Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    nou die van jou is zeker ook niet hoog....neej maar misschien heb je wel gelijk niet iedereen is het zelfde...en hopelijk raken we allemaal zwanger...maakt niet uit hoe als het maar iedereen betreft...

2. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    WOEHOEHOEHOE!

hij is echt positief, we zijn zwanger! kan het nog niet geloven zeg.
    over een paar dagen nog maar eentje doen dan geloof ik het pas denk ik.

3. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    Jaaaaaaaaaa me temp is omhoog
    bedankt meiden voor het blazen

Verder nog wat krampjes
    Mannetje wil met mij straks sávonds een test doen

liefs tijgertje23

4. poepiekont

poepiekont Actief lid

24 jan 2008
    104
    0
    0
    Sodeju Mieke van harte gefeliciteerd! Wat geweldig! Zit meteen blij naar m'n man te gillen dat je zwanger bent maar hij snapt helemaal niet waar ik het over heb hahaha! Wat een genot zeg he! Wat zei je man? Staat je goed die banner ;)

5. poepiekont

poepiekont Actief lid

24 jan 2008
    104
    0
    0
    He Tijgertje, zei ik toch ;) Jij bent ook gewoon zwanger hoor! Laat je het ff weten? Dit wordt echt een goede avond op zwapagina zeg hahaha!

6. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Hihihi mannetje weet het nog niet.
    Die weet alleen van die ovulatietest.
    Hij is bij een vriend voetbal kijken.
    Hij krijgt de test morgenochtend samen ingepakt met boekje van Kluun.
    Help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt.
    En een ontbijtje op bed.

7. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    wooow mieke, wat geweldig! gefeliciteerd! dat zal een slapeloze nacht voor je worden denk ik! En veel plezier morgenochtend met het vertellen,lijkt me zo gaaf! ik ga het eerst simone eens zeggen!

Ik ga vanavond stappen, lekker drinken dacht ik. Ik heb voor de zekerheid toch een testje gedaan, en nu zie ík een hééél vaag lijntje. Echt hééél vaag. Ik moet het in het daglicht bekijken, en dan nog focussen. Ik ben bang dat ik hem te graag wil zien, en dat ie er helemaal niet is. Mijn man is weg, heb niemand anders nu die hem ook kan zien. Maar toch als ik telkens weer kijk, zie ik hem wel, en op dezelfde plek, dus dan verzin ik hem toch niet? Ik heb met matcare getest, morgenochtend nog maar eens met ochtendurine en dan met die van het kruidvat. Ik had vanmorgen een goeie veeg helder bloed, dacht hè hè, eindelijk duidelijk, maar dat was het enige heldere bloed, daarna weer alleen maar bruin. ik word echt niet goed van mijzelf, ga hem straks even aan een vriendin laten zien. Helaas is er dan alleen geen daglicht meer...
    Ik heb geprobeerd er een foto van te maken, maar daar is ie zelfs te vaag voor.

8. Clarissa81

Clarissa81 Actief lid

3 apr 2008
    252
    0
    0
    Limburg
    Super gefeliciteerd mieke, echt helemaal te gek voor jullie! Jullie worden papa en mama!( dacht dat je mannetje pas vogende week wilde testen omdat het dan vaderdag is ;) ) Haha heeft ie meteen komende week zijn eerste vaderdag.... hiep hiep gefeliciflapstaart

Veel goeds gewenst aan jullie drietjes ! geniet ervan,

Clarissa

9. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Dank je Clarissa.

Dank je Wies! goh ook een ligt streepje.
    Heb je misschien een ovutest thuis liggen? dat heb ik dus ook eerst vanmorgen gedaan.
    Oh spannend wel zeg, ik hoop het zo erg voor jullie.
    Lijkt me ook super leuk om saampjes bij de febr. mama's verder te kunnen gaan, we zijn toch een beetje van de oude clan hier.
    Knuf voor jou!

10. poepiekont

poepiekont Actief lid

24 jan 2008
    104
    0
    0
    Mieke, dat zal vast een slapeloze nacht worden ja haha! Maar een betere reden om wakker te liggen kan ik me haast niet voorstellen ;) Laat je morgen zijn reactie wel nog even weten? Lijkt me geweldig!

