Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Zou kunnen, maar denk eerder dat gewoon doorbraak bloeding is. Want woensdag heb ik de laatste pil ingenomen ( moest nog 4 slikken )
    Ik heb gewoon erg laat een eisprong gehad.
    Dus ik weet niet hoe het dan werkt eigenlijk. Maakt ook verder niet uit. Ik test voor ik vlieg nog even voor de zekerheid. Is het negatief is het mooi mee genomen, is het positief is het ook mooi meegenomen ;)
    Weet niet of mannetje online is geweest, hij was pas half 5 thuis vanacht en ik ben na mijn laatste berichtje naar bed gegaan. Hij heeft tot 3 uur gewerkt. Dus had geen zin om nog te wachten.

Vanavond slaap ik weer in stiefbroertje zijn kamer, en dan kan hij me lekker wakker bellen zodat ik online kan komen...

Even afwachten dus wat het word zwanger of niet.
    Ik hoop dat je zwanger bent, ik gun het je zo!

2. havefun

havefun Bekend lid

19 dec 2007
    576
    1
    0
    dromenland
    Net het ziekenhuis gebeld, ik kan stoppen met de provera, maar moet morgenvroeg terugbellen om morgen nog terecht te kunnen bij de fert.arts.
    ik ga nu plat, want ik hou het niet meer van de buikpijn, zo erg heb ik het nog nooit gehad ( ja, één keer, bij de allerlaatste miskraam, toen liep ik ook helemaal krom van de pijn en kon het wel uitgillen), maar ik ben 100% niet zwanger, dus dit is toch echt weer iets anders.

Er schreef iemand dat het wel leek dat mijn cyclus andersom liep, raar, dat was ik ook al aan het denken, vind die temperatuurstijging ook heel erg vreemd?

3. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    mieke: GEFELICITEERD! ga er van genieten!

Wies: bij jou nog spannend... * duim duim duim*

Havefun: hopelijk kun je nu snel door naar de volgende ronde en gaan ze je lichaam beter leren kennen en krijg je een super ei.

Mijn kaartje weer... denk dat we op de wachtbank zitten

4. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Mieke, hoorde dat je zwanger bent :D:D:D:D GEFELICITEERD!

5. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Havefun, dat was ik die dat zei, dat lijkt echt zo vind ik.
    Wat ontzettend kut dat je zo ongelooflijk veel pijn hebt, hoop dat het niet lang aanhoudt.

6. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    He Mup, ja goed he, samen bij de februari mama's, dus kom je daar wel weer tegen! :D

7. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    wat goed zeg....ik hoop ook snel bij de februari mama mee te kunnen kletsen met jullie....nou geniet van jullie zwanger schap....

8. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    Goedemiddag meiden

Hier nog steeds geen ongi
    Ik baal er ook wel van maar geen bloed geeft moed zeggen men

Wies ik ben idd nog niet ongi snap er niks van

mieke8 tjee wat een verschillende cyclus zeg dan denk ik als ik nog niet ongi ben op dag 35 maar weer een testje doe

Anders weet ik het ook niet

liefs tijgertje23

Trouwens mieke8 nog van harte meid al wat symptomen op dit moment

9. Niet meer actief

Cyclussen die niet regelmatig zijn zijn inderdaad vervelend, weet er helaas alles van.

10. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Dat is zeker goed! We lopen op een paar dagen gelijk :D

Nu de rest nog...

11. poepiekont

poepiekont Actief lid

24 jan 2008
    104
    0
    0
    He Wies, ik denk wel wat te zien op je test, maar vind het wel lastig zo op de computer. M'n duimen draaien overuren!

Tijgertje, ik ben voor jou ook erg hard aan het duimen dat je temp morgen weer hoog is!

Tascha, ziet er uit als een innestelingsdipje vind ik.

