Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. havefun

havefun Bekend lid

19 dec 2007
    576
    1
    0
    dromenland
    Saffie, ik denk dat je nog een paar daagjes geduld moet hebben.
    De ovutesten zijn idd nog niet overtuigend en je temp ook nog niet, dus er zit niets anders op dan afwachten..

Ik zit met een dilemma.
    Ben net gebeld door thuiszorg, die zochten zsm mensen die daar wilden komen werken. Ik wil héél erg graag weg bij mijn huidige baas, ivm allerlei aanpassingen en veranderingen die nergens op slaan, maar die zij ondanks alle protesten gewoon door gaan voeren. Ik ken ook iemand die daar ook werkt, en het is altijd leuk, geen zwaar werk, beetje de lichte huishoudelijke klusjes, boodschapje doen als mensen dat willen of een wandelingetje maken. Alleen, nu heb ik een vaste baan, vast contract en een lekker loon. Daar zou ik een flexcontract krijgen, wel de garantie dat ik minimaal 20 uur per week kan komen werken ( tijden zijn in overleg met clienten in te delen, dus als ik aangeef dat ik alleen vm kan komen, dan is dat goed, of alleen nm, ) dus dat is ideaal.Alleen, het contract is maar tot 1 januari 2009, en dan wordt er bekeken of dat ze van de gemeente genoeg geld krijgen om verder te gaan. Voor dezelfde uren zou ik 200 euro pmd minder gaan verdienen, maar dat vind ik niet zo erg, als het werk maar leuk is. Ik zit er alleen mee, stel dat ik na 1 januari 2009 geen verlenging krijg, wat dan. Heb ik dan recht op ww, want ik heb al 15 jaar aaneengesloten gewerkt, zonder ooit gebruik gemaakt te hebben van welke instantie dan ook, maar ik meen dat ik gehoord had dat als je een vaste baan opgeeft voor een tijdelijke baan dat dan je recht op een uitkering vervalt. Dat zou dus niet zo mooi zijn. Niet dat ik zit te wachen op een uitkering, ik wil gewoon werken, maar ja, als het niet anders is...
    Dilemma, want we hebben toch ook zo onze vaste lasten etc, en als ik straks zonder baan én uitkering zou zitten, dat zou niet zo mooi zijn.

2. Evanthe

Evanthe Niet meer actief

kun je dan als alphahulp aan t werk bij de thuiszorg? Of heet die functie anders?

3. Niet meer actief

Correctie: 3 dagen :|

Temp nog één cyclus is het weer zo kort je lf, ga er meteen mee naar de HA !

4. Niet meer actief

Je bent zwanger van een tweeling :)

5. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    :) Nou als dat zou kunnen! :)

Ieder zijn/haar eigen dipje! :)

6. Niet meer actief

Hahaha inderdaad ja :)

Maar jij weet zoveel hè, dus misschien kan ik deze vraag aan jou stellen..

Zoals je weet slik ik weer de pil woensdag eisprong gehad en laatste pil ingenomen.
    Nu heb ik mijn doorbraak bloeding. Kan dat niet in de weg zitten bij een eventuele innesteling?

7. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Ja, dat moet het zijn!

Hier al 8 dagen 36.7C, bmm verandert wel, die "schiet ineens omhoog" :D paar dagen geleden was tie echt heel laag.
    Gister weer begonnen met klussen, ook al doen de ovtesten nog niets, we hadden gewoon 's ochtends en 's avonds zin, dus toe maar :oops:

8. Niet meer actief

Wat een schattige banner Molly, als die straks naar een zwangerschaps banner veranderd word is dat super mooi !

9. poepiekont

poepiekont Actief lid

24 jan 2008
    104
    0
    0
    Oh ik vergat nog wat te zeggen! Ik moest iedereen de groetjes doen van L83, die hoopt dat we allemaal snel mogen volgen! Ze hebben de eerste echo gehad en een prachtig kloppend hartje gezien.

10. poepiekont

poepiekont Actief lid

24 jan 2008
    104
    0
    0
    Oh en Ikdus, hoe kom jij bij die 3 dagen luteale fase? Ik denk trouwens niet dat ik er bij de huisarts mee terecht kan aangezien het hoogstwaarschijnlijk door de borstvoeding komt.

11. Niet meer actief

je moet de laatste dag ervan af trekken, net zoals bij je cyclus.
    Omdat het een nieuwe dag is reken je het niet mee.

Oke, wist niet dat het daardoor kan komen.
    Dat is wel balen dan, je bent nu aan het afbouwen toch of niet?

12. poepiekont

poepiekont Actief lid

24 jan 2008
    104
    0
    0
    Nee, niet aan het afbouwen. Ben ik ook niet van plan hoor, als ik zo zwanger word is het super, maar anders komt het later wel. Heb liever dat m'n dochter gewoon kan blijven drinken, ben ervan overtuigd dat ze vanzelf wel minder gaat drinken of stopt als ze niet meer wil.

13. Niet meer actief

Dat is waar natuurlijk

14. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Oef, dat zou ik eigenlijk niet weten. Maar als je echt een menstuatie-achtige bloeding hebt, zal een innesteling niet plaatsvinden, denk ik. Als er een bevrucht eitje zou zijn, zou dat hcg gaan produceren zodat je geen bloeding krijgt. Maar ik geef mijn mening voor een betere in deze... Iemand ideeën?

15. Niet meer actief

Het is veel bruin met beetje rood er tussen, zoals me echte ontrekkings bloeding.
    Maar HCG zal ik nog niet hebben zit pas 6 DPO, mijn temp is nog wel hoog..
    Nouwja ik wacht wel volgende week donderdag test ik voor de zekerheid. Is het nega begin ik weer aan de pil ( mocht ik de pil dan hebben ).

16. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    Hallo meiden ik kon vanmiddag terugbellen naar gyn om te kijken of ik nu wel of niet moet beginnen met de primolut. Ze weten het antwoord nog niet krijg dus ook morgen ochtend een echo en dan wordt er verder bekeken wat er gaat gebeuren. Dit was mijn verslagje weer.

xxx Joyce

17. Kita29

Kita29 Niet meer actief

@jent: Heel veel succes morgen!

Hier mijn kaartje:

18. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Hier nog geen tempdaling. Juist een kleine stijging. Nu 36,9 (na vier dagen 36,8). Langere LF of....

Jent; succes bij de echo

19. Clarissa81

Clarissa81 Actief lid

3 apr 2008
    252
    0
    0
    Limburg
    Vul ik spotting in bij vandaag, krijg ik melding possible implantationspotting on day 26 ( 10DPO).

Lichtbruine verlies mag ik toch als spotting aangeven bij ff, toch? Heb ik altijd aan t einde van mn cyclus en na ongi.

Kaartje van vandaag:

20. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Ik denk dat dat er staat omdat je nog niet echt ongi bent.
    Als je de volgende dagen je ongi invult, gaat het dan weg?

p.s. we kunnen beide over twee dagen testen. Hopen voor jou dat het bij spotting blijft en dat er niet meer komt!

Deel Deze Pagina