Wies, zou het dan toch? Zou het idd nog even aan je vriendin vragen, hoelaat komt ze? En dan toch voor de zekerheid maar niet drinken :( Ben druk aan het duimen voor je! :D

11. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    ze komt om 10 uur. Ik ben nu weer bang dat het een uitdrooglijntje aan het worden is, en dat ie straks wel duidelijker te zien is. maar tot nu toe is ie niet veranderd denk ik. Nog steeds net zo vaag,haha. Matcare is toch wel betrouwbaar? Ik heb wel van kruidvat gehoord dat ie wel eens indrooglijntje, eof valse lijntjes geeft, maar matcare toch niet?
    Mieke, idd, zou leuk zijn samen naar de feb.mama's te gaan. We zitten hier inderdaad allebei al te lang. jij geeft in ieder geval alvast het goede voorbeeld. En volgens mij gaat tijgertje ook volgen! wanneer ben je uitgerekend mieke, weet je dat al?

12. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Wies, je had eerder deze week toch ook al een heel licht streepje?
    Heb je nou een ovu test liggen ;)

15 februari zegt FF.

Wel grappig wat dat is:

15 - 02
    14 - 03 ik jarig
    13 - 04 mannetje jarig

Op en af tellen.

Ga heel hard voor je duimen.

Enne ik denk dat ik wel lekker slaap hoor meiden, hihihi.

13. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    nee,heb geen ovutest. Ik ging net kijken weer eens kijken, en het lijntje is minder geworden...verdorie, kan dat ook al? Ik dacht eerder een streepje te hebben, maar toen heb ik hem open gemaakt, en het was vocht, want toen was er niks te zien. Nu heb ik hem na even ook opengemaakt, en toen zag ik hem nog. Mss dat ie daarom nu bijna weg is, omdat ik hem open heb gemaakt?
    Wat leuk ja, die verjaardagen zo. en lekker dromen hè vanacht!

14. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    go mieke go mieke! superrrrrrrr gefeliciteerd!

15. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Hahaha dromenland!

Ja de test vervaagd wel wat hoor als ie langer blijft liggen en gaat ook verkleuren.
    Dus gewoon nog maar even wachten, hoe vervelend ook.

Dank je Pooh, nu jij ook hoor! jouw NOD is 10 juni toch?
    Lucky day want dat is de mijne ook.

16. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Ik denk, ik kom ff gluren of er nog nieuws is .... en hoe!

Wow - Mieke, gefeliciteerd ... made in Greece toch? Gefeliciteerd ... goed zeg!

17. Niet meer actief

Wauuw Mieke, gefeliciteerd wat super voor je.

Wies, je houdt het spannend.

Tijgertje, goed dat je temp weer omhoog is gegaan, hopelijk blijft het nu zo...

Clarrisa, mijn vriend vertelde vanmiddag dat je de pil in Spanje gewoon kan kopen bij de apotheek.
    Ik ga wel even kijken hier in NL of ik de pil voor een half jaar kan mee krijgen.

Hier denk ik ook dat het raak is.
    Toen ik vorige keer teste ( licht posi ) Had ik ook precies het zelfde als ik nu heb.
    Dinsdag was ik erg misselijk en eerst dacht ik aan een eisprong ( heb ik wel vaker gehad misselijk vlak voor eisprong ) en toen dacht ik misschien toch buikgriep, want donderdag avond had ik diarree ( sorry ) gister had ik helemaal niets.
    En eerder op deze avond had ik normale ontlasting en een uur ater weer diarree. Dan kan het toch buikgriep zijn ? Ik voel me nu verder ook niet misselijk of ziek. En ik heb veel afscheiding, wat ik ook nooit heb..

Over 3 dagen krijg ik mijn doorbraak bloeding, want dan ben ik 5 dagen gestopt met de pil.
    Ik ben benieuwd of ik het wel krijg of dat het betekend dat ik niet zwanger ben.

18. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Je wilt niet weten hoeveel ik er de laatste rake ronde versleten heb :rolleyes: :confused: :D
    Ook hier nogmaals GEFELICITEERD Miekje!

19. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Owwwwwwwwwwwwwwwwwwww wat spannend meid!

Ik wil iedereen die het nodig heeft zeggen dat mijn duimen draaien, en dat degenen die knuffels nodig hebben die bij deze krijgen. Ben na de hele dag in het ziekenhuis te hebben doorgebracht met mijn paps op zijn zachtst gezegd ietwat gaar en stort nu mijn bed in.

Trusten tempkaartmensjes!

20. Niet meer actief

Owja en Mieke hier verzekerd blijven is erg duur.
    In spanje heb je gratis zorgverzekering als je werkt. En anders 50 euro ofzo per maand.
    Is toch een heel verschil ;) Bij Agis, kan je volgens mij ook alleen vakantie verzekering nemen, heb ik ook niets aan. Vind het ook zonde van de centjes als ik ruim de helft goedkoper verzekerd kan zijn.

Deel Deze Pagina