welterusten molly, je zult het wel echt nodig hebben! Nou, ik heb het aan mijn vriendin laten zien. ik zei waar precies ik het streepje zag. ze moest even kijken, maar zag toen ook een vaag schaduwachtig lijntje. Ik heb ook haar man laten kijken, en die zag niks. Dus ja, net zo onzeker als eerst. Ik heb vanavond toch nog 3 rose gedronken, om en om met een frisje. En lekker met ijs, dus goed waterig. Op een gegeven moment laat je zoveel, ook gestopt met roken al een hele tijd, gaat erg goed. Maar telkens weer niet drinken omdat je mss zwanger kunt zijn, en achteraf weer niet bent, dat doe ik niet meer. Ik drink wel een wijntje, maar niet veel. Zeker niet tussen de iui en nod in. Morgenochtend temp ik weer, ben erg benieuwd, en doe ik ook weer een test. Ik hoop dat ik je kan volgen Mieke! welterusten!
hé ikdus, ook nog wakker? En nee, dan is het niet betrouwbaar, vandaar dat ik ook maar 3 rosé op heb, ook voor het geval dat... Dat zal het niet beïnvloeden denk ik. Het is toch verdeeld geweest over een hele avond van 22.30 tot bijna 02.30. Ik hoop het in ieder geval niet, beetje duidelijkheid zal wel fijn zijn morgen. Ik ga wel naar bed nu, ben erg moe. Hoe komt het dat jij nog zo laat op bent? Is het bij jullie een beetje goed weer trouwens? alvast welterusten voor straks! liefs wies
Ik wacht tot vriendlief online komt, kunnen we nog even babbelen maar ben ook echt te moe. Verjaardags feestje gehad en opgepast. Dus ga lekker laptop afsluiten nog even wat drinken en ook slaapie doen Volgens mij is het weer in Spanje nu erg lekker weer. Ben nu eventjes in NL op vakantie.. Ik hoop dat je morgen duidelijkheid hebt, en dat het nog betrouwbaar is. Ik duim voor je succes!
Wies, ik heb de afgelopen 2 weken ook wat wijntjes op hoor. Ik ga er vanuit dat het geen kwaad kan, zijn genoeg vrouwen zwanger geraakt die het niet wist en toch ook gedronken hebben. Maar heb er wel op gelet hoor. Ik kon ze echt niet laten staan, je moet straks al zoveel laten, hihihi. Heb geslapen als een roosje, was wel heel vroeg al wakker. En tja dan ga je liggen denken he, kon niet meer in slaap komen. Temp was daardoor vanmorgen wel wat lager. Ikdus, nou dan zou ik zeker in Spanje een verzekering nemen, tja in ieder land is dat weer anders, zo zie je maar weer.
@Mieke, proficiat meid! Geniet er lekker van! @Wies, weet je wat het is? als je elke keer die twee weken tussen ei en menstruatie je zo aan de leefregeltjes gaat houden, dan ben je er zo mee bezig, dat is ook niet goed. mijn arts zegt dat in die twee weken af en toe een pilsje of whatever helemaal geen kwaad kan, het was ook het beste om gewoon te leven zoals je anders ook altijd doet, anders ben je met alles wat doet na aan het denken of het wel mag of niet. Ze zegt, moet je je eens voorstellen hoeveel mensen er verslaafd zijn aan drugs etc en die zetten ook een "gezond" kindje op de wereld en worden ook zwanger terwijl ze zo ongezond leven. Niet dat je je nou helemaal klem van de wereld moet zuipen ,maar een pilsje,roseetje etc is helemaal niet erg. Sowieso de eerste 6 weken krijgt zo`n kleintje ook niets van jouw lichaam, maar zorgt het nog voor zichzelf, na 6 weken is het verbonden via de navelstreng met jou en krijgt het ook alles binnen wat jij gebruikt. Dus, als je een feestje ofzo hebt, niet te streng voor jezelf zijn. Ik heb ook een jaar lang alles gelaten wat slecht zou zijn bij een zwangerschap, maar dat is me uitdrukkelijk verboden door de fert.arts. Snappen jullie dat ik het niet meer snap en dat ze het in het ziekenhuis ook niet meer snappen? Ik zei gisteren toch dat ik dacht dat ik eisprong zou hebben? Nou, vanmorgen was temp maar liefst 37.1, alleen nou heb ik een beetje oud bruin bloed bij het afvegen gehad vanmorgen. En ik krijg van FF en stippeltjes kruis op dag 8.Ik weet nu ook niet of dat dit nog een restantje is van vorige menstruatie, of het een bloedingkje is van de eisprong, of dat dit een nieuwe menstruatie is. Ik moet nog 2 dagen provera slikken en dan zou ik pas binnen 3-7 dagen ongesteld moeten worden. Morgen toch maar even bellen naar ZH, want op dag 3 moet ik beginnen met clomid, maar die mag je weer niet gebruiken als je zwanger bent, want dat is weer schadelijk voor het vruchtje. Dus, ik weet het ook niet wat dit nu weer is? Wordt weer een vreemde cyclus.
