Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Nouwja, ik wacht dan nog wel even met de pil slikken. Heb toch geen strip meer, eerst maar eens zien of ik wel kan kopen hier in NL.. Anders in Spanje..

Wies, owjaa die test had ik wel gezien, tjee wat ben ik dom zeg..
    Ik weet alleen niet of ik iets zie het is zoo klein die foto.

2. Clarissa81

Clarissa81 Actief lid

3 apr 2008
    252
    0
    0
    Limburg
    Mijn Lf is voor zover mn eisprongen goed zijnuitgerekend 11dagen, dus zit goed met mn lf. Minder dan 10 dagen is erg weinig. Maarre ik test pas zondagochtend, heb al teveel centjes uitgegeven aan te vroege zwangerschapstesten. Dus vriendje lief heeft ze verstopt.
    ( ahha manlief zit trouwens met een maskertje voetballen te kijken, vreemde combinatie niet? Ontdekte vandaag 2 pukkeltjes de arme man en dan beweren dat ze niet ijdel zijn haah )
    En dan zeggen dat ik een typmiep zwangerwordengek ben :) :D ( maar klopt wel ;) )

3. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Heb het ooit getest met een thermometer die van ellende bijna uit elkaar viel. Net voor ik em ging weggooien heb ik vergeleken, bij mij scheelde het 0.3C tussen vaginaal en rectaal. (rectaal hoogst)

4. chantalniehof

chantalniehof Actief lid

11 mrt 2008
    348
    0
    0
    verpleegkundige
    nijmegen
    heej meiden
    ik ga het in de gaten houden, toch handig dat tempen.
    Maar het kan nu ook zijn dat als ik later ongesteld mag worfden het dus niet eens erg is?
    Vind dat vrouwen lichaam ingewikkeld hoor haha.

mocht ik nu ongi worden ga ik ook ovulatietesten bestellen.
    Die van mat care zijn wel goeie toch?

5. Niet meer actief

Als je 11 dagen na je ei ongesteld word is dat geen probleem. Maar we hopen natuurlijk dat je helemaal niet ongesteld word hè ;)

6. Clarissa81

Clarissa81 Actief lid

3 apr 2008
    252
    0
    0
    Limburg
    Heb mn kaartjes overelkaar gelegd en er zit wel tempverschil in qua hoogte, maar de curve verloopt over de grote lijn wel hetzelfde. ( behalve deze maand gigantische dip gehad op 3 dpo ) Dus zal inderdaad wel verschil in zitten waar je tempt, maar als je 1 cyclus op dezelfdemanier tempt is t goed. En die nieuwe termo met 2 cijfers achter de komma was een geweldige tip van jullie!

7. Clarissa81

Clarissa81 Actief lid

3 apr 2008
    252
    0
    0
    Limburg
    Heb echt tijd teveel vandaag haha. Begin nu weer van die kietelsteekjes ( zoiets als een prik )achter iets boven mn schaambeen te krijgen. Moet ik dat ook bij ff invullen en hoe, doet namelijk niet pijn, dus geen cramps.

8. Niet meer actief

Geen idee, ik vulde nooit echt iets in bij ff :p
    Kwestie van goed onthouden haha..

Ik heb hier wel erge pijn, links in mijn buik wat trekt naar mijn rug zijn alleen wat steken, moet dan even adem inhouden dan gaat het weer goed.

Ik heb dit echt nog nooit gehad met de pil, wat stom zeg. Ben blij als mijn lijf weer helemaal gewend is aan de pil haha.

9. Clarissa81

Clarissa81 Actief lid

3 apr 2008
    252
    0
    0
    Limburg
    Ken t gevoel wel, ik begin nooit meer met de pil, ga denk ik voor de nuvaring. Veel positiefs over gehoord van vriendinnen en minder hormonen.
    Van die pil welke dan ook heb ik altijd of buikpijn, doorbraakbloedingen of toch ei gehad. En het ontpillen verschrikkleijk, ben echt super lang super misselijk geweest. Nu alleen nog maar voor mn ei misselijk, ( wat eindigd in eetbuien tijdens mn LF haha) --> voordeel ben voor t eerst sinds lange tijd een kilo of 5 afgevallen :D

Trouwens ben even zo vrij geweest om je fotos te bekijken, mooi daar hoor, en is dat kleine lekkere mannetje jouw schatje? Wat een lekkertje.

