Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kita29

Kita29 Niet meer actief

Hai meiden, sorry dat ik ineens ben verdwenen, maar had geen internet. Ik ben helaas ongi geworden. Maar de rode etters zijn alweer bijna foetsie. Ik lees vanavond wel even bij. Hier mijn kaartje

2. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Uitgaande van 342 dagen 25 april, maar vorig jaar droeg ze 2 dagen over, dus dan zou het 27 april worden.

Ojee, toch geen HCG? Verdorie! :evil:

3. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @wies, balen meissie, maar je hebt wel duidelijkheid nu. Schreeuw het effe van je af!

@all, ik heb nog geen bloed, bruin of whatever. Hopelijk is mn temp morgen weer wat om hoog. Wel soor krampjes daar beneden ,dus denk wel dat het er aan komt, helaas!
    Vanmiddag lekker in de tuin gelunchtm et mn moeder en mn beste vriendin. Tis hier wel warm hoor, maar onder het zonnescherm wel uit te houden!

Vanavond voetbal kijken!

4. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Wies; heel veel sterkte!

Aguilegia; hopelijk (net als bij mij) een innestelingsdipje. Beide zwanger zou mooi zijn.

Zelf al vier dagen 36,8. Zit nu op 11 dpo en vorige keer op 12 dpo lagere temp en spotting. Ben zo bang voor morgen dus. Dat wachten wordt aan het einde van de cyclus echt té erg. Kan me gelukkig inhouden om een test te doen. Tot vrijdag. Hopelijk kan het dan nog en ben ik niet al ongi.

5. havefun

havefun Bekend lid

19 dec 2007
    576
    1
    0
    dromenland
    @wies, shit hoor, balen, en het zag er zo mooi uit!
    Vanuit het zuiden van het land een hele dikke digiknuffel.
    moet je nu trouwens weer terug voor nog een IUI of gaan ze nu iets anders proberen? IVF of ISCI. ik weet niet hoe het sperma van je man is, maar van een vriendin heb ik gehoord dat het aan de kwaliteit van het sperma ligt wat ze gaan doen? Succes.

Lynn, misschien nog geen eisprong gehad? Als je je slijmwaarneming weghaalt bij FF wat geeft ie dan aan?

Vanavond iig voetbal kijken, ben benieuwd hoe "onze jongens"het ervan af gaan brengen. Hier in ieder geval nog geen versierd oranje huis, hoewel ik wel geneigd ben om met de rest mee te doen, want de hele wijk lijkt hier onderhand wel de oranjebuurt.

6. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Hihihi Have, wij hebben hier de welpies van de appie op de tv staan en de wuppies van het wk tevoorschijn gehaald!

7. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    nou, heb toch stiekem gestets, en ik was er al bang voor, negatief! geen middelandse zee baby voor mij, vrees ik. Maar oke, nog geen bruin/bloed...

8. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    jammer poohbear, had gehoopt dat jij goed nieuws hier zou brengen!

havefun, ik krijg in totaal 6 iui's. Ik heb er 3 met clomidtabletten gedaan, en nu de 2e met menopur (spuiten) hierna is er een zomerstop bij ons en daarna nog 1tje. Als dat niks wordt, gaan we verder voor IVF waarschijnlijk. Alles is gewoon goed bij ons, we komen in aanmerking omdat het al zolang duurt.
    Ik ga zomenteen naar het (waarschijnlijk) nieuwe huis kijken van simone en mijn broer. Daarna voetbal kijken bij hun, of ergens anders. Lekker wat afleiding, en een heleboel roseetjes! Ben blij dat mijn man thuiskomt vanavond.

9. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    thanks wies! Ik drink zo ie zo nooit alchol, anders zou ik me volgieten vanavond, hihihi!

Wij kijken ook voetbal vanavond. Is leuk met een zweed in huis! We hebben dan ook de zweedse vlag tussen al die oranje vlaggetjes hier gehangen. En mijn oranje vlag hangt er vrolijk naast! hOe bedoel je integratie?

10. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen

11. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    Dit zegt al genoeg :cry: :cry: :cry:

liefs tijgertje23

12. Niet meer actief

Ook een dikke knuffel voor jou Tijgertje :(

13. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Wat jammer Tijgertje...

14. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    knuf tijgertje...ik denk dat ik je morgen achterna race naar beneden. Net negatief getest!

15. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    pffff... Tijgertje, Wies en Poohbear....

16. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    Hey meiden

Het is wel balen maar ja donderdag hebben we een gesprek in nijmegen om half 4 umc radboud

Heb al 15 vragen ongeveer hoe de behandeling gaat en/of er risico's aan vast gebonden zijn
    Dit is de eerste x samen dus ook wel spannend voor ons 2-tjes

liefs tijgertje23

17. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    hallo dames voor de gene die net vroeg als je je slijm dingens weg haal dwat ie dan zegt...dan blijft hij gewoon vol houden dat ik toen mijn ei had!

18. poepiekont

poepiekont Actief lid

24 jan 2008
    104
    0
    0
    Tijgertje, Pooh een Wies, het spijt me heel erg voor jullie :( Had het net als ieder ander heel graag anders gezien voor jullie!

19. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    Wat een pech allemaal zeg. De huisarts heeft mij primolut voorgeschreven, maar ik ga het nog niet gebruiken morgen eerst overleg met gyn, want ik zag in de bijsluiter dat ik dan niet zwanger mocht raken enzo, ja daar zit ik dus echt niet op te wachten en als de gyn me verder geen duidelijkheid geeft dan ga ik toch nog maar een keer naar de HA belllen. Heeft iemand van jullie ooit dat middeltje gehad? <oet er per dag 3 tabletten van slikken. Wel veel he.

xxx Joyce

20. Clarissa81

Clarissa81 Actief lid

3 apr 2008
    252
    0
    0
    Limburg
    @Tijgertje pooh en Wies: balen man ik stuur jullie heel veel liefs vanuit Limboland.
    Tijgertje veel succes donderdag, vraag ze maar de oren van de kop totdat ze flapperen ;)

@ Aqui : Vanaf 4, 5, 6 DPO is mn temp ook gezakt, vanaf 7 DPO weer mooi egstegen en had die rose bloeding op 3 en 4 DPO. Had de vraag neergelegd bij de verloskundige omdat ik dacht dat het wel een erg vroege bloeding/dip was.

Dit was t antwoord:Het zou toch al wel een innestelings bloeding kunnen zijn. Wacht af tot dat je echt je menses zou verwachten. En kijk of het bloedverlies door gaat zetten of uitblijft. Dan is een testje op zijn plaats!

En ja op 5 DPO nog maar beetje lichtcremebruin en daarna niets meer en en de temp stijgt. Mijn temp gaat langzaam omhoog, ook na mn ei. Tot nu toe nog geen bruinverlies. Maar dat kan natuurlijk nog altijd. Maar ja weten pas echt iets zeker als ik voorbij mn NOD ben he! ( en wacht voor de zekerheid tot zondag, want denk wel dat mn lf 11, maar daar zou ik zelfs nog fout mee kunnen zitten) Is echt moeilijk hoor heb elke keer de neiging om te testen.

Deel Deze Pagina