Okeeeeee, ik heb een ont-zet-ten-de reality check nodig ... mij gewoon keihard even vertellen dat ik echt dingen zoek Niets bijzonders lijkt mij (was vanochtend een uur eerder met tempen, moest vroeg op de zaak zijn). Behalve dat ik vanavond vocht uit mijn tepel heb ontwaard ... ik stond m'n boobs te inspecteren en vroeg hubbie of hij er wat raars aan zag (ik wel namelijk, maar hij kijk meer en vooral anders naar mijn boobs). Ja, zegt ie, je rechter tepel is ingedeukt in het midden en terwijl hij dat zegt knijp ik er eens een beetje in en komt er een druppeltje wittig vocht uit . Aangezien ik op CD 7 zit, is dit natuurlijk wel errug vreemd, en ik vermoed dat mijn lichaam mij nu echt voor de gek aan het houden is (lees: mijn brein). Maar hubbie heeft het druppeltje ook gezien en ik hoorde nog wat klapperende deuren en een paar gierende banden en hij vertrok naar de avondapotheek. Vet, maar dan ook vet negatief (wat een verrassing ) was de test. Maar alles opgeteld ... korte en vooral voor mijn doen lichte menstruatie. steken in mijn linker borst, gister en vandaag een zeurend gevoel in het baarmoedergebied, lage rugpijn ... en nu weer dit ... zucht .... ik zoek het nu gewoon he!? Ik moet echt even terug op aarde komen ...
Suzy, plak je vorige kaartje en deze een aan elkaar vast? Ik heb dat ook uit mijn borsten, al sinds de eerste zwangerschap in november duidelijk werd.
Snap er ook niets van Strijkkraal, het is wel een stuk lager dan na je eisprong. Maar ook weer wat hoger dan voor je ei. Denk dat je even rustig moet afwachten wat je temp de aankomende dagen doet. Hier even van binnen gevoeld tijdens het douchen, mijn bmm staat erg hoog kom er niet eens bij. En dat terwijl ik "ongesteld" ben. Normaal kom ik er dan niet echt met mijn vinger in en staat het wel hoog maar niet zo hoog. Ben benieuwd wat de 18e mijn test zal zeggen.
Suzy, wat lastig zeg, al die verschijnselen en kwaaltjes. Ik weet er alles van, heb dit na de laatste miskraam in december 2007 zo`n 4 maanden gehad? vooral het vocht uit de tepels en vergrootte borsten vond ik een heel raar iets. De krampen etc klinken me ook bekend in de oren, maar dan van voor de eisprong. Sinds maandag ben ik die clomid aan het slikken. in de bijsluiter staat dat je je ochtendtemp goed in de gaten moet houden, maar waar moet ik op letten? Ik had gehoopt dat mijn temp nu onderhand eens wat lager zou blijven,maar nee hoor, vanmorgen weer gestegen. Maar, wat is normaal bij clomid en wat niet?
de verwarring is wel lichtelijk compleet ... Mijn eerste gedachte was eisprong, maar dat is wel errug vroeg. Deze temp (36.87) is voor mij een verhoging na eisprong.
Nou...mijn kaartje: FF Zegt dag 12, ik zeg dag 13. Vandaar waarschijnlijk het gestippelde kruis...zal morgen wel goedkruis worden en dan op dag 13. @Strijkkraal...waarom heb je discarted aangegeven gister? Had misschien al iets hoger moeten zijn en dan viel de verhoging van vandaag waarschijnlijk niet eens op.....DENK IK
Ik heb geen discarded aangegeven ... ik heb een uur te vroeg getempt vanwege dat ik vroeg op m'n werk moest zijn ...
Goedemorgen! Laat het goede er trouwens bij mij maar vanaf ik heb n.l. maar zo'n drie uur geslapen vannacht.. Geen speciale reden voor, kon gewoon niet slapen. Vandaar ook het rondje op kaart.
Strijkkraal; je hebt inderdaad rare temperaturen. Stijgingen en dalingen op momenten die niet kloppen. Dat witte vocht heb ik ook een tijdje uit mijn tepels gehad. Volgens hoorde het bij mij bij het ontpillen. Het voor de gek houden door je lichaam. Ik knijp er nu niet meer in en maak me er maar niet druk om. Maar wat het bij jou is, een raadsel... Zelf nog geen tekenen van ongi, maar eigenlijk ook niet van zwangerschap. Zie kaartje in album!
vreemd zeg Strijkkraal, maar wel herkenbaar, mijn temp is ook nog steeds niet laag. Maar heb net mijn 1e fm gehad, en alles zag er wel normaal uit.. Mijn eitjes waren nog klein, onder de 10mm, moet vrijdag weer terug en gewoon doorgaan met spuiten. Ik zou het nog even aanzien idd, en als je temp echt zo hoog blijft als nu mss een bloedtest aanvragen?
goedemorgen dames...heb weer een nieuw kaartje..en ik denk dat mijn ei bij de 2e dip is geweest...wat denken jullie? hoe is het hier verder...allemaal rare kaartjes?
het is echt heel maf ... Anyhow, als ik deze cyclus (de start dan) weer vergelijk met die van maart (de eerste cyclus die ik tempte), is de lijn wel gelijk, maar de temperaturen veel hoger. En in die cyclus kon ik niet echt mijn ei vinden ...
@Zeehondje: spannend! @Clarissa: ja, licht bruinverlies is spotting. Spannend! Innestelingsspotting? @Strijkkraal: melk uit je borsten kan ook een andere oorzaak hebben, zoals een te hoog prolactinegehalte (prolactine is een hormoon). Met een te hoog prolactinegehalte zul je waarschijnlijk niet makkelijk zwanger worden; het kan te maken hebben met een te langzaam werkende schildklier. Daar zijn medicijnen voor. Als al je hormonen weer goed in balans zijn, kun je gewoon weer zwanger raken. Ik zou hiermee naar de HA gaan, al was het maar voor de geruststelling. Trouwens, geen of een lichte menstruatie is ook een symptoom van te veel prolactine en een te langzaam werkende schildklier. @MamaKitty: ik denk ook dag 13, morgen verplaatst FF je kruis wel. @Soraya: thanx meid, sorry dat ik je (nog) niet terug gePB'd heb. Beetje druk hier...