Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    @Mieke: VAN HARTE GEFELICITEEER MET DE KLEINE OUZO! Heerlijk, geniet ervan. Nou, ik moet toch nog eens op vakantie binnenkort! Het helpt kennelijk echt!

@Havefun, wat een rare tempstijging, straks verplaatst FF je kruis nog.

@Kitty: veel succes met klussen dan!

@Wies: er lijkt wel een soort lijntje te zien te zijn, maar op de foto is dat lastig. En Matcare is nu negatief? Misschien WAS er wel een vruchtje, maar heeft deze het niet gehaald...

@Ikdus: spannend, laat je het weten als je getest hebt?

Ik merk dat ik steeds minder zin heb om te tempen. Gisteren en vanochtend werd ik pas om 7.45 uur wakker, vandaar de open rondjes. Toch is het maar drie kwartier later dan ik normaal temp, dus nog redelijk betrouwbaar. Ik zou ook wel een rosétje of een wit wijntje lusten, wij gisteren allebei, maar ik heb het toch maar dicht gelaten...

2. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Mijn temp is vanmorgen gedaald naar de 36,4 (gelijk aan voor mn ei)
    Vrees dat het aflopende zaak is dan :(

3. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Hey Simone, fijne vakantie gehad! en alles goed?

Wies, ik zie ik zie wat jij niet ziet, hihi (sorry) maar ik zie wel iets schemeren, maar het is gewoon niet duidelijk te zien op het kleine fotootje.
    Enne, je had vanmorgen niet de wekker hoeven zetten om te tempen hoor, gewoon doorslapen meid tot je aan ong. dezelfde aantal uur zit.
    Ik blijf voor je duimen want wil je graag bij de febr. mama's zien hoor.

Aquilegia, balen meid van het tempen, maar kan me goed voorstellen.
    Misschien even jullie afspraak afwachten en dan beslissen wat je doet en wat zij zeggen.
    Voor ons heeft het idd zijn vruchten (letterlijk) afgeworpen de vakantie, goed gepland van mij zeg!
    Het was ook lekker relaxed.

Oh Ikdus, ga jij ook testen... leuk zeg :D

Jent, knuf meid, al 11 dagen ongi, bah wat vervelend.

Havefun, nu toch doorgezet, nou het lijkt wel alsof jouw cyclus van achter naar voren gaat of zo.

Hier breekt lekker de zon door, heerlijk niks doen vandaag.

Heb mannetje het cadeautje gegeven, niet met ontbijtje, de croissants zitten nu wel in de oven.
    Zijn reactie, tja nuchter als altijd.... oh nou ja zullen we maar even afwachten of je ongi wordt of niet.
    En je kon toch niet wachten he, nog niet eens 1 dag, hahaha.
    Maar volgens mij wil hij er nog niet helemaal aan hoor.
    Moet vast nog even doordringen.

4. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen

Goedemorgen dames

Heb 2 negatieve zw-testen dus we denken dat het niet meer kan
    Maar 12 juni hebben we een afspraak staan in nijmegen

Maar ik heb een vraag als je die vorige maand een cyclus heb gehad van 31 dagen moet je dan ook rekening mee houden dat dan deze cyclus dan ook 31 dagen is

liefs tijgertje23

5. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Tijgertje, kijk maar eens naar mijn onderschrift hoe verschillend ze zijn geweest de afgelopen rondes.
    Wel jammer meid, zag er echt mooi uit.

6. Niet meer actief

Havefun, tjee wat een raar lijf heb jij zeg.
    Zeker even het ziekenhuis bellen wat dit is en wat je nu moet doen hoor !

Verder ben ik het met je eens over alcohol nuttigen tijdens het proberen zwanger worden, als je zwanger bent mag je al zoveel niet meer, dus lekker genieten van wat je wel mag en niet stoppen omdat je graag zwanger wilt worden. Zolang alles maar met mate word gedaan..
    Bij Wies doelde ik er alleen op vanwege de zwangerschapstest omdat die dan vals positief uit kan slaan, dacht ik. Weet niet met hoeveel alcohol dat is hoor.
    Ik eet en drink ook lekker wat ik wil. Ik drink alleen heel zelden alcohol dus dat is al mooi mee genomen. Maar ik eet wel graag biefstuk en rosbief en soms ook smeerworst ( in Spanje is het niet eten dus kap er ook mee daar ) Verder weet ik niet eens of je wel Salami ofzo mag..

Mamakitty, wat fijn je ei zal morgen dan wel springen! Nette cyclus heb je meteen zeg erg fijn.

Molly, mooi dat hij stabiel is zie je sneller een dipje of de stijging. Gebruik je nog ovu testen?
    Ik duim verder dat het weer snel raak is en dat het nu blijft zitten en een hele mooie beeb word.

