snap er echt niks meer van, mijn hoop is ook weer gehalveerd na deze temp. ik heb niet getest, omdat ik toch het zh wil bellen voor een bloedtest. maar ik zie het somber in, of kun je ook gewoon een dipje in je temp hebben als je zwanger bent? ik baal er wel van,hoopte zo dat ie verder ging stijgen! Ik heb zomenteen werkoverleg, van 9 tot 12, ik bel in de pauze even naar het zh, dan laat ik jullie straks wat meer weten.
mijn tempkaartje doe een beetje raar inplaats van en dicht rondje heb ik nu een open rondje...weet iemand wat dit is?
Nou dames, hier vanmorgen temopstijging met 0,2. Ovutest positief, dus denk dat vandaag mijn ei is en niet gister, maar gister was LH-piek schijnbaar al lekker hoog. Kep ff in mijn fertilityfriend geschiedenis gekeken en zag dat ik dat vaker heb gehad, 2 posi ovutesten op 2 dagen en dan was de 2e dag mijn eisprong, dus die houd ik vandaag ook aan, dus 26 dagen cyclus. Mijn kaartje: @Wies, jee meid, wat een gedoe met die temp etc van jou.... Ik zou idd het zh maar ff bellen. Heel veel suc6 en sterkte! Maar toch zie ik wel in de kaartjes van zwangeren een dip, maar die is voor jou nu te laat DENK IK om zwanger te zijn, dus ik denk van niet....
Moggel, Bij Freesia kelderde de temp toen ook ineens he, tot dacht ik 23 dpo, en ze is nu zo'n 24 wk zwanger......... Ik duim! Wilde net vragen over 't tijdstip Lynn, vreemd... Havefun "fijn" dat de druk eraf is. Eisprong gehad, Mamakitty, mooie temp, jij krijgt binnenkort een kruis van FF. Hier nu 7 dagen 36.7C, ov testen doen nog niets, bmm verandert wel, is hoger, slijm leek vanochtend meer op watery dan op creamy, dus heb vent wakker gemaakt om de Gamma te openen Moet even aankijken, maar misschien dat ik mijn banner inruil voor 1 die alleen de dagen telt, als er nu staat nog 3 dagen tot ei dan ga ik me te veel focussen, en juist loslaten werkte bij mij de vorige ronde goed. Fijne warme dag!
jah bedankt voor het kijken...ik weet het ook niet...als ik almijn dingen voor de dag weg haal blijft hij er nog in staan
Dames, wat is er weer veel geschreven, ik heb het wel zo'n beetje doorgelezen. Wat denken jullie, innestelingsdipje? (zie link onderschrift). Het is dan wel een beetje vroeg...
misschien dat je even de invullingen van morgen en overmorgen weg moet halen ... anders weet ik het ook niet ...
Een echte innestelingsdip hoort tussen 7 en dag 12 dpo te zitten, dus ik ben 1 dagje te vroeg. Maar 7 dpo kan dus heel goed, al wil dat niet zeggen dat je echt zwanger bent.
ik heb die invulling ook al weg gehaald....alleen he blijft...en als ik probeerde morgen in te vullen dan was het rondje vanmorgen dicht en die van vandaag open...maar goed.... en over die innestelling....tuurlijk weet ik dat het niet zo hoefd te zjn....
goedemorgen dames, aquilegia: dipje zou toch wel kunnen... morgen gaat jou temp gewoon weer mooi omhoog! poohbear... balen die temp meid! hier vandaag weer ietsje omhoog. morgen een kruis denk ik.... zal hem eens even opzoeken
Mogge dames, Aquilegia, ik denk innesteling. Kan je eisprong anders niet een dag eerder zijn geweest? Ziet er goed uit hoor.. Pooh, je zit nog boven de coverline, ik ga heel hard voor je blazen en duimen! Wies, ben het met je eens dat het er niet goed uitziet, maar zolang jij nog niet vloei blijf ik heel hard hopen en duimen Hier nog weinig nieuws, maar zit ook pas op 4 dpo dus wat wil je. Was wat vroeger met tempen vanmorgen dus vandaar een open rondje, alsook gisteren. Vind alleen dat hij niet erg stijgt na m'n ei, maar goed, misschien scheelt het ook iets dat ik vaak 's nachts nog een half uurtje op ben tussendoor. Zou dat ermee te maken kunnen hebben?
