whiii ikdus, jij hebt wel een spannende 'cyclus-CV' ! en weer aan de pil? en ei door pil heen? wat zou je er van vinden als je nu toch zwanger blijkt te zijn? allebei 18e NOD ja, maar ik ga denk ik zondag, heel bijgelovig, testje wagen....
Shannah, druk met je rechter muisknop op het kaartje. Dan gaat hij automatisch naar het beeldje waar je je temp's moet invullen. Druk daar nogmaals met je rechtermuisknop op het kaartje. Dan kopieëren en plakken in paint, en dan opslaan als drukken.
@ Shannah, als je op ff op je kaartje gaat staan en dan op je rechtemuisknop drukt, dan kun je save picture as- doen. Dan even een mapje kiezen waar je normaal je bestanden in op slaat en dan kun je bij image shack je bestand weer uploaden en dan ben je klaar.
Hahaha ja erg hè, mijn cyclus cv, ik heb bijna altijd 1 of 2 dagen bruin verlies als menstruatie met een heel klein beetje rood. Dus mag je eigenlijk geen echte menstruatie noemen, maar ik doe dat wel.. Nu ging ik ook lezen over pco en ik heb in maart toevallig een inwendige echo gehad, en alleen al in één eierstok zaten super veel eitjes, meer dan 10 En in de andere ook. En met pco als je in 1 of beide eierstokken meer dan 12 eitjes hebt ofzo is de kans groot dat je pco hebt. Nu heb ik verder geen symptomen van pco en een duidelijke eisprong, dus ik maak me geen zorgen dat er iets mis is met mij. Maar ik moet dit wel even onthouden zodat als ik ooit eens naar de gyn ga het toch kan vertellen. En ik heb een eisprong gehad doordat ik veel te laat ben begonnen aan de pil en in week één ook de pil 2 keer ben vergeten. Ik heb gewoon mijn baarmoedermond gevoelt, en die was voor het eerst superzacht en ik had ook vruchtbaar slijm voor het eerst.. En wat ik ervan vind als ik zwanger ben, maak me opzich niet zoveel uit. Zolang ik maar werk straks in Spanje vind ik het goed
jee, spannend dan! maar, je hebt niet stiekum veel hoop? je had natuurlijk niet voor niets een pauze ingelast, ook emigreer-technisch? jullie zitten nu toch al in spanje, maar je moet nog werk vinden? ik herinner me jou nog van mijn 1e spannende klusronde maand maart, toen was je voorbereidingen aan het treffen. is je temp spannend? wens je hoe dan ook succes! liefs klingel.
Me temp was afgelopen dagen wel spannend ja, maar vandaag niet, hij is super laag, zo laag heb ik het ook niet voor mijn ei, heel zelden maar Ja, we wonen nu in Spanje maar ik ben tijdelijk terug. Ik vind mijn opa niet zo aardig en wij passen elke avond samen op de kids van mijn tante en oom en dat gaat niet goed. Dus vriendlief is nu hard op zoek naar een appartement en heeft er al een paar bezichtigt. Hij heeft nu keuze uit 2 appartementen met 2 slaapkamers, en morgen gaat hij er nog 2 bekijken met 2 slaapkamers.. Vriendlief heeft wel al werk dus dat is al mooi meegenomen, hij gaat vragen of ik daar overdag kan werken of misschien ook in de avond omdat het in Juli/aug natuurlijk heeel druk word. Aan de ene kant voel ik me wel anders en iets meer hoop. Omdat ik volgens mij nog nooit zo vruchtbaar ben geweest, maarja we zien het wel. Maakt me echt niets uit of ik wel of niet zwanger ben. En hoe is het met jou, heb jij goede hoop deze maand dat je eerder wilt testen.
