@klingel: volgens mij kun je het ook zonder de img aan te klikken. Ik doe het altijd zo, anders werkt het bij mij ook niet let op: ik neem altijd de code 'thumbnails for forums 1' die kopieer en plak ik alleen. Verder voeg ik dan niets meer toe...Lukt altijd probeer maar s!
trouwens saffie jammer dat je kaartje geen ei aan geeft.... dag 15 en 16 zijn 'discarted', als die tempen nou laag zouden zijn geweest zou je dan wel ei hebben gehad op dag 17?
hi kita, dank voor de tip zo is het me ook gelukt per ongeluk! zegt die 2e stijging van vanmorgen wat denk je? ik was gister al helemaal in de mopprr wegens dalinkje.....
Klingel, dan was het vast een paasei geweest, want mn temp is nog steeds (of weer) rond 36.3. en mn ovutesten waren ook niet positief. Zonet ovutest gedaan, die was weer nega.
Klingel, met jou kaartje kom je denk ik verder dan met die van mij Maar veel kan ik daar niet over zeggen, dat laat ik aan de experts over
ik heb goed gevoel deze maand, weet ook niet waarom. we'll see.... misschien gaak op vaderdag wel een illigale preNOD test doen met mat care ultra
Je bent al verder dan mij met het tempkaartje Klingel. Ik ben zover dat ik een kaartje heb gemaakt, maar ik weet niet hoe ik dit op mijn computer moet kopieëren. Kun je me helpen? Groet, Shannah
oei shannag het is mijzelf ook meer per ongeluk dan met wijsheid gelukt! hier op het temp kaartjes forum is wel een heel duidelijke uitleg: je moet je kaartje eerst op de pc opslaan en dan via een website (image shack) uploaden.. maar ik denk dat iemand anders je het beter kan uitleggen of lees even aandachtig de uitleg op de 1e pagina van dit topic! veel succes, ik ben benieuwd!
Bij deze mijn kaartje. Temp was vanochtend 36.99, dus hij daalt nog niet echt. Ik blijf duimen, maar ja alles kan nog he. Wat vinden julli ervan?
Balen Clarissa! Sterkte meid. testen op vaderdag is misschien ook wel een goed idee. Maar om nog drie dagen te wachten, weet niet of ik dat red......
@ Klingel. die symptomen komen ook van j=mijn endometriose. Dus ik hou ze meer voor mijzelf bij dan dat ik er op let of ik zwangerschap symptomen heb. Dus op de klachtjes moeten jullie maar niet letten.
@klingel: je stijging is zeer posi, daling/dip? Wie weet, ik volg je ook op NOD je hebt normaal gesproken een NO-GO gevoel..Aangezien dat ook anders is deze maand wordt het wel spannend toch! Drop hier iedere dag je kaartje ( als het lukt ) kunnen we lekker meekijken, en hopen dat er snel een groene lijn op die kaart verschijnt!
ik heb hier ook een kleine 9 maanden rondgehangen en lees nog vaak mee. mijn zoontje is nu alweer 6 maanden straks en als we voor nr 2 gaan (zo over 1 jaartje denk ik ) dan kom ik hier zeker terug.... ik wil iedereen heeeeeel veel succes wensen en zie mooie kaartjes elke keer voorbij komen. als die nog eens als positief uitmonden dan is het helemaal mooi. xxx momhairy
Clarissa, balen zeg een dikke knuffel voor jou ! Klingel, jeetje wat een tempen heb jij Hoe temp jij? Ik zie wel dat je vaak openrondjes hebt, temp je verschillende tijden?
@tascha: aha, wegens je endometriose hou je dat allemaal bij. kan me voorstellen dat het handig is je klachten bij te houden, net zoals dat handig kan zijn als je zwanger bent (of wil worden) @kita: lief berichtje, dank! ik hoop dat ik de truc, het kaartje hier te plaatsen, morgen nogmaals voor mekaar krijg! @ikdus: ja, ik heb niet voor niets al een topic geopend met de naam 'temp schommelt onwijs' ik heb nogal onregelmatige werktijden en kan daardoor onmogelijk elke dag op dezelfde tijd tempen. de open rondjes die een veel lagere temp aangeven zijn van dagen dat ik rond 06 op moest terwijl ik normaal om 10u temp. de open rondjes van een hoge temp zijn als ik later dan 11 heb getempt. tis in mijn geval dus zeker niet waterdicht, maar ik vind het toch leuk en leerzaam het bij te houden. hoe gaat het met jou trouwens? liefs klingel
Owja dat heb ik wel eens gelezen, maar ben echt zoo vergeet achtig haha.. Het zal inderdaad niet waterdicht zijn, maar je ziet het gelukkig wel duidelijk en dat scheelt al een boel. Jaa, met mij is het goed. Mijn doorbraak bloeding is lekker gestopt ben benieuwd of ik toch zwanger ben geraakt door de pil. Ik zie dat we samen kunnen testen. Hoe is het met jou?
@Klingel; er staat wel mooi dat je je kaartje moet opslaan in de computer, maar niet hoe je dat moet doen. Ik ben niet zo computer-gek, dus is het misschien een domme vraag, maar hoe sla je dus je kaartje op in de computer? Groet, Shannah