10. Niet meer actief

Nee dat etterbakje is mijn neefje, het is inderdaad een schatje ( als hij slaapt) maar een lekker ding is hij zeker. Dankje wel voor je compliment :D

Nou zit er toch nog een voordeel aan hè, dat ontpillen :p

Ik zelf heb helemaal geen last gehad van ontpillen, heb alleen onregelmatige cyclussen. Maar dat had ik voor ik aan de pil begon ook al. Toen alleen een stuk langer.

Als ik ooit mag bevallen ga ik denk ik een spiraal nemen. Ik wil voorlopig niet zwanger raken, misschien helemaal niet meer.

11. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    iidd mieke moet wel zeggen dat ik ik toch wel bang blijf dat ik 20 juni bij de nekplooi meeting slecht neiuws ga krijgen maar moeten we niet van uit gaan toch en dan 27 juni weer echo als alles veder goed verloop.
    maar vind de tijd eingelijk te langzaam gaan whahahahaha

12. Clarissa81

Clarissa81 Actief lid

3 apr 2008
    252
    0
    0
    Limburg
    Haha je neefje,

Jouw tijd komt ook nog wel hoor... Mijn moeder is verteld dat ze nooit zwanger kon worden. 1 98% verkleefd 1 100% en toch 4 kindjes gekregen.
    Ik heb ook een dochter ( 7 jaartjes) maar ook 2 VMK gehad, veel vrouwen praten er niet over dus denken we dat we uitzonderingen zijn, echt niet!

Je bent nog jong niet?( althans denk ik ben toch jij oppe foto?)
    Maar begrijp wel als je op en gegeven moment er echt geen zin meer in hebt. Geniet in ieder geval van Spanje en alles om je heen. Rust en ontspanning kan al veel doen.

Een spiraaltje wil ik nooit nemen, ben echt bang voor dat gefruttel in mn BM en bang voor ontstekingen enzo.

13. Clarissa81

Clarissa81 Actief lid

3 apr 2008
    252
    0
    0
    Limburg
    Ohja dit zijn de laatste 2 overelkaar:

14. Niet meer actief

Klopt inderdaad dat weinig vrouwen er over praten.
    Maar om mij heen is het al vaak gebeurt, ik weet dus dat het mogelijk is.
    Maar wat goed zeg van je moeder toch nog 4 kindjes kunnen krijgen.
    En ik weet dat mijn tijd komt, al is het door de pil heen. Kindje is wanneer dan ook meer dan welkom!

Wat leuk een dochter van 7 en ook steenbokje, net als ik en mijn neefje, ondeugend zijn die he haha.

Ik heb er eigenlijk noot zo over na gedacht, een ontsteking. Misschien neem ik wel zoiets wat je in je arm kan nemen. Even kijken welke mogelijkheden er allemaal zijn in Spanje.
    Vriendlief wilt pas een tweede, als de eerste een jaar of 8 is. Vind ik een prima plan.

Ik ben inderdaad nog jong, ben in jan 20 geworden, dus alle tijd van de wereld :D

15. Clarissa81

Clarissa81 Actief lid

3 apr 2008
    252
    0
    0
    Limburg
    Tja die dochter van mij een duveltje in spee. ( als ik goed kijk zie twee kleine hoorntjes en spitste oortjes zeg ik haar weleens :evil: )Maar ook super lief en sociaal naar anderen. Wil heel graag een brusje hebben. Ze heeft 2 weken geleden bij haar papa een (half) broertje gekregen en erg boos dat ie niet mee naar huis mag. ( haar vader vin dat overigens niet erg is erg makkelijk en denkt dat ie een goedkope oppas heeft gevonden haah .....niet dus)
    Zal komende week eens kijken hoe ik fotos in mn album kan krijgen, is tot nu toe nog niet gelukt.
    Was ook net 19 toen ik haar kreeg. Wilde ook eerst zon ding in mn arm, maar HA wilde dat niet doen, omdat hij vond dat er nog te weinig onderzoek na gedaan was. Maar dat was dus 7 jaartjes geleden. Och ja en anders is er nog altijd het condoom, kan manlief ook wat doen. ;)

Zegguh ik duik zo mn nestje in moet morgenvroeg werken bah lange dag en ook nog vroeger uit mn nest om rapportages te schrijven> Dubbelbah.

