Ik wil zoooooo graag weten of ik wel een eisprong heb..... Hopelijk gaat temp vanaf morgen stijgen.....
Boh heb gevoeld hoe t voelt als je bm laag zit... Echt laag. Kan alleen niet het verschil tussen de open en dicht vinden. Voor mij voelt t gewoon aan als een open spleetje,waar jeje vinger op kan leggen ( niet zon grote opening als je vingertopje, echt een stuk kleiner) maar heb niet gevoeld op mn groene dagen. dus helaas geen vergelijking " materiaal ".
Nieuwe ronde nieuwe kansen ( ) boehoe.... Bruinverlies komt door, voor mij is het afgelopen. Temp zal over 2 daagjes zakken.
gisteravond bij het voelen een ietsiepietsie bruin weg gehaald. Temp toch iets omhoog, denkdat het morgen ofzo doorzet! [/url][/img]
Yes, eisprong gister gehad! Temp omhoog vanmorgen en ovutest negatiever dan negatief haha! Nu op de wachtbank...spannend hoor. Voor de ladies die hun eisprong (bijna) hebben: klusze! Voor de ladies op de wachtbank: suc6! Voor de ladies die ongi geworden zijn: kl*te! Sterkte en suc6 voor de volgende ronde!
En dat was het dan. De wens voor een 2e kindje maar voorlopig in de koelkast zetten met een luteale fase van 4 dagen..
@ poepiekont: en ik dacht dat ik een korte LF had met 9 dagen ... jeetje dat is balen zeg ... voor iedereen die ongi is geworden ... *knuf* ...
@poepiekont en Strijkkraal, even ivm jullie korte lf. Ik heb/had ook altijd een veel te korte lf. Hiervoor heb ik verschillende malen Pregnyl moeten spuiten na de eisprong, waardoor de lf verlengt wordt. Misschien iets om te vragen aan de gyneacoloog/fert.arts? Gisteren de eerste Clomid genomen, nog 4 te gaan, ben benieuwd of dat die wat doet.
Nou, het is geen innestelingsdip geworden, maar wat het dan wel is? Geen idee. Te vroeg voor ongi in ieder geval. Zie link in onderschrift voor de nieuwsgierigen...
Aquilegia, mss toch een ronde een korte lf en ongesteldheid die eraan zit te komen? Ik zou het anders ook niet weten.
Havefun, ik loop niet bij de arts, het komt bij mij dek ik door de borstvoeding dat ik zo'n korte luteale fase heb. Maar lief dat je wilt helpen Aquilegia, zou toch nog innesteling kunnen zijn hoor. Bij mijn dochter had ik een behoorlijk lange dip, 2 zelfs! De eerste was 2 dagen op 6 dpo, Daarna ging het met 10 dpo met stapjes naar beneden om met 14 dpo naar grote hoogte te stijgen. Ben benieuwd wat je temp morgen doet!
@Poepiekont: thanx, dat geeft weer moed! Ik heb inderdaad wel eens een 2 dagen durende innnestelingsdip gezien. @Havefun: mijn luteale fase is altijd 12-14 dagen, de laatste keer 10 of 11 dagen, maar dit zou echt te gek zijn. Gelukkig ga ik over 2 weken naar de gyn. Mocht het zo zijn, dan kunnen dat dat gelijk checken.
@ havefun: 30 juni hebben wij de eerste afspraak bij de gyn. Ik ben benieuwd en ook een beetje bang/zenuwachtig tegelijk (raar, dat je dat nu al kan zijn).
goedemorgen dames.... mijn temp is 36.84 en een half uur later al 37.01 maar goed ik wa la wakker en lag nog op bed en dacht eigenlijk mag ik pas om 9 uur tempen en heb dat gedaan...maar goed...ik houd gewoon de laagste aan.... dames die ongi zijn geworden jammer....vervelend en hopelijk de laaste keer... ik zelf zit heel erg te twijfelen...ik loop bij de gyn omdat ik 2 baarmoeders heb..maar hij zij als je cyclus normaal is hoef je pas na een jaar te komen...maar ik heb een beetje het idee dat mijn dyclus niet echt contant is...of zie ik dat verkeerd? dat is 30*30*30*28*35 en nu mmisschien 26....
Als de "sleep deprived" invult, dan denk FF idd dat je te weinig slaap hebt gehad. Het betekent ook letterlijk dat je slaap ontnomen hebt (deprived = ontnemen), en dus te weinig geslapen hebt. Als je dromen hebt, hoef je dat dus niet in te vullen ...
ow ja nu lees ik het ....sorry....ik dacht dat er stond different..jah dislexie...ik lees wat ik wil lezen...maar thanx is dat raadsel ook weer opgelost...
Goedemorgen meiden! ik kom ook weer es binnen vallen, Mn temp doet zo raar! en mn ovulatietesten(album) maken het er ook niet beter op, had nu toch wel eens een positieve verwacht. Nou ja maar afwachten wat er van komt!