Havefun, wat een toestand weer meis! Gaat het al een beetje of heb je nog zo'n buikpijn? Als ze toch eens wisten hoe of wat he... :(

Ikdus, heb ook nog nooit een doorbraakbloeding dus zou het niet weten, klinkt op zich wel logisch dat daar wat viezige afscheiding aan vooraf zou kunnen gaan.

Hier eindelijk een eisprong gedetecteerd, maar wel pas op dag 26 :( Hoop dat m'n luteale fase wel lang genoeg is! Ach, eigenlijk ben ik al blij dat ik ondanks de borstvoeding een eisprong heb ;)

Voor wie ik vergeet, mijn excuses! #-o

12. Niet meer actief

heb je niet aan de pil gezeten of nuvaring ofzo?

13. poepiekont

poepiekont Actief lid

24 jan 2008
    104
    0
    0
    Wie ik? Nee hoor, maar dit is pas mijn 2e officiële cyclus. Zoals eerder gezegd geef ik nog borstvoeding, en ben daarom ook pas na bijna 13 maanden weer voor het eerst ongesteld geworden. Daarna weer na 34 dagen, en nu met deze cyclus bezig. Hoop er erg op dat het weer een beetje opstarten van mijn lichaam is, en dat hij misschien volgende maand al iets vroeger zal zijn.

14. Niet meer actief

Ik ben ee beetje vergeet achtig sorry..

15. poepiekont

poepiekont Actief lid

24 jan 2008
    104
    0
    0
    Hahaha, das je uiteraard vergeven hoor ;)

16. Niet meer actief

Gelukkig maar:D

17. chantalniehof

chantalniehof Actief lid

11 mrt 2008
    348
    0
    0
    verpleegkundige
    nijmegen
    Wie kan en wil mij even helpen

snap er echt helemaal niks meer van.

dit is me kaartje

Heb ik nu op dag 21 een eisprong gehad?
    Die week daarvoor had ik slijm enzo en wat krampjes en klachtjes. Ik dacht echt dat het die week zou komen. Is dat nu dan wel of niet?
    En ik heb best een regelmatige cycles dan kan je toch nooit zo laat nog een eisprong hebben of wel?
    Snap er echt niks meer van.
    Alhoewel ik wel blij dat ik een eisprong heb toch?

18. wens3

wens3 Fanatiek lid

29 mei 2007
    1.093
    0
    0
    Wies, ik hou je nog steeds in de gaten. Wat rot die onzekerheid!
    Wil je geen valse hoop geven maar Matcare was bij mij altijd heel onduidelijk. Ik blijf voor je duimen.
    Hier gaat het oke, dit is wel een lichamelijk zware zwangerschap, met twee kleintjes rondlopen, maar ik heb het er voor over, en verder gaat met de kleine alles super zoals het lijkt.

19. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    havefun, hoe gaat het nu met je, is de pijn wat gezakt?
    ikdus, zwangerschapsdementie?haha... er zijn ook zoveel meiden hier, logisch dat je af en toe niet meer weet van hoe of wat.

Nu vind ik het wel spannend dat sommigen van jullie iets op de foto zien. Ik zag het zelf amper. (wel in het echt, maar niet op de foto) Ik krijg opnieuw weer lichte ongikrampen. Maar niet net als donderdag en vrijdag, die voelden anders en waren véél heftiger. Dit voelt echt als lichte ongikramp. raar zeg...Ik heb ook een weeeig gevoel de hele tijd, ook als ik nog niet lang geleden gegeten heb. ik zal blij zijn als het morgenavond is!

20. Clarissa81

Clarissa81 Actief lid

3 apr 2008
    252
    0
    0
    Limburg
    Vraagje hoe tempen jullie eigenlijk, ik temp sinds deze cyclus vaginaal
    ( maakt trouwens niet veel uit hoogstens een 0,1 hoger dan oraal ) omdat ik rectaal niet verdragen kan smorgens. Kan dan zogezegd meteen naar t toilet rennen :oops: .

Deel Deze Pagina