselijkheis heb ik toen ook gehad.. Niets anders te doen dan mn ongi af te wachten, maar dan zou mn lf wel errug kort zijn niet? Hoe plak ik t kaartje in mijn album?
hoi dames... zal m'n kaartje ook weer een plaatsen. gisteren echt super slijm... temp van gisteren geeft FF niet aan. was nl 38.5 toen ik naar bed ging en toen ik wakker werd 37.1.. heb fever aangeklikt en dan krijg je dus geen bolletje op je kaartje... zie trouwens mooie kaartjes, zowel met de nieuwe als de oude termometer
Hoi meiden, lynn; het is inderdaad moeilijk om te zeggen of je een eisprong hebt gehad. De eerste daling of misschien de tweede daling. Of de tweede daling is een hele lage innestelingsdip. Ik zou het eerlijk gezegd ook niet weten. Mieke & tijgertje; spannend voor jullie. Allebei nog een paar daagjes in spanning zitten. Ik duim voor jullie! Wies; het blijft raar bij jou. Je verwacht door lage temp en bruinige afscheiding dat de ongi er aan komt. Dan gaat je temp weer omhoog en heb je nog steeds geen echt rood. Echt balen al die onzekerheid. Ik zou inderdaad ook even bellen naar het ziekenhuis. Meer zekerheid zou fijn zijn denk ik voor je. Zelf kaartje in album staan. Kleine daling van gister en vandaag weer gemiddelde temp. innesteling kan altijd, maar ik moet er eigenlijk niet zo vanuit gaan. dan ga je veel te veel hopen dat... 17 juni voor uitslagen bloed en zaad naar gyn. Het zou wel gaaf zijn als ik dan zwanger blijk te zijn. Maar dan denk ik gelijk ook weer dat ik mezelf niet voor de gek moet houden. Nu opeens wel? dat kan bijna niet. Afwachten is het antwoord. Voor iedereen eigenlijk! knuffel
Aquilegia en mieke mooie kaartjes zeg, poeh poeh begin lichte jalourse gevoelens te krijgen bij die duidelijke kaartjes. Heb gisteren gesprekje gehad met mn ma. Met 17 jaar hebben ze gezegd dat ze nooit kinderen zou kunnen krijgen, weet nu ook precies waarom. Had vanaf haar 13 constant eierstok onstekingen en daarvoor veel in het ziekenhuis gelegen. 1 eierstok is voor 100% kapot en de andere voor 98%,( verkleefd heet dat dan blijkbaar ) en toch vier kinderen gekregen. ( volgens mn ma dankzij de harde zwemmertjes van mn pa ) Nu vraag ik me af of de pijn die ik voel in mn eierstokken dat niet ook zoiets zou kunnen zijn, wordt er super onzeker van. heb zoveel gerommeld vroeger met de pil, omdat die nooit echt lang goed was, of toch een eisprong kreeg. En eigenlijk denk ik niet dat een ha me doorverwijst maar ook zegt als er over een jaar niets gebeurd kom dan maar terug.
Hey havefun, in spanje is alles goed. Ik ben nu zelf 2 weken hier op vakantie. Ik heb het zonnetje een beetje mee genomen voor jullie haha. Vind het zo balen voor je dat dit zo moet gaan bij jou. Ik hoop echt dat er iets aan gedaan kan worden. En je dan super snel zwanger bent! Poepiekont, het zou best kunnen dat je later je eisprong hebt gehad.. Het is even afwachten, want je weet het nu niet doordat je bij die andere dagen even wakker bent geweest enzo. Je kan één deze dagen testen is het negatief probeer het dan over 13/14 dagen nog eens. Mieke, je weet hoe ik ben toch. Je kaartje stijgt nu wel langzaam maar goed zo vlak voor je NOD Aguilegia, wat een mooie stijgende lijn weer, ik duim heel hard dat er dit keer wat in je buikie groeit. Zoals je ziet heb ik bij havefun de zelfde vraag beantwoord Lynn, ik ben het met Aguilegia eens, ik denk dat het één deze dagen gaat komen misschien vandaag al. Gezien je laatste cyclus is dat goed moeilijk, je hebt dan wel een korte LF maarja, of een langere cyclus. Clarissa81, als het heel ver weg is kan het alsnog dat je je eisprong hebt. Ik heb ook mijn baarmoedermond gevoelt en ik had nooit een zachte bmm. En wel degelijk een eisprong. En over die pijn van je, je kan zeker wel met de HA er over praten en dan ook de geschiedenis van je moeder erbij vertellen. Ik heb/had ook mijn hele cyclus door buikpijn en ik heb verhoogde kans op vleesbomen en verklevingen omdat mijn moeder en oma het hadden. Ik ben toen direct door verwezen naar de gyn, al was de kans heel klein dat ik op mijn leeftijd zo iets zou hebben. Maar was niet onmogelijk. Ik heb toen een echo gekregen. Wies, ik hoop echt dat je snel duidelijkheid hebt! Zeehondje, het zou een mooie innesteling zijn. Ik hoop het voor je. Het is ook eens tijd voor jullie!