ik had alleen een stuk vaster geslapen aan het einde en werd midden in een droom wakker en ander dagen wordt ik rustig uit mezelf wakker en hij was meteen zo'n stuk hoger (andere dagen zo 37.02 en nu ineens 37,3)
ja dat zou kunnen en daarom vroeg ik het me af of kan je temp ook zo stijgen als je zwanger blijk te zijn ? We zullen het af moeten wachten
Zit nu op dag 19 en heb volgens mij op dag 13 of 14 ei gehad maar FF geeft nog geen eisprong weer omdat mijn temp na ei ongeveer even hoog is als voor ei terwijl ik toch zeker weet dat ik ei heb gehad (gevoelige borsten, temp daling, buikpijn). Ben toch wel benieuwd naar dag ei!
Leuk, Zico! Jolanda, kun je je kaartje laten zien. Ik vind het wel leuk om even naar je eisprong te kijken.
Nou beter als je het cadeau krijgt zou ik ook wel willen. Ik was vanmiddag echt super moe, misselijk en koortsig. Denk dat ik beetje ziekjes bent. Maar hoop op iets anders.
Hé Jent,ik zie aan je banner dat we precies gelijk lopen met onze cyclus! Nou vanmiddag gebeld en de eisprong is nu bezig,dus we moeten zo nog even klussen. We hebben een afspraak gekregen voor 12 feb,dan wil de gyn met ons een en ander bespreken.Ben benieuwd.Zullen ze wel over gaan op iui omdat het zaad niet beweegt. groeten Simone
Nou Symoen doe jullie best vanavond en misschien dat er toch nog een eigenwijs zaadje tussenzit. Ik duim voor jullie. Idd we hebben dezelfde noddag, maar klopt die bij jou nu nog wel als je eitje later is, of heb je altijd laat je eitje? Heel vel succes, vrij ze lekker. xxx Joyce
Ha Jent,ik heb altijd mijn eitje zo laat.Ik hoop ook echt dat er een eigenwijs zaadje bijzit,maar vrees van niet. We hebben in ieder geval nog wel geklust. groeten Simone
Oké, is er een reden dat jij sneller word geholpen dan sommige andere? Sorry als ik zo veel vraag hoor, ben gewoon nieuwsgierig.
Ik ben chronisch ziek,ik heb ziekte van Crohn ziekte van Bechterew en Reiter. Ik kreeg altijd remicade infuzen,maar omdat ik zo hard achteruit ging vroegen ze of wij een kinderwens hadden en zeiden ze dat we niet meer konden wachten.Maar die infuzen zijn nogal giftig dus ik moest daar in dec 2006 mee stoppen want het zou een half jaar duren voordat het helemaal uit mijn lichaam was. Toen zijn we toch in april al begonnen,en in mei ben ik weer op noodmedicatie gezet omdat ik gewoon niet zonder medicijnen kan. Die noodmedicatie hielp helemaal niet waardoor de huisarts en reumatologe zeiden dat ik doorgestuurd moest worden omdat ik als het zo door bleef gaan blijvend invalide zou worden.Dus vandaar dat ik ben doorgestuurd. Ik heb nu ondertussen een kijkoperatie gehad want mijn baarmoeder was misvornd en zat vol spierweefsel waardoor je niet zwanger kan worden. En deze maand zouden we het op commando moeten doen en als het niet raak is gaan ze starten met iui. Ik ben ondertussen weer vanaf december op echte medicijnen gezet,omdat het niet meer ging.Maar geen infuzen meer heb nu Humira,moet mezelf elke 14 dagen een injectie geven.Mocht ik zwanger worden moet ik daar wel mee stoppen. Vandaar dat ik eerder ben doorgestuurd. groeten Simone