Mijn kaartje! Mijn ovutest was positief! Knalde ervan af!!! Denk vandaag eidipje en morgen gestegen...spannend!!!!!
Mogge, Misschien toch een echo regelen en kijken of er een geel lichaam zit, havefun? Spannend MamaKitty! Mijn temp is de laatste dagen nogal zeg maar stabiel
[/url][/img] krijg het nu wel een beetje op mn heupen. Maar tis vast niets. Ik kan niet geloven dat ik een eigen eisprong zou hebben gehad. Omdat dat al meer dan een jaar niet gelukt is.
havefun, jeetje, wat onduidelijk weer,snap er ook niks van, idd maar om een echo vragen hoor, voordat je aan de clomid begint. Mieke, en? heb je het je man al verteld? en?en? mammakitty, lekker klussen! Ik ben blij dat jullie er ook zo over denken. Ik voelde me vanacht in bed een beetje schuldig dat ik rose op had, maar het waren er ook maar 3. Als ik mijn normale aantal zou drinken, was het een ander verhaal geweest,haha. Mijn temp is omhoog gegaan, maar heb maar 41/2 uur geslapen daarvoor en natuurlijk die 3 rose op, dus kan beinvloedt zijn toch? Daarom maar een open rondje. Ik heb ook weer getest. Matcare nu negatief en kruidvat zo'n zelfde vage lijn als gisteren bij matcare. pppff,schiet ik weer niks mee op. Simone zal vandaag nog kijken. Ik heb wel een foto, die zal ik zo laten zien, maar daar is zo volgens mij niks op te zien. Maar mss dat er meiden bij zitten die er wel iets uithalen (of verbeelden, net als ikdenk ik dan.)eerst mijn kaartje
@wies. sorry meid, ik kan hem ook echt niet vinden, ook niet in een photoshop programmaatje op de computer. hier is denk ik het raadsel opgelost. heb nu veel buikpijn en helderrood bloed inclusief stolsels en dat terwijl ik nog 2 dagen provera moet slikken. Straks maar eens bellen of dat ik daar mee moet stoppen, want anders zou ik morgen de laatste provera hebben en overmorgen al aan de clomid? Ik dacht dat je pas nà de provera ongesteld zou worden en niet tijdens, vreemd. weer een raadsel erbij. wat een raar lijf
Ha Wies,Wat een vage bedoeling he,ggrrrr Ik zag hem ook niet,maar hoop het toch zo voor je! Dus mijn duimpjes draaien op volle toeren! En dan hoop ik dat je samen met Mieke naar de Feb 2009 mama's kan! Mieke,WAUW Proficiat meis,eindelijk!en wat een duidelijk streepje al zeg. Heel veel geluk met de zwangerschap en dat alles goed mag gaan,zonder teveel kwaaltjes! xxx Simone
nee, ik dacht het al, want zie hem zelf ook niet zo! Ik ga nog even lekker terug naar bed, die 41/2 uur is niet echt voldoende. tot straks!
Ik zie niets Wies ik zou graag wat zien voor je. Mieke van harte gefeliciteerd. Havefun hoe speelt je lichaam het klaar zo onduidelijk te zijn. Maar een echo vind ik niet zo'n slecht idee. Nou ik ben nu dus al 11 dagen ongi. Is echt heel vreemdBruin bloed, roze bloed. We hebben ook nog niet geklust want het lijkt wel steeds een beetje meer te worden. Ik ga dus morgen toch even naar ZH of HA bellen. Dit heb ik namelijk nog nooit gehad en sowieso heeft deze cyclus ook wel lang geduurd. Liefst zou ik een echo willen om te kijken wat er aan de hand is. Maargoed ik ben benieuwd wat de HA of Zh zegt. Ik zie nog wel veelo spannende kaartjes en voor de rest duim ik voor het geen wat ze willen. xxx Joyce
Hé Clarissa, Sorry dat je wat traantjes weg moest pinken... Schrijf gerust over je broertje, hoor! 't Is toch je broertje, dat blijft je altijd bij. Bij Sterre dachten ze eerst ook dat ze óf triosmie 18 had (wat bleek te kloppen) óf de deletie 22q11, dus ik heb er toen over gelezen wat voor afwijking dit is. Ja, vertrouw gewoon op je lijf. De ene keer is het kaartje gewoon duidelijker dan de andere keer, maar zwanger worden kan natuurlijk elke maand. Als je temp in fases omhoog gaat, noemen ze dat "slow rising". Meer vrouwen hebben dat.
@havefun. Hihi, het gaat ook nooit zoals we willen/plannen he? Ik heb begrepen dat mocht je een bloeding krijgen tijdens de provera je er mee kan stoppen. Alleen maar lekker toch dat je dan eerder kan beginnen?! Mijn laatste zit er sinds gisteren in. Maar mijn lijf doet er gemiddeld een week over voor er wat komt. Dus we zien het wel weer!