Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Dokter heeft laatst mijn schildklierfunctie gechecked. Een maandje of drie geleden had ik een verhoogde bloeddruk (achteraf was dat stress-gerelateerd) en ben ik naar de HA geweest, die heeft naast de gewone testen die je dan doet, ook schildklierfunctie gedaan en die was goed. Het enige was dat ik iets verhoogd cholestorol had.

Het is ook niet veel, een klein druppeltje ... het komt er ook niet met stralen uit, maar het is er wel.

Mja - het is zoals het is nu vrees ik. Wordt een lang gesprek zo op 30 juni met de gyn :rolleyes: ;)

2. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Goedemorgen lieve tempmeisjes!

Ik lees nog wel mee hoor, wil jullie toch een beetje blijven volgen.

Suzy, wat naar zeg zo die onzekerheid.
    Er zit (bijna) niets anders op dan toch maar afwachten denk ik.
    Of, net als Freesia, misschien toch... maar test je heel laat positief.
    Sommigen testen pas na 2-3 weken een beetje positief.
    Maar ja die kans is natuurlijk toch ook weer heel klein.

Verder hebben mijn mannetje en ik vanmorgen samen nog een digi CB gedaan (album, ook mijn kaartje, stop nu met tempen)
    en ja hoor het is echt bevestigd met een zwanger in het schermpje.
    Nu geloof ik het pas echt, ook al is het nog steeds niet te bevatten dat het mij overkomt.

Verder blijf ik aan jullie denken en duimen hoor en hoop ik dat jullie mij snel mogen volgen.

Succes en liefs

3. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    @Suzy: als je toch al naar de gyn gaat, kun je het gewoon aan hem/haar vertellen en hoef je niet naar de HA. He is geen noodgeval natuurlijk.

@Mieke: fijn dat de digitale ook positief is. En nu genieten, hè? Heb je al ergens last van?

4. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Aqui, mijn borsten waren mega gespannen, maar vandaag iets minder.
    Verder merk ik dat ik sneller honger heb, echt knorrende maag.
    En wat moe zo in de middag. En ik ben nu steeds 's ochtends al om 6 uur wakker :(
    Verder 2 juli eerste afspr. bij de vk + echo.
    Spannend hoor.
    Blijf het toch nog wel onwerkelijk vinden, maar ga zeker genieten.
    Ik zal jullie missen. Maar kom net als Zico af en toe gewoon even buurten hoor.

x

5. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Dat had ik ook toen ik zwanger was: veel honger, moe, grotere/wat gespannen borsten. Succes bij de VK!

6. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    @ Mieke : :D goed hoor, nu maar gaan genieten ...

@ Aquilegia: Ja, ik ga ook niet nu naar de HA hiervoor. Over 2,5 week zit in bij de gyn en die kan het dan bezien. Het is idd geen noodgeval, het is gewoon meer irritant dat het niet duidelijk is wat er nu aan de hand is.

7. miss mimi

miss mimi Actief lid

12 sep 2007
    222
    0
    0
  8. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    Wat een hoop rare dingen wat ik weer lees.

Echo laten maken er waren twee cystes aanwezig verder zag alles er goed uit. Vanmiddag wordt ik door de gyn gebeld om te kijken hoe we verder gaan.

xxx Joyce

9. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    @Aquilegia: Ik denk aan een innestellingsdip bij jou! Spannend!

10. havefun

havefun Bekend lid

19 dec 2007
    576
    1
    0
    dromenland
    Mieke, in eerste instantie heb ik je voorzichig gefeliciteerd, maar met dit overtuigende bewijs

PROFICIAT! :) :)
    Geniet er van.

11. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Wie wil alsjeblieft even in mijn album kijken naar mijn kaartje.
    Wanneer zou ik een test gaan doen?
    Ik wil aan de ene kant testen, maar aan de andere kant ben ik heel bang voor een teleurstelling.
    A.s. vrijdag is het de 13e (juni) en op vrijdag de 13e hebben ik en mijn man elkaar ontmoet. Zou dat wat zijn? Ik wordt helemaal gek van mezelf, al die gedachten.... AAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHH

12. Iuno

Iuno Bekend lid

12 feb 2008
    955
    0
    0
    Ik heb uiteindelijk op m'n NOD getest, maar alleen omdat m'n temp. wel heel erg overduidelijk anders was (bleef hoog en stabiel) als de andere 2 temp. rondes. Normaal zou ik hebben gewacht tot 1 week na NOD, ook omdat de kans dat het dan alsnog mis gaat (en je dus 'alsnog' ongesteld wordt) alweer kleiner is (tot week 5 gaat het geloof ik het vaakst mis)...

't Was dat ik er zonder test toch ook niet omheen kon (ben ook relatief regelmatig), maar vond die 1e week dat ik het wist wel erg lang duren (waarschijnlijk ook door het vele 'broekloeren', uit angst toch nog ongesteld te worden). Als je dus niet zò al behoorlijk zeker bent, zou ik proberen toch nog een weekje te wachten (of iig tot 5 dagen na je NOD, uitgaande van de cyclus met de langste LF). Ook kun je er dan veel zekerder van zijn gelijk positief te testen, mocht je idd zwanger zijn (toch relatief veel vrouwen schijnen pas vanaf 1 week na NOD positief te testen). En stel dat je vrijdag test, op jullie speciale dag, en je test negatief...

Maar JIJ en jij alleen beslist natuurlijk uiteindelijk wanneer je gaat testen. ;)

13. Clarissa81

Clarissa81 Actief lid

3 apr 2008
    252
    0
    0
    Limburg
    Zeehondje.... Samen testen vrijdag? ( als mn ongi morgen niet doorzet :rolleyes: )

14. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Ik zou morgen je temp afwachten. Zakt ie verder, dan niet testen en afwachten, blijft ie hetzelfde of stijgt ie, dan zeker meteen testen!

15. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Als ik m'n mannetje zover krijg, wil ik eigenlijk vrijdagochtend inderdaad testen.
    Als temp dan nog hoog is. We wachten maar weer af...
    Lastig he?!

16. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Hallo dames,
    Nou weer een paar dagen verder en wat vinden jullie van mijn kaartje?

17. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Oh ja, nog even een vraagje.
    Op ff staat bij fertility analyzer, miscarriage, staat dit er altijd, of wat betekend dit. Denkt ie dat ik een miskraam krijg?

18. havefun

havefun Bekend lid

19 dec 2007
    576
    1
    0
    dromenland
    Tascha, gelukkig is het nog steeds niet zover dat een computerprogrammaatje kan voorspellen of je een miskraam krijgt of niet. Gelukkig niet zeg. Volgens mij komt er alleen miscariage te staan als je dit zelf invult.

Zeehondje, ik sluit me bij mamakitty aan, ik zou je temp even afwachten, en anders op je NOD testen.
    succes met wachten.

19. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Pffff, had inderdaad ergens een fout gemaakt. Hahahaha, stomme doos ben nik af en toe.

Mieke van harte gefeliciteerd met je echt positieve zwangerschapstest en nu gaan genieten he meid.

20. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    hi tempmeisjes,

even een vraagje aan jullie experts,

als je temp op dag 6 DPO met 0.3 graden zakt, is het dan altijd foute boel?

:(

dank voor wie er iets over weet ,

klingel.

Deel Deze Pagina