@Klingel, bij mijn zakte mijn temp op 7 dpo en daarna is ie weer gestegen, dus het hoeft nog niks te betekenen.
Ik zet ook maar me geweldige tempkaartje hier neer .. Voor mijn "ongi" is mijn temp nog hoog, ik denk dat het morgen zakt. Ik heb me kaartje maar aan elkaar geplakt, omdat ik eerst de 18ste duidelijkheid wil hebben.
goeiemorgen dames. hier niets aparts te melden, alleen dat ik vind dat ik zo`n hoge temperatuur heb, zeker als je denkt dat ik op CD6 zit?
Snap er geen fluit meer van, temp is weer verder omlaag gegaan, maar de spotting is weg, helemaal weg. heb net tampontest gedaan, nog geen verkleuring te bekennen, helemaal niets, geen bruin, geen rood. Tja loop van de dag maar afwachten, want met mijn kelder temp zou het wel vreemd zijn als mn ongi vandaag niet doorzet. Lees vanavond effu goed bij, ga nu aan t werk.
Mijn kaartje...ei dus duidelijk 9 juni gehad zoals verwacht. Maar wat een hoge temperatuur heb ik nu zeg....en waarom? Geen idee. Zelfde tijd getempt, normale tijd naar bed gegaan, goed geslapen. Alleen verkouden en last van mijn keel, maar dat heb ik al 4 dagen.......dus vaag
goedemorgen dames....CLarrisa wat raar...je zou toch denken dat je of jhe tempom hoog moet zijn of je moet gaan bloeden.... mama kitty...misschien een keelonsteking? ik zelf ben nu overtijd.....zou iemand naar mijn templijstje willen kijken en zeggen wat ie er van vind zou ik heel erg op prijs stellen....want als het niets is hoef ik ook niet te testen en dat schilt weer een test...
jah echt? ik wil me niet aan stellen hoor maar...ik vind mijn temp zo laag..bijna iedereen die zwanger is heeft een temp van 37.0 gr..thanx voor het kijken...dankje wel..en mijn hoop word groter en groter
Lyn, je zou kunnen testen als je van jezelf weet of je en regelmatige cyclus hebt., en je dus echt overtijd bent. FF geeft alleen maar 18 dagen aan tot testdatum, omdat dit je LF nog niet berekend is. Maar als je zeker wilt weten dat je geen testje vergooit kun je beter wachten tot 18 DPO. Tja rare temp cyclus heb ik deze maand. Heb wel een ongi gevoel en krijg ook altijd spotting een aantal vantevoren, maar deze keer is de spotting gestopt. Denk dat mn lijf me een beetje voor de gek aan t houden is, dus ik wacht egwoon maar af. Heb toch het gevoel dat mn ongi vandaag doorzet en voor de zekerheid een maandverbandje ingedaan.
Ik? Vanaf februari, pilstrip afgemaakt en meteen een normale cyclus gehad. Wel veel last van ontpillen, met name misselijkheid en veeeeeeeeeeeeeeeel pijn rond ovu en menstruatie.
weet je vorige maand ben ik flink overtijd geweest... (stress door een gebeurtenis) toen heb ik flink wat testen versleten...en nu ben ik er bang voor.... ik voel van alle maar jah dat was vorige maand ook...dus heb ik besloten....of morgen...EK testen..dan als ie nega is dan kan ik mijn frustratie uiten op de voetballers....of zaterdag....
temp lijkt idd laag, maar das voor iedereen verschillend he...en zo superlaag is ie ook niet hoor! Ik zou testen.