Valt er al iets te zeggen over mijn kaartje van vandaag? Hij staat in mn album. Zie hele mooie kaartjes staan hier! Lynn, wat lastig dat het nog niet helemaal duidelijk is of je nu wel of niet je ei hebt gehad! Hoop dat je snel meer duidelijkheid hebt.
Nou, he he .... na een enorme woedeaanval vanochtend aan het adres van hubbie (ik vond 4 weken wachten wel genoeg eigenlijk), heb ik(we) dan eindelijk een afspraak bij de gyn. Maandag 30 juni a.s. zal de eerste afspraak zijn, zaadonderzoek is dan ook bekend. Hubbie moet dins- of woensdagochtend naar het lab van het ziekenhuis bij ons om het potje in te leveren. Hij had het vanochtend gedaan, maar uiteraard was het te laat, verkeerde gezondheidscentrum, potje verkeerd ... weet ik allemaal niet meer. HA-assistente ingeschakeld en nu hebben we er maar een harde deadline bij gedaan, anders kan ik weer 4 weken wachten.
goed van je dat je er even druk achter hebt gezet. Vier weken wachten is dan wel weer heel lang. Hopelijk is alles goed! Sterkte
Dreamer als het zo blijft ziet het er goed uit. Suzy, pfffff gedoe zeg. Goed dat je die afspraak gemaakt hebt hoor. Nu moet ie wel. Aquilegia, het is idd voor je gemoedsrust prettig wanneer je weet dat je nog kort er voor geklust hebt. Maar er zijn er meer zwanger geraakt van nog langer ervoor gemeenschap, dus wie weet.
Slijm, klussen dus... 37.1 is geen koorts, hoor. Dat moet je alleen aanklikken als je echt een koortstemperatuur hebt. Zou je gisteren je eisprong gehad kunnen hebben, met al dat slijm ook?
@Clarissa: sterkte, je kunt best langs je HA gaan en het verhaal van je moeder erbij vertellen. @Suzy: goed zo, je hebt nu lang genoeg geduld gehad! Had ik nog geluk met mijn vriend, hij had het na een week of 2 uit zichzelf voor elkaar. @Dreamer: ziet er tot nu toe goed uit, maar kan nog alle kanten op. @Ikdus: fijne vakantie dan hier...
Dankje wel Aquilegia.. Zal wel lukken als dit het weer blijft hier. Kan ik lekker in de tuin boekie lezen en spaans leren
nee maar was woensdag echt beroerd en toen 38.5... dus dacht eigenlijk die 37.1 is daar nog een restje van.. eitje met 371. en dan vandaag 36.2... we moeten maar weer afwachten he... zal eens op ff lezen wat die over fever zeggen bedankt voor het meedenken weer..
Ik denk dat het inderdaad nog van het ziek zijn is geweest. Aan je andere tempkaartjes te zien is 37,1 toch hoog voor jou. Denk dan vandaag je ei
En die 38.5 had je 's avonds getempt toch? Vind het ook nog even moeilijk zo, helemaal omdat je temp vandaag zo'n stuk lager is klopt het niet helemaal.
ja die 38.5 had ik gemeten toen ik naar bed ging, omdat ik me niet goed voelde, en 's morgens was het toen nog 37.1... 37.1 is zeker super hoog voor mij! dat haalde ik niet eens toen ik zwanger was
Dus toch een soort van lichte verhoging. Ik denk dat je eitje nog moet komen gezien je temp vandaag. Doe je ook ovutests?
OK, die 36.2 van vandaag had ik nog niet gezien. Ik denk dat je dan toch gelijk hebt en fever moet aanklikken. Sorry... Wel klussen dan, hè?
nee, ik heb ze wel gebruikt ooit, maar ze gaven nooit positief aan terwijl ik toen dus wel zwanger werd die ronde... even kijken wat de temp de komende dagen doet... dan zullen we het weer wel weten
ja manlief vanochtend zo ver gekregen... baalde dat hij gisteren niet wilde... na mijn supersssslijm haha...
Dat is heel vaak zo, in de ochtend een lagere temp maar verloop van de dag wel koorts of verhoging. Heb ik ook gehad toen ik tempte. Ik had in de ochtend gewoon 36,8 en in de vroege avond 39 graden. Dus denk echt door dat je koorts heb gehad.. Dus laat maar lekker op fever staan en de rest van je tempen aankomende dagen even afwachten.. Ik ben ook weer bezig met tempen sinds vandaag( ik heb wel een eisprong gehad door de pil heen) Moet nog 4 pilletjes in nemen, maar gister ben ik er mee gestopt, voor het eventueel raak kan zijn. Ik heb nog nooit zo een zachte bmm gehad als dinsdag en woensdag
Dat zou wat zijn, Ikdus, als je nou zwanger zou raken door de pil heen. Hoe weet je eigenijk zo zeker dat je een eisprong hebt gehad? Temp je toch?
Ik wil eerst dat ik ook werk heb en hij 3 maanden gestopt is met roken. Als ik een regelmatige cyclus had hoefde ik niet aan de pil, dan was persona genoeg geweest. Maar helaas cyclus langer dan 35 dagen accepteerd persona niet