Lynn, wat fijn dat je temp alweer wat stijgt, wanneer wil je gaan testen?

Poohbear, zou toch alleen maar leuk zijn en mooi als je ook nog zwanger bent dan.
    Of kan dat niet met Provera?

Wies, je moet je echt niet schuldig voelen.. Weet je dat je zwanger bent zeg ik ja voel je maar een beetje schuldig. Maar bij jou is er nog geen duidelijkheid.
    Ik zie volgens mij wel iets heeel vaags op je test maar zeker weten doe ik het niet.

Jent, jeetje dit is niet goed zeg! Misschien heeft er toch een bevruchting plaats gevonden?

Aquilegia, zeker maar een vakantie plannen dan !
    En je kan toch ook alleen je Fertilitymonitor gebruken? Stop je lekker met tempen, en doe je het lekker op de laatste dagen alleen. Misschien geeft dit jou ook rust.

Ik denk dat ze in het ziekenhuis ook gaan zeggen stop jij maar met tempen, je hebt elke maand netjes een eisprong.

Dreamer, balen zeg ik blaas wel even voor je..

Tijgertje, shit zeg :( dikke knuffel voor jou het zag er zo mooi uit.
    Je cyclus hoeft niet even lang te zijn maar je LF wel die verschilt niet zoveel van elkaar.
    Zoals je ziet is mijn cyclus ook niet zo netjes, maar word wel elke keer 15 dagen na ei ongesteld, op 1 keer na maar toen was ik ziek.

Mieke, ik ben echt zoo blij voor je eindelijk zwanger ! Nu moet je op vakantie je lekker goed insmeren voor je zw-masker haha.

Hier ga ik niet testen hoor, mijn temp is al aan het zakken.
    Dus ik krijg morgen over overmogen mijn doorbraakbloeding, die klachten zullen wel zijn omdat ik weer aan de pil ben :S.
    En buiten dat heb ik ook pas afgelopen woensdag ofzo mijn ei gehad, dus zou nog even duren voor ik kan testen. Maar met een doorbraak bloeding is dat niet nodig toch? Dan ben ik er zeker van niet zwanger te zijn toch :D

7. Clarissa81

Clarissa81 Actief lid

3 apr 2008
    252
    0
    0
    Limburg
    Dames we gaan gewoon lekker allemaal op vakantie deze zomer en komen dan uitgerust en vol HCG weer trug naar huis :)
    Ik ben de weken aan het aftellen, we gaan lekker met ons meisje naar zuidfrankrijk ( boh oudbollig he ) Genieten van de lekkere wijn, kaasjes en een heerlijk eigen zwembad(je). Nog 4 weekjes werken en dan is het zover.

Heb vandaag mn ventje de testen laten verstoppen, merk dat ik hier echt niet mee kan omgaan en mn papieren lijstje ligt weer naast t bed. Kan ik achteraf ff invullen. ( nu maar hopen dat ik dat ook echt kan wachten met invullen, denk t bijna niet haah) Kan volgende week gaan testen, wil pas zondagochtend testen, als ik dan nog niet ongi ben geworden.Heb een cyclus van 27/29 dagen en zit dan op dag 31.

Mn temp ligt nog even hoog als gisteren, maar heb wel een voorgevoel dat we deze maand "mis" hebben geschoten. Dusse laat die ongi maar komen en danne op naar de volgende ronde. ( haha dat klussen vin t mannetje echt niet erg, heeft de smaak te pakken gekregen, moet er wel weer aan wennen. Plaag m soms wel eens zo van en moe van al de lovemaking ;) ) Hij vin nu wel interressant hoe t allemaal inelkaar zit. bi mn posi ovu test was ie eigenlijk wel toe aan een dagje rust maar toen ik uitlegde dat dit wel een erg goeie dag was om te vozen was ie er weer klaar voor :D .

@Aquilegia: nooit sorry zeggen hoor, vin het soms heerlijk om traanjes weg te pinken.

Zo dames ga nu naar de doop van het dochtertje van mn neefje, zon lekker dingetje, haha ze kruipt sinds vorige week!

8. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    ikdus..ik ga pas testen op 20 juni dan heb ik mijn langste cyclus overwonne....en dan durf ikhet...

9. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    even een raar vraagje tussen door... ik zie dat sommige maar 1 x hebben geklust en zwanger zijn...hoe vaak doen jullie het nou...wij hebben het al 15x..geklust zijn wij nu echt ekonijnen?

10. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Goedemorgen meiden.

GIsterochtend had ik een temp van 37.05, maar vandaag was ie 36.38. Hij zit nog wel boven mijn lijn, maar kan ik ervanuit gaan, dat het einde verhaal is? Of heb ik nog een kans. Zal mijn tempkaartje er even bij doen.