Fijn om ff met je gekletst te hebben

16. Niet meer actief

Leuk hoor, kan niet wachten tot ik zo een kindje krijgt lijk me heerlijk :)
    Maar is zij dan ook de pil gekomen?
    Dus over een tijdje heeft ze ook bij jou een broertje of zusje, leuk :D

Denk dat er nu ondertussen wel genoeg onderzoek na gedaan is, en ik hoef het voorlopig nog niet.
    Eerst kindje mogen krijgen en dan zien we wel verder wat ik als anticonceptie neem.

Vond het ook fijn om te kletsen, slaap lekker succes met je rapportages schrijven en werkse morgen.

17. Clarissa81

Clarissa81 Actief lid

3 apr 2008
    252
    0
    0
    Limburg
    Okey nog 1 berichtje dan:
    :D
    Tja zij en mn VMK ook . ( maar bij mn dochter wist ik dat ie toen alweer te licht was, dus niet helemaal meer door de pil heen, maar zeer zeker heel erg gewenst, vader wenste toen al heel lang een kindje )Mijn jongste zusje ook trouwens ( bij mn ma dan )

We gaan er allemaal voor niet? Jij krijgt ook zon lekker mokkeltje hoor! Is het geweldigste gevoel ter wereld ook als je jong bent.

Tja wie weet hoelang het duurt, geen idee. Maar zij is er helamaal klaar voor. Heeft maanden geleden vaker mn " antibabietjespil" weggegooid. Zie een duveltje haha. Ze weet nu niet dat we aan het proberen zijn. Negen maanden duren namelijk erg lang en als het dan niet meteen lukt, tja nog langer he.

Jij ook truste

18. Niet meer actief

Lijkt me heerlijk zo een mokkeltje of jochie..
    Haha een echte duiveltje, wat schattig !
    Mooi dat ze zeer gewenst is ook al was het door de pil heen, daarom zeg ik een kind komt wanneer het moet komen, al is het door de pil heen.
    Bij jou dus 3 keer, helaas heeft het 2 keer niet mogen blijven zitten bij je :(

Inderdaad 9 maanden is erg lang voor zo een kleine meid, die begrijpt dat nog niet goed en gaat dan steeds zeuren en ongeduldig doen :)

Nou slaap lekker.

19. havefun

havefun Bekend lid

19 dec 2007
    576
    1
    0
    dromenland
    @wies, hoe is het meid? heb je nog een test gedaan vandaag? hoop dat die een stuk duidelijker zal zijn, want zo`n vage test geeft ook alleen maar meer twijfels.

@clarissa, bedankt voor je tip, maar aangezien ik 6 miskramen gehad heb ( wil niet betweterig overkomen) inclusief de weeën die je beschrijft en de hevige pijn en bloedverlies etc wist ik dat dit iets anders was. En ik wist ook 100% zeker dat ik niet zwanger kon zijn ( na een half jaar geen eisprong gehad te hebben, is dat zeer onwaarschijnlijk), dus het moest wel opkomende menstruatie zijn. Zaterdag dacht ik nog dat het misschien een late eisprong kon zijn, maar gisteren kroop ik hier over de grond van de pijn. Gisteren overdag gemiddeld bloedverlies, gisteravond, vannacht en vanmorgen weer als vanouds, de kurk eruit en laten lopen die handel, inclusief grote stolsels en van allerlei vreemd uitziende dingen. Maar, laat maar lopen die handel, want de hevige buikpijn van gisteren is hierdoor wel milder geworden. Het is vergelijkbaar met een grote puist die op knappen staat, die doet ontzettend zeer, maar als ie geknapt is dan is de druk weg. doet nog wel zeer, maar niet meer zo extreem. Zo voelt mijn buik ook, ik kan er niets aan hebben, maar de druk is er vanaf, dus die extreme pijn van gisteren is gelukkig weg. Hing hier van ellende achterstevoren over de bank :rolleyes: Straks nog even bellen naar ZH wanneer ik moet beginnen met clomid, vandaag of toch pas morgen.

Allemaal alvast een fijne dag, met veel zon, want gisteren heb ik er niet van kunnen genieten, dus hopelijk vandaag nog wel.

20. Clarissa81

Clarissa81 Actief lid

3 apr 2008
    252
    0
    0
    Limburg
    @havefun: hoop dat jeje nu iets beter voelt, de pijn weg is en je kunt beginnen met je medi. ( vin je niet betweterig hoor, je weet tenslotte zelf het beste wat er aan de hand is )

Joehoe :) Temp is weer ietsjes hoger! :)

Deel Deze Pagina