heej wat gek, zo'n lage temp dan! misschien omdat je moet wennen aan de hogere temperatuur in spanje wel stoer, naar spanje verhuizen. maar- als het lastig is met je opa en je oppaskinderen, kan ik me wel voorstellen dat je het even gehad hebt. hopelijk snel een appartement voor jullie samen! dan gaat het meteen een stuk relaxter waarschijnlijk met de rest! en hopen op een baan ja! ik heb deze maand een goed voorgevoel, weet niet waarom. mijn lichaam gaf veel meer tekenen van vruchtbaarheid af dan de vorige rondes; slijm en veeeeeeel meer zin in sex, dat soort geintjes! maar- nu houdt mijn lichaam zich stil en dat is dan wel weer verdacht.. ik maak me minder druk (zeg ik nu), we zullen wel zien. maar ik wil het wel enooooooooooooooooooooooooooooooooooorm graag het is echt de grootste wens ever die ik gehad heb! en wij! zondag ga ik testen omdat het vaderdag is. bijgeloof 8) en als het dan nega is dan stap ik van mijn roze wolkje af en gaan we, met de dingen deze ronde weer geleerd, er weer voor in juli! maar nu naar mn werk! hoop trouwens dat je snel wat vindt, weet niet wat je beroep is, maar zeker in het zomerseizoen zou je voor the time being wellicht wat anders kunnen vinden? buenos dia! (ofzo!)
Mijn vriend werkt in een super gezellige cocktail bar/restaurant en daar wil ik ook graag aan de slag Nou ik zit inmiddels in Nederland al een week, en had deze week aldoor 37/37,1 behalve vandaag. Morgen dus even afwachten wat het doet. Maar voor jou is het dus ook erg spannend hopelijk is het raak, zal voor je duimen ! Maar als je zondag negatest moet je de moed nog niet opgeven hoor, je zit tenslotte 3 dagen voor je NOD. Ik zou het zo moeilijk vinden als ik volgende week positief test, vind het zo raar om dan te zeggen aan de tel, heey schatje je word papa. Nou werkse meid, Hasta Luego ( tot gauw )
Tascha en Idus; het is me gelukt, bedankt. Nu nog even proberen om het kaart te uploaden, maar dat doe ik later vanavond. Ik ben op dit moment aan 't koken en dan direkt naar.............. de avondvierdaagse.......... Gelukkig is het de laatste avond, ik ben bekaf vandaag. Tot later. Groet, Shannah
Thanx ikdus, heb ook zon vreemde cyclus gehad deze keer, al vanaf 3 dpo dat vervelende ongigevoel gehad. Heb me net verlekkerd aan broodjes knak met zuurkool en veel mosterd. Mn ongi komt nog niet met bakken uit de.., maar t zijn enkele drupjes, mn minitampon maar uitgelaten, niet te houwe dat weeeige gevoel. Dus laat de boel maar lopen. Hoop dat t snel voorbij is. Hoop dat jullie snel een eigen stekkie hebben, is niks zo he. Je hebt ook een priveleventje nodig niet? Ik ben voor alle dames aan t duimen dat ze deze of komende week positief testen, er zijn een heleboel mooie kaartjes!
Zeehondje, zekers jammer, maar jij blijft lekker up met die temp en bakt een lekker prupke daarzo he!
Ja we hebben echt een privestekkie nodig. Het huis waar we nu met zijn alle wonen is echt heel mooi en groot. Maar geen sloten op de slaapkamer deurs enzo. Vriendlief en ik kunnen niet klussen wanneer we willen, wij zijn verplicht om het in de nacht te doen wanneer hij thuis komt. Want straks komt er een kind van 3 of 7 naar binnen wandelen terwijl we bezig zijn. Dus hoop ook snel op een prive plekje.. Lekker wij twee alleen, niemand die op ons let lijkt me heerlijk Maar als je nog niet echt veel verliest zit je toch nog niet op dag één? Ik hoop voor je op een verlate innestelingsdip en bloeding !
Heb t voormekaar om m in mn album te zetten. Je tip in paint opslaan erg goed. ( zag later pas dat ik m als JPG moest opslaan)
Maar denk dat dit echt mn ongi is, me temp is ook erg laag. tja, gelukkig slaapt ons mupke vast. ( als ze slaapt haha) maar wij hebben ook de bank als favo klusplek Maar buiten dat heeft iedereen behoefte aan privacy en lijkt me niet dat je dat altijd hebt als je met veel mensen in een huis woont hoe groot t ook is.
Klopt inderdaad, volgens mij alleen als we in een kasteel wonen dat we dan privacy hebben hahaa. Wel een voordeel dat jullie lieve kleine duiveltje vast slaapt