Ik denk wel dat mijn eisprong vrij vroeg op de dag is gevallen (gezien het slijm enzo), dus wat dat betreft zou het kunnen dat 't dipje wat eerder is. Ik heb helemaal geen zin in dat wachten, wachten, wachten, maar ik probeer me maar op mijn projectjes te storten: werk (meer dan me lief is), de tuin, andere dingen...
Zo, er is al weer veel neergeschreven hierzo. Iedereen drukdruk, enkele mooie en spannende kaartjes zijn er weer tevoorschijn getoverd, helaas is het dus voor sommigen wéér afwachten. Kom net van de HA af, ivm mijn niet aflatende klachtenlijst. Ontzettend vaak ontstekingen in gewrichten van heupen,knieén, polsen, vingerkootjes, nek en schouderklachten, vingerkootjes regelmatig ontstoken, vocht vasthouden, aangekomen zonder aanwijsbare oorzaak, en zo kan ik nog wel eventjes doorgaan. Ik heb al jaren een rotlijf, maar nu is het helemaal verschrikkelijk. Ben doodmoe elke avond ( s`middags al) en allerlei anders klachten. Ook HA vond het niet normaal en heb net bloed laten prikken en een potje urine ingeleverd. Toch maar weer op reumafactor laten testen, vorige keer was de waarde 50, dat is iets boven de minimumnorm van 20-30, maar dat moet niet zoveel klachten geven. Ook heeft hij nu laten testen op de ziekte van lyme, en als ik op internet dat lijstje met klachten lees, voila, that`s me! Maar ja, dat moet dan al jaren geleden geweest zijn dat ik misschien gestoken ben door zo`n beest, ik kan het me niet herrineren in ieder geval. Maar aan de andere kant, het kan ook jaren duren voordat je hier last van zou krijgen, dus zeg nooit nooit. Ook eventuele vitamine-tekorten ( o.a. b12) wil hij controleren, lever en nierfuncties, kortom, weer een hele rits. Volgende week op de uitslag. ZH gebeld, kon vandaag beginnen met clomid en volgende week maandag op echo-spreekuur komen, dus wordt weer afwachten. Och ja, en zo trubbelen we maar door. Gelukkig dat de zon schijnt, is er toch iets positiefs buiten alle ellende om.
Aquilegia, zou kunnen toch. Je ziet ze ook wel op dag 5 havefun, meissie toch het zit je echt allemaal niet mee *gooit de helft van geluk naar havefun* Ik hoop dat je hier wat aan hebt en dat het mee gaat zitten, en ik duim ondertussen verder voor jou.. Wies, ziet er niet mooi uit maar zoals molly zegt, freesia had het ook' En meerdere zwangere als je kijkt bij de zwangere kaartjes. Hoop dat je meteen terecht kan voor bloed prikken en dan ook vandaag nog uitslag krijgt, is net niks zolang in onzekerheid zitten.
Aquilegia, dan moet het haast wel innesteling zijn! En wat Havefun al zei, gelukkig is het mooi wer, kan je lekker een beetje in de tuin rotzooien. Dan gaat de tijd altijd hard is mijn ervaring Havefun, jeetje meid, wat een toestand. Hoop niet dat je idd reuma hebt, want buiten het feit dat dit gewoon een enorme butaandoening is, is dit ook heel moeilijk aan te tonen. Ben benieuwd naar de uitslagen volgende week! Fijn dat je wel duidelijkheid hebt nu wat betreft de clomid, das in ieder geval iets Ga je nog wat in de tuin werken vandaag? Hier is het in ieder geval heerlijk weer! Marloes, welkom op de wachtbank denk ik he!
Aquilegia ik denk dat het een innestelingsdipje wordt. Wies en Havefun wat balen die onduidelijkheid allemaal. Bij mij is ook nog niets duidelijk naar Ha gebeld, kan vanmiddag terugbellen, moet eventueel tabletjes slikken om het bloeden te stoppen, dus ben benieuwd, maar dat heb ik eigenlijk liever niet al die rotzooi. Daarom overlegd assistente nog even en kan ik vanmiddag terugbellen. xxx joyce