Wat lees ik Mieke, van harte gefeliciteerd. Geniet ervan meid.

11. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Joepie! GEFELICITEERD MIEKE

Hebben gister heel de dag geen internet gehad. Heb nog niet alles gelezen. Maar ik moest jou natuurlijk wel gelijk even geliciteren. Super, geniet ervan!

12. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Kan best een innestelingsdip zijn, Tascha.

Mieke8, vent moet wennen, kan wel effies duren, was bij die van mij ook, en ineens bemerkte ik hele kleine tekentjes van gewenning. Toch jammer voor je dat hij niet een gat in de lucht springt.

Ikdus, ja ben weer aan het ov.testen. Geen idee of dit een gewone cyclus wordt, je leest veel verschillende dingen over eerste cyclus na mk.

13. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    Tascha gemiddeld komt je ongi pas 14 dagen na ei dus je zit nu pas op de helft dus het zou een innestelingsdipje kunnen zijn dan gaat je temp morgen waarschijnlijk weer omhoog.

xxx joyce

14. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Ik zou het ook wel een hele vroege ongi vinden dan. Hoop voor je op een innestelingsdipje. Bij mij (zie album) ook opeens lagere temp en daarna gewoon weer omhoog. Ik duim voor je.

15. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    dank jullie wel voor de antwoorden. Ik ga ook duimen voor mij zelf en er proberen niet al te veel mee bezig te zijn.

16. Niet meer actief

Tascha, inderdaad te vroeg voor een ongi dus misschien een mooie innestelingsdipje. Knoop je er niet te veel op vast, want hoeft niet natuurlijk.

Molly, dat zeggen ze inderdaad. Ik denk alleen dat het bij jou wel goed zit hoor !

Vies verhaal, dus niet opletten:
    Hier komt al gelige afscheiding, dus zal snel mijn doorbraak bloeding krijgen.
    Is het dan handig dat ik 2 weken na mijn eisprong wel of niet test?

17. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    tijgertje, jee, dat had ik niet verwacht, het zah er zo mooi uit. wie weet nog te vroeg, je bent toch nog niet ongi?
    ikdus, ik denk dat salami wel mag hoor.en ik voel me er ook niet schuldig meer om hoor, en het kwam niet door jou hoor, ik snapte wat je bedoelde, dat de temp en test daardoor beinvloedt kan worden. morgen zal ik wel meer duidelijkheid krijgen.
    als ik morgen om een bloedtest vraag,met spoed,weten ze dan dzelfde dag nog de uitslag? IK kan pas na 12 uur bloed prikken,da's al laat.
    mieke, ik heb net ook nog getempt,toen ik wakker was, omdat ik dan idd genoeg uur had geslapen, en toen was ie ook 36.8. En jouw mannetje zal wel erg aan het idee moeten wennen, mss bang voor alsnog een teleurstelling, dus dat ie nog voorzichtig blij is. Over een paar dagen springt ie vast een gat in de lucht! Wij vrouwen zijn daar veel meer mee bezig, en reageren daar dan ook anders op. Geniet er maar lekker van vandaag, het weer is er ook na!

18. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    tja ikdus, hoe snel komt dan meestal de bloeding na die afscheiding? Anders kun je nog even afwachten.

19. Niet meer actief

Geen idee heb eigenlijk nooit gelige afscheiding gehad. Maar denk dat het straks wel naar bruin veranderd. En dan hopelijk weer eens een keer rood bloed.
    Is wel snel na eisprong 4/5 dagen daarna, maar komt natuurlijk door de pil.

Hoe het met bloedprikken zit geen idee, ik denk dat jij wel dezelfde dag de uitslag kan krijgen. Omdat je bij de gyn loopt. Moet je maar even vragen. Hopelijk krijg je binnen paar uur dan de uitslag. Eindelijk eens duidelijkheid voor je dan.

Wat als het wel je ongi was? Ben je dan te laat voor menopuur?

20. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    ja, dan is het morgen dag 5 al. Normaal moet je op dag 3 beginnen. De vorige keer ben ik ook later begonnen, op dag 5 ook geloof ik, omdat ik toen nog de prikinstructies moest krijgen. Dus het kan wel. Alleen dan moet ik mijn 1e fm van woensdag maar iets later zetten denk ik.

Maar 4/5 dagen na je ei is wel erg snel, mss een innesteling die eraan zit te komen? Ja, en wie ben ik, ik zou er idd testen tegenaan gaan gooien, maar dat heb je wel gemerkt,haha.
    is je mannetje nog online geweest vanacht, of ben je voor niks nog opgebleven?

Deel Deze Pagina