@ Mieke : sjemig, wat maak jij het spannend zeg. Ik zou ook een test doen hoor, morgen of maandag ... ik duim! Hier is de ongi alweer zowat over ze worden steeds korter. Normaal ben ik 6 dagen onder de pannen met zware dagen en veel stolsels, vorige cyclus was ie al 4 dagen, maar nog wel met stolsels en nu heb ik 3 dagen gehad, met hele kleine stolsels een alleen lichte tot medium dagen. Wel hele gemene krampen gehad, en vooral allemaal links. Iets voor de gyn dus, want dit vind ik raar.
[/url][/img] laatse provera zit er in. Mocht FF gelijk hebben, dan is dinsdag mn NOD. Maar ik weet niet of ik er in geloof. Heb geen kwaaltjes, ben alleen echt ontzettend moe. Slaap al voor 2100 en zak haast door de bank heen van vermoeidheid. En dat net na de vakantie... @mieke, ged wat een spanning. Heb goede hoop voor je!
Suzy, wel lekker toch dat het minder is en sneller voorbij. Pooh, je kaartje ziet er wel heel mooi uit en hoog. Mijn NOD is ook dinsdag. Enne kwaaltjes hoef je niet altijd te hebben hoor! Maar vermoeidheid is er toch ook een van.
He Mieke volgens mij ben je gewoon zwanger, tja en poohbear jou kaartje ziet er ook erg mooi uit. Tijgertje balen dat je temp zakt en Wies helaas ben ik bang dat je net zo'n vreemde cyclus hebt als ik de laatste ronde heb gehad. PfffPfff maar ik blaas toch nog maar even, hopen dat je temp weer stijgt en je een posi test krijgt. Gisteren nog steeds spotting/ ongi gehad. vandaag dus ook. Zie kaartje xxxx Joyce
@ mieke; ziet er veelbelovend uit, zon positieve test heb ik alleen 1 dag voor en na mn ei, spannend......ben erg benieuwd. @ lynn: ken de gemengde gevoelens wel, maarre je hebt echt een mooi kaartje, wat ook wel eens helpt is gewoon een paar dagen temp opschrijven en dan pas invoeren in ff. Hoeveel daagjes wachten tot testen? ook 5?.... ik duim voor je Hoera hoera, ff heeft mn ei gevonden ennnnnnnn.... mn temp is weer omhoog. Schaam me een beetje voor mn depri bui van gistren Kan nu weer met volle moed wachten tot testdag ( Denk ik dan haha maar niet heus ) Voor alle andere meiden: blaas blaas. @Ikdus: volgens mij kun je gewoon je anticonceptie in nederland kopen, mits je een recept hebt. ( of een oud recept in pc staat bij apotheek) Je kunt natuurlijk ook gewoon bij de weekend huisartsenpost een recept laten uitschrijven. Volgens mij kun je gewoon bellen daarvoor. Het consult moet je dan wel contant betalen. Vriendin van mijn ex koopt de nuvaring altijd in nl ( woont in DL) omdat hij hier veel goedkoper is. ( heeft dan wel een duits recept ) Heb effu gegoogeld op deze site kun jeje anticonceptie inclusief een doktersadvies " inkopen " http://www.onestopshop.nl/d/1/anticonceptie.html Zo en nu mn kaartje
Even een vraagje over provera. Zit nu op de 8e dag van provera, en ik meen serieus dat ik vandaag of morgen een eisprong kan hebben? Kan dit eigenlijk wel met provera. vanmorgen nog geklust, twee uur daarna toen ik naar de wc ging had ik ietwat roze bij het afvegen en een beetje roze in de urine. Nu niet meer, alleen ontzettende krampen in onderrug ( net boven mijn stuitje) en in mijn onderbuik. ( tussen buiknavel en bovenkant haargrens). Maar, je kan met provera toch helemaal geen eisprong hebben? Heb net wat liggen klooien met FF en als ik alleen morgen en overmorgen hoge temp invul dan geeft FF weer eisprong op CD8, als ik 3 dagen hogere temp invul als vandaag dan geeft FF voor vandaag eisprong aan? Afwachten denk ik, alleen wat is dat moeilijk zeg.
mieke doe maar snel een zwangerschapstest, volgens mij ben je zwanger vanaf morgen tot volgende week zaterdag zit ik in duitsland voor een fietstocht voor het goede doel, de fietsers gaan 600km fietsen en zit bij in de volgwagen. Dus je zal een weekje niets van me horen
Havefun, ik zou het niet weten meid. Maar met jouw 'rare' lichaam zou je bijna alles kunnen verwachten, toch? Ik hoop het natuurlijk wel voor jullie. Zico, mannetje wil liefst tot zaterdag wachten, uiteraard kan ik dat niet. Maar wacht dus nog maar even.
@mieke, tot volgende week zaterdag?! dan heeft die man van jou engelengeduld zeg., pfff, dat is nog 7 hele lange dagen en nachten wachten.
nou dames bedankt voor het antw...innestellingsdip zou kunnen maar ik ga pas testen op 20 juni....dat is de langste cyclus tot nu toe...
Ja en ik heb hem al duidelijk gemaakt dat ik echt niet zo lang kan wachten hoor. Maar dat komt omdat hij weet dat mijn LF wat onregelmatig kan zijn. Daarom denkt ie beter het zekere voor het onzekere.
hey ik zat te denken....zou ik misschien 2 eisprongen hebbe? ik heb ook 2 baarmoeders...of denk ik nou te gek?
Zo Marloes, ik weet wel wat jullie vanavond gaan doen Mieke, nog 7 dagen wachten? Ik dacht ff dat ik een positieve zwangerschapstest zag, zat met ingehouden adem te lezen totdat ik tegenkwam dat het een ovulatietestje was hahaha! En ik heb idd ook vaak zat gelezen dat dames eerst een positieve ovutest hadden en zwanger waren. Ben zo hard aan het duimen! Moet toch haast wel? Je hebt het schoolvoorbeeld zwangere kaartje! Lynn, sorry lieverd, ik heb geen idee. Vind idd dat je kaartje er lang niet slecht uitziet hoor! Havefun, wat een onzekerheid he, lijkt mij ook heel lastig om precies van de hoed en de rand te weten hoor. Wies, verdorie zeg, is het dan echt einde verhaal deze cyclus? Tijgertje, volgens mij komt het nog wel goed met jouw kaartje! Wat denken jullie van mijn kaartje? Als m'n temp morgen weer hoog is heb ik volgens mij pas net m'n eisprong gehad in plaats van op dag 13. Ben wel bang dat ik een erg korte luteale fase zal hebben, wat op zich wel vaker voorkomt bij borstvoeding.. Fijn weekend verder dames!
poepie kont (leuke naam) ik vind het zo raar dat bij iedereen de temp zo hoog is en bij mij zo laag...dat maatk me een beetje onzeker...
Ja haha, zo noem ik m'n dochtertje Prinses poepiekont om precies te zijn! Maar lieve Lynn niet iedereen is toch hetzelfde? Je kan bij FF zoeken naar kaartjes vergelijkbaar met jouw kaartje/temperatuur, misschien dat dat je wat gerust stelt? Ik weet niet precies waar je dat kan vinden enzo, misschien dat 1 van de andere meiden het je kan vertellen. Ik vind mijn temperatuur overigens ook niet erg hoog, toen ik de vorige keer (voor m'n dochter) tempte om zwanger te raken zat ik haast 0.